hitch pisze:480x320 - dobrze pamiętam ? czy mniej - poprzednio było 320x240 także nie śmieszne to jest nawet...
800x480 - to masz dziś za 2-3 stówy bez łaski... nowe... o jakości kolorów, podświetlenia i ogólnie grafiki nie ma co wspominać. bo jest dużo większa niż różnica w ilosci pikseli.
Z tego co pamiętam 480x272 (480x320 to nie jest 16:9), z 320x240 nawet nie ściemniaj, bo to jest czyste 4:3. A teraz quiz - po kiego grzyba potrzebna jest rozdzielczość 800x480 biorąc pod uwagę odległość urządzenia od oczu i jego zastosowanie? Sorry, ale miałem w rękach wiele urządzeń 800x480 i tyle z tego wyszło, że Aqurat musiał zwiększyć do tej rozdzielczości czcionki i bitmapy, bo były zwyczajnie za małe w starszych wersjach i nie dało się na to patrzeć
... Mówisz o jakości kolorów i podświetlenia na urządzeniach z górnej półki za magiczne 200-300 zł? Nie mam więcej pytań
hitch pisze:nie - masz prymitywne bitmapy - takie pseudo 3D na sztywno bez żadnej regulacji. Takie 'prawie jak 3D' - proteza. W tomtomie masz dopiero jakotakie 3D, ale to dużo nowszy już jest system. Carminat DVD nawet równo nie jest w stanie wyświetlić nazw ulic... jakieś kwadratowe pypcie wyświetla zamiast grafiki.
Wszechwiedza w Tobie pęka. Mogę regulować kąty nachylenia systemu birdview 3D i jego skalę, więc co więcej ma te Twoje "prawdziwe" 3D? ala
hitch pisze:- ale już asystenta pasa działającego poprawnie w polsce nie masz.
Nie narzekam na jego funkcjonalność, ale w sumie co narzekać, jak Polska w budowie jest i już nie raz AM złapałem na tym, że na terenach przebudowy źle wskazuje pas ruchu. Za to w Carminacie DVD mam asystenta z wizualizacją 3D ala
hitch pisze: Nie masz też ograniczeń prędkości, radarów i punktów kontroli z podziałem na kategorie i różnymi dźwiekami ostrzeżeń też nie masz.
Może jeszcze niech mi nawigacja pokazuje całą drogę, żebym nie musiał patrzeć przez przednią szybę? Ograniczenia prędkości to kolejny bajer, z którym AM do tej pory nie nadąża i w wielu miejscach pokazuje złe ograniczenie ... ale co ja tam wiem ala
Radary mam i to z opisem ograniczenia w tym miejscu, ale Ty wiesz lepiej ala ... a punkty kontroli to mam w CB, korzystając z AM już dawno wyłączyłem "możliwy radar" bo można ocipieć ... niestety u wielu osób zauważyłem, że szlag ich trafia, jak co 500m krzyczy o możliwym radarze ...
hitch pisze:Nie masz też sygnalizacji świetlnych czy też przejazdów kolejowych a o informacji 'LIVE' o korkach nawet nie masz o czym marzyć...
A Ty masz i nie myślisz na drodze, wolałbym nie spotkać Ciebie na skrzyżowaniu, gdzie sprawdzasz w AM, czy jest sygnalizacja świetlna ... no i biedny ten konduktor, który w Ciebie trzaśnie, bo AM nie powiedziała Ci o przejeździe kolejowym. Sorry, ale patrzenie na znaki pozostawmy kierowcom, a nie nawigacjom ...
LIVE to jedyna rzecz, która mi się podoba, a kuleje w Carminacie, bo w Polsce TMC jest komercyjne i nie działa na mapach navteq, ale o tym pisałem już kilka razy.
hitch pisze:- ja mam 5-10 RAZY szybsze.
Ruszyłem tyłek do swojego wolnego Carminata ... ahh ... trasę 2500km wyznaczył dokładnie w tym samym czasie (ok. 3-4 sekund) co AM na moim komputerze ... ahh ten wolny Carminat ala
hitch pisze:Szczególnie jeśli masz długa trasę zaprogramowaną - zmienia się ona natychmiast po zjechaniu a w carminacie trzeba czekać HGW na co
Mówisz o czasem kilkuminutowym komunikacie "zawróć jeśli to możliwe" w AM? ala
hitch pisze:Wytyczanie jest też dokładniejsze i ma kilka razy większa siec drogową jak chodzi o drogi lokalne.
Nie narzekam nawet na siatkę dróg leśnych w moim Carminacie, od kilku miesięcy polegam tylko na nim i nawet nie miałem problemu ze znalezieniem budynku, który znajduje się po lewej stronie w miejscu docelowym. AM oczywiście ma świetną wizualizację, gdzie się znajduje dany budynek i nie można jej tego odmówić. Jednak z tym dokładnym wyliczaniem. Czasem jest zbyt dokładne, co nie raz doświadczyłem, że zapędziła mnie w niezłe dziury na trasie "szybkiej". Pomijam kolejny bug w AM, gdzie potrafi po ponownym uruchomieniu programu zmienić wyliczoną wcześniej trasę na inny przebieg.
hitch pisze:Ma też o wiele więcej w bazie adresów i wyszukiwanie np. po kodzie pocztowym czy też po pounktach POI - tych wartości nawet nie ma jak przyrównać, bo róznice są gigantyczne.
Muszę się wybrać do auta sprawdzić wyszukiwanie po kodach pocztowych
. Wyszukiwanie po POI mam, korzystam, może nie mam punktów położenia danej sarny na drodze, ale wiem, gdzie mogę zjeść, zatankować, czy wypłacić gotówkę - wystarczy, chyba, że coś się w przyszłości zmieni.
hitch pisze:- ja swoją AM skonfiguriowałem w 5 minut... przykro mi, że tobie zajmuje to tak dużo czasu... w każdym razie jest to dowód na to co staram się wykazac cały czas - TY SIĘ NA TYM PO PROSTU NIE ZNASZ !
Napisz o tym na my-navia, na pewno będą Ciebie podziwiać. Szczególnie bilunia ze swoimi profilami prędkości, których nie tworzył w 5 minut - poprawiają skopane skrypty przeliczania tras, ale i tak nie naprawiają podstawowych błędów AM.
Poza tym właśnie tymi słowami udowodniłeś, że zwykły człowiek nie ma co szukać w AM, skoro się "NA TYM PO PROSTU NIE ZNA"
hitch pisze:- jest żałosny, wolny i wyklikiwanie każdej literki jest po prostu wkurzające.
Wiem, wiem, pochylanie się w trakcie jazdy nad dotykiem jest wiele wygodniejsze ... cóż, pozostawmy te subiektywne opinie innym ludziom.
hitch pisze:To jest coś jak iDrive w BMW - tylko tam masz duuużo większy i wygodniejszy manipulator, ale każdy kto tego używał doskonale wie, że jest to najgorsza rzecz w całym aucie.
Dlatego BMW zmienił w najnowszym iDrive pokrętło na mniejsze i dodał przyciski funkcyjne, bo jedno duże pokrętło nijak się miało do wielorakich funkcji tego systemu? Co do tego, że każdy wie ... chyba tylko wtedy, gdy każdemu wypierzesz mózg. Ale oczywiście ... pokrętło i przyciski, do których można się przyzwyczaić i obsługiwać na pamięć są mniej funkcjonalne od dotyku, na który trzeba cały czas patrzeć. Oczywiście dotyk w niektórych zadaniach się przydaje, ale podstawowa obsługa powinna być intuicyjna. Sorry, ale jeżdżąc kupę kilometrów już zdążyłem zauważyć, jaka jest różnica, kiedy w trakcie jazdy muszę zmienić miejsce docelowe na dotyku, a kiedy muszę to zrobić na przyciskach funkcyjnych. W drugim przypadku nie muszę aż tak odrywać wzroku od jezdni.
hitch pisze:Ja rozumiem - w renault plastikowe głośniki
Aleś się uczepił tych głośników ala ... dawno pisałem o tym, że Bose w Lancii mi lepiej grało, ale widać - Ty czytasz tylko to, co Ci się podoba ...
hitch pisze:ale nie wmawiaj mi, że ja też mam tak uważać.
Kto tu komu co wmawia? Wyleciałeś na to forum ze swoim super rozwiązaniem wynosząc je ponad wszystko i krytykując wszystko inne. Sypiemy tu argumentami, które masz w tyłku, bo Twoje jest lepsze i "takie są fakty" i jeszcze masz czelność pisać, że to ja każę Ci myśleć inaczej? Chłopie, jesteś księdzem? ala
hitch pisze:pewnie dlatego, że w polsce nie produkuje sie polskich samochodów ?
- weź czasem rusz głową chłopie....
Też rusz głową i zauważ, że AutoMapa już dawno pojawiła się na rynkach zachodnich, więc co ma produkowanie polskich samochodów do tego?
hitch pisze:W najnowszej wersji AutoMapy, blablabla [ciach]
Brzmisz jak fanatyk VW wklejający teksty z autoświata o awaryjności francuskich samochodów ... Daruj sobie artykuły sponsorowane lub własne firmy Aqurat.
hitch pisze:- wymień jedną przewagę jaką ma dowolny Carminat nad Automapą... jedną...
Wymieniłem co najmniej kilka w wielu tematach ... nie chcę się powtarzać, bo Twoje oczy i tak tego nie przeczytają ...