iparts></a>
<a href= francuskie

[Laguna III] Bagażnik dachowy na 4 rowery

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

[Laguna III] Bagażnik dachowy na 4 rowery

Post autor: Snake »

Jestem totalnie zielony w kwestii bagażników. Możecie coś doradzić i poinstruować? Pokazać co i jak? Laguna ma swoje relingi czy je mogę wykorzystać do montażu?
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Re: [Laguna III] Bagażnik dachowy na 4 rowery

Post autor: Snake »

Znalazłem takie cos jak na foto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Laguna III] Bagażnik dachowy na 4 rowery

Post autor: kudlaty »

Możesz wykorzystać relingi, ale potrzebujesz dokupić do nich poprzeczki. Też jestem na etapie poszukiwań bagażnika na rowery, na dach. Haka nie chce montować więc decyzja padła na górę.

Jeżeli chodzi o sam bagażnik/uchwyt na rowery to raczej każdy będzie dobry, aby miał odpowiednie atesty i homologacje, bo w przypadku ewentualnego zdarzenia (jakby Ci spadły na coś lub kogoś), ubezpieczyciel może się wypiąć.
Najważniejsze według mnie są belki i potem dobranie odpowiedniego uchwytu rowerowego do nich.

Możesz wejść sobie na stronę Thule i tam popatrzeć co i jak (chociaż thule jest drogie)