Witaj,
Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiołem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło.
Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, odziwo ożył.
Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do wczoraj.
Więc powtórka zprzed miesiąca. Tym razem na szynie jest około 30 barów, a w momencie zapalania, cisnienie spada do jedenastu.
Z tego co zauważyłem pompa nie zasysa paliwa. Więc pominąłem filtr, i zaczołem karmić ją z butelki. Bez zmian wciąż nie zasysa ropki.
Chciałem zrobić test przelewu wtrysków ale z powodu pompy nie mogę tego zrobić.
Sprawdziłem też regulator ciśnienia i jest OK.
Czy pompa mogła się wysypać? (nie znalazłem żadnych opiłków), przebieg auta to jakieś 86 tys.
Czy w tym modelu jest pompa w zbiorniku?
Jeśli w tym przypadku pompa dokonała żywota, to czy ktoś podeśle mi namiary na nową ?
VIN VF1KW28B550113662
[Kangoo II 1,5dci 2014] Nie chce odpalic
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek, 1 lutego 2022, 14:47
- Renault: Kangoo II
- Silnik: 1.5 dci
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Kangoo II 1,5dci 2014] Nie chce odpalic
Miałem podobny problem. Auto z chwili na chwilę rzuciło palenie. Diagnoza w ASO pompa paliwa (ale ta w zbiorniku, elektryczna). Niestety poza wymianą pompy do wymiany tez fragment wiązki był.
Moja teoria jest taka, że pewnie wypaliło piny na wtyczce od pompy, a ASO jak to ASO po najmniejszej linii oporu wymienia cały moduł pompy + wiązkę. Obstawiam, że możesz mieć ten sam problem
EDIT:
Tak pisałem o tym rok temu w swoim temacie:
Moja teoria jest taka, że pewnie wypaliło piny na wtyczce od pompy, a ASO jak to ASO po najmniejszej linii oporu wymienia cały moduł pompy + wiązkę. Obstawiam, że możesz mieć ten sam problem
EDIT:
Tak pisałem o tym rok temu w swoim temacie:
Kangoo ma 153000km i w poprzednim tygodniu wyzionęła ducha pompa paliwa (ta elektryczna ze zbiornika). Od tak po prostu, raz odpalił, drugi już nie. Drugi raz pojechał na lawecie do ASO, naprawa 2700!!
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek, 1 lutego 2022, 14:47
- Renault: Kangoo II
- Silnik: 1.5 dci
Re: [Kangoo II 1,5dci 2014] Nie chce odpalic
Dzięko mordko za podpowiedz. Moim problemem była zacierajaca się pompka. Wymieniłem także wtyczkę ponieważ jeden pin był nadtopiony.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Kangoo II 1,5dci 2014] Nie chce odpalic
Czyli dokładnie to samo co w moim. Tylko u mnie już stanęła na amen
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.