Jak w temacie po kupnie nowego autka musze wszystkie usterki likwidować po trochu
Teraz wyczułem, że lewe tyle koło mocno nagrzewa się wraz z alufelgą ( aż sie poparzyłem ) i co robić ? sama tarcza wygląda na bardziej startą niz inne
Nie działa mi światło stop led ... jak zdjąc ten plastik z góry tam gdzie są te ledy ? moze tylko gdzies kabelek czy cos bo niewiem
[laguna1 95r]- brak świateł stopu i grzeje się koło
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 19 stycznia 2009, 13:11
- Renault: Vel Satis
- Silnik: 2.0 T
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: sobota, 6 czerwca 2009, 13:59
Masz prawdopodobnie zapieczony tłoczek w zacisku. podnieś samochód i zacznij od obracania kołem. Następnie zdemontuj koło - odchyl zacisk hamulcowy i wyciągnij klocki hamulcowe. obracaj tarczę hamulcową i pewnie już będziesz wiedział co jest przyczyną usterki. sprawdź jeszcze czy linka hamulca ręcznego nie zablokowała się po jego zaciągnięciu. Światło stop sprawdź czy dochodzi do niego napięcie. Jak rozumiem jest to trzecie światło stopu i chyba listwa z ledami jest wsuwana do obudowy.
- Rufus
- Oklejony
- Posty: 850
- Rejestracja: poniedziałek, 9 czerwca 2008, 13:05
- Renault: Renault Latitude
- Silnik: M9R 2.0 DCI 205 KM
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Co do grzejącego się koła - sprawdź linki hamulca ręcznego - prawdopodobnie nie odpuszcza.
Regulacja linki, przesmarowanie prowadnic i ewentualnie wymiana linek pomoże.
Jeśli to będzie problemem, to polecam od razu wymianę linek, bo za kilka chwil drugie koło będzie się blokowało i tak w kółko, dopóki nie wymieni się linek.
Przerabiałem to w Safrane kilka razy.
Jeśli tak bardzo zagrzałeś koło, to możesz spodziewać się wymiany łożyska lub piasty (jeśli jest tak jak w Safrane, że łożysko jest w piaście na stałe.
Regulacja linki, przesmarowanie prowadnic i ewentualnie wymiana linek pomoże.
Jeśli to będzie problemem, to polecam od razu wymianę linek, bo za kilka chwil drugie koło będzie się blokowało i tak w kółko, dopóki nie wymieni się linek.
Przerabiałem to w Safrane kilka razy.
Jeśli tak bardzo zagrzałeś koło, to możesz spodziewać się wymiany łożyska lub piasty (jeśli jest tak jak w Safrane, że łożysko jest w piaście na stałe.