[MODUS 1.4]
Spawa wygląda tak: W aucie (Modus 1.4) padło wspomaganie kierownicy, zostało wysłane do Poznania do naprawy, naprawione zamontowałem z powrotem, oczywiście zaczęło działać więc poskładałem auto, zapalam a tu nierówno chodzi i brak wolnych obrotów (po zdjęciu nogi z pedału gazu gaśnie lub prawi gaśnie) po podpięciu do kompa zero błędów, wyjąłem przepustnice i wyczyściłem, nie dało to żadnego rezultatu, wymieniłem przepustnice na używaną to samo auto nadal nie ma wolnych obrotów, wymieniłem używaną przepustnice na kolejną z myślą ze ta mogła być uszkodzona niestety to samo. Dodam ze posiadam tzw. Zestaw startowy od Modusa z takim samym silnikiem, i mam zamiar zrobić na chwile podmianę żeby wykluczyć sterownik,. dlatego przy okazjo mam pytanie gdzie znajduje się moduł BCM
[MODUS 1.4] Brak wolnych obrotów
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek, 6 marca 2017, 18:51
- Renault: Espace 4
- Silnik: 2.0T 2006r
- Lokalizacja: Kozienice
- MrugiMrugaczek
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: sobota, 2 marca 2019, 20:42
- Renault: Thalia
- Silnik: K7J
- Lokalizacja: Nowa Huta, Kraków
- Kontakt:
Re: [MODUS 1.4] Brak wolnych obrotów
Luzy zaworowe, lewe powietrze, świece, cewka. Opcji jest wiele. Jaki dokładnie silnik? 1.4 8v czy 1.4 16v?
#cliozdupa Natalka - Thalia 1.4 8v + LPG BRC Seq24
-
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek, 6 marca 2017, 18:51
- Renault: Espace 4
- Silnik: 2.0T 2006r
- Lokalizacja: Kozienice
Re: [MODUS 1.4] Brak wolnych obrotów
Wstępna diagnoza: sterownik silnika (zamókł)
-
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek, 6 marca 2017, 18:51
- Renault: Espace 4
- Silnik: 2.0T 2006r
- Lokalizacja: Kozienice
Re: [MODUS 1.4] Brak wolnych obrotów
Auto nadal nie chodzi, dodatkowe pytania;
Wydaje mi się że podczas postoju auta(auto rozebrane a sterownik na wierzchu nie przykryty) doszło do zamoczenia (zielone piny sterownika). kupiłem sterownik w electro-cars w kaczorach(dość znane miejsce) sterownik wyczyszczony ponoć miał sobie sam dodać imo, niestety tak się nie stało imo nie puściło odcina silnik, sterownik odesłałem jeszcze raz do skopiowania wszystkiego + imo, wrócił niestety to samo imo blokuje dalej, człowiek który to robił jest w szoku i niema zielonego pojęcia dlaczego tak sie dzieje, dodam że gdy podłączę swój sterownik
auto odpala(brak wolnych obrotów-nie równo chodzi, ale odpala), a imo puszcza. Dodam jeszcze taka sporawe że wspomaganie zostało tak zrobione że niema podanego imo-podobno samo się adaptuje po każdym odłączeniu aku, i tak jest bo działa.. Pomocy
Wydaje mi się że podczas postoju auta(auto rozebrane a sterownik na wierzchu nie przykryty) doszło do zamoczenia (zielone piny sterownika). kupiłem sterownik w electro-cars w kaczorach(dość znane miejsce) sterownik wyczyszczony ponoć miał sobie sam dodać imo, niestety tak się nie stało imo nie puściło odcina silnik, sterownik odesłałem jeszcze raz do skopiowania wszystkiego + imo, wrócił niestety to samo imo blokuje dalej, człowiek który to robił jest w szoku i niema zielonego pojęcia dlaczego tak sie dzieje, dodam że gdy podłączę swój sterownik
auto odpala(brak wolnych obrotów-nie równo chodzi, ale odpala), a imo puszcza. Dodam jeszcze taka sporawe że wspomaganie zostało tak zrobione że niema podanego imo-podobno samo się adaptuje po każdym odłączeniu aku, i tak jest bo działa.. Pomocy