iparts></a>
<a href= francuskie

[laguna II 1,9dci]Lala pływa

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
rudi

[laguna II 1,9dci]Lala pływa

Post autor: rudi »

Witam, po wymianie koncówek drążków kierowniczych i po ustawieniu zbieżnosci lala poczas jazdy pływa raz w lewo a raz w prawo a na nierównosciach :( i tragicznie sie prowadzi ,bylm ponownie na staci diagnostycznej i nic zero luzów zbieżnosc ok amorki w normie ,pytanko jaka moze byc tego przyczyna gdzie szukac usterki????? cry

G-Boy

Post autor: G-Boy »

byc moze cisnienie w oponach, peknieta siatka opony lub slabe amorki z tylu. Te trzesiawki do badania amorkow sa tak beznadziejne - ze szkoda gadac. Za kazdym razem na innej maszynie wychodza inne pomiary.. (sprawdzone na swoim aucie- rozbierznosc od 30% sprawnosci w aso - do 75% w innych warsztatach :D )

P.S. Wyjedz z kolein :D :D :D

rudi

Post autor: rudi »

[scroll]kurna najgorzej autko sie zachowuje jak wpadne w dziurę czy gwałtownie ruszę kierownicą to mam wrazenie że tył chce mnie wyprzedzić zdziwko

G-Boy

Post autor: G-Boy »

no to obstawiam amorki z tylu.. Mi kiedys plywal tyl w MII - wymieniem amorki na gazowe i byl spokoj.. koszt nie wielki, roboty tez duzo z tym nie ma a problem z glowy ;)

oooo

Post autor: oooo »

Popieram poprzedników mogą to być amorki z tyłu, ale dodatkowo proponuje sprawdzić poduszki amorów z przodu. Ich stan można ocenić wzrokowo wystarczy zdjąc plastikowe osłony mocowania amorów w komorze silnika. Guma, którą tam będzie widać musi być bez śladów zużycia.

Awatar użytkownika
tombog
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 00:10
Renault: 25
Silnik: Z7W760
Lokalizacja: WA/LU
Kontakt:

Post autor: tombog »

Ja mam w swoim Espasie 3 ( to samo zawieszenie) podobny objaw i po wymianie wszystkiego w tylnym zawieszeniu ( na oryginaly) zjawisko nie ustąpiło. To mogą, ale nie muszą być tylne amory. Co ciekawe, po zalozeniu nowych, oryginalnych amorkow, maszyna pokazala ich sprawność na 22% szok , a komfort jazdy nie poprawil sie nawet o 1%.
Warto więc najpierw sprawdzić stan wszelakich punktów mocowania (tuleje, drążki, itp). najlepiej wymontowując je, bo szarpaki mogą, ale nie muszą pokazać nic złego, zwłaszcza w aucie przekoszonym, np. ;).
www.renault25.eu
Obrazek
Miarą mówcy nie jest ten co mówi, lecz ten co słucha

rudi

Post autor: rudi »

Witam,Lala przed wymianą drążków prowadziła sie super a po wymiane klops zdziwko

taser
Bywalec
Bywalec
Posty: 20
Rejestracja: sobota, 6 czerwca 2009, 13:59

Post autor: taser »

A jaki jest stan ogumienia - dokładnie różnica w zużyciu przedniej i tylnej osi

rudi

Post autor: rudi »

taser pisze:A jaki jest stan ogumienia - dokładnie różnica w zużyciu przedniej i tylnej osi
Gumy są ok ,niema różnicy w w zużyciu pomiedzy oponami

rudi

Post autor: rudi »

[quote="tombog" zwłaszcza w aucie przekoszonym, np. ;).[/quote]
autko nie było bite

ODPOWIEDZ