Mój problem rozpocza sie w drodze powrotnej z pracy. W pewnym momecie jadąc przez centrum miasta rozpędziłem auto i wyrzuciłem na luz aby tak jak zawsze dotoczyć się do mnastępnego skrzyżowania. Wtedy nagle obrotomierz pokazał 0 obrotów silnik zgasł. pomyślałem że to jak zawsze wina instalacji gazowej która załącza się za wczesnie nie mając minimalnej temperatury płynu chłodzącego. Wiec mając jakieś 60km/h zapiołem 4 by silnik miał lżej zaskoczyć. Gdy zaskoczył przygazowałem do odcięcia i nagle spadać z obrotów wiec znów 4 i odpalanie - załapał po czym po chwili pare razy strzelił w tłumik i umarł.
Zatrzymałem się i spróbowałem normalnie uruchomić silnik ale rozrusznik tylko zawył.
Podejrzewam że to na 99% pasek rozrządu. ale dziwne bo od ostatniej wymiany paska przejechałem tylko połowe zalecanego przebiegu na pasek.
Mam MEGANKE od roku i wbrew wszystkim którzy maja negatywne zdanie na temat francuzów nie zamierzam sprzedać tego auta..........................................!!!!!
--------- Mam takie oto pytanie - czy istnieje w tym modelu silnika zabezpieczenie któro chroni inne podzespoły silnika przed uszkodzeniem w przypadku pęknięcia paska rozrządu???
Czy w tym przypadku nastawić się na porządny remont silnika lub jego wymiane???
jesli wymiana to gdzie szukac takiego silnika??? prosze o pomoc.
[MEGANE COUPE 2.0 16v 96r.] - Problem z rozrządem.
Moderator: Grupa Moderatorów
[MEGANE COUPE 2.0 16v 96r.] - Problem z rozrządem.
Ostatnio zmieniony niedziela, 7 grudnia 2008, 13:46 przez BOBI, łącznie zmieniany 2 razy.