iparts></a>
<a href= francuskie

Ciekawy artykuł z interii

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pwiktorczyk
OpiekunGrupy
OpiekunGrupy
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:41
Renault: Laguna 2
Silnik: 1897
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Ciekawy artykuł z interii

Post autor: pwiktorczyk »

Pewnie niektórym temat znany, ale tak w ramach ciekawostek
Kliknij żeby przeczytać
Pozdrawiam Przemek_W GLIWICE
Laguna 2ph1 1.9dci 01' ex:Laguna 1ph2 2.0+LPG 98',R19 ph2 1.7+LPG 93'
mobile: 505058112 CB: #19

Sidenis
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2207
Rejestracja: wtorek, 18 listopada 2008, 11:49
Renault: Megane II Grand Tour
Silnik: 1.9 dci
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Sidenis »

No słyszałam już o tych zapędach fiata. Wybija się rodzima marka.
Bo dobry ratownik to żywy i najedzony ratownik :D

Obrazek

Janusz2011

Post autor: Janusz2011 »

Coś słyszałem, ale po przeczytaniu tego no cóż aż strach pomyśleć. Jeśli Fiatowi to wyjdzie to tyle marek zostanie przez Fiata zepsutych roll Tragedia

Awatar użytkownika
Pereira
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
Renault: R5 Alpine Turbo
Silnik: 1400
Lokalizacja: Poddębice

Post autor: Pereira »

Osobiście niezbyt lubię Fiata. Fakt, mam jednego youngtimera tej marki, ale nowego auta chyba bym raczej nie kupił.
Mimo pewnej niechęci do Fiuta ;) muszę uczciwie przyznać, że np. Ferrari wejście pod skrzydła koncernu z Turynu akurat nie zaszkodziło. Jedna z moich najbardziej ulubionych marek- Alfa Romeo- również dzięki temu wyszła z kłopotów. Choć to już nie ta sama Alfa... Ale na świecie nie ma już miejsca na takie auta jak model 75 :(
Przejęcie kontroli nie oznacza tak naprawdę tragedii. Właścicielem Lamborghini była przez jakiś czas bodaj indyjska firma, co nie miało właściwie większego wpływu na produkcję.
Jeśli potencjalni nowi właściciele podejdą do tego rozsądnie, to może to wyjść obu firmom na korzyść.
Youngtimer Racers Club

pecado

Post autor: pecado »

Z tego co doczytałem w innym miejscu przejęcie C przez F ma związek z długofalowym programem proekologicznym promowanym przez Obamę.
Wyobraźcie sobie, że oni wreszcie zauwazyli, iż 5% populacji ziemi pochłania 25% wydobycia ropy :/
Jako że Fiat jest (w usa) znany głównie z produkcji małych, oszczędnych samochodów było to jednym z ważniejszych argumentów za udzieleniem zgody na przejęcie.
Inaczej mówiąc - rząd USA wpadł na pomysł, aby przekonać hamerykanów do kupowania i przesiadania się na mniej paliwożerne autka celem zmniejszenia emisji spalin i zużycia paliw kopalnych. Między wierszami - oszczędne autko zachęci hamerykanów do kupna w dobie (znów) drożejącego paliwa.
Oczywiście nie można wprowadzić na ich rynek marki europejskiej z segmentu A-C, bo oni tego po prostu nie kupią (amerykańskie z natury jest lepsze, jeśli fakty świadczą o czymś innym - tym gorzej dla faktów). Musi to byc ich rodzima marka i Fiat ma po prostu pomóc C. w projektowaniu i produkcji takich właśnie autek.
Znając podejście amerykanów do projektowania samochodów to może być ciekawe zjawisko - pierwszy zwrotny samochód z usa. Technologię skrzypiącego plastiku już mają, więc tu będzie łatwiej ;)

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Nie wiem co tak niektórzy niechęcią do fiata pałają ... dla mnie nowe Bravo np. jest w wielu szczegółach ciekawsze od Megane ;)
Poza tym co ma się zepsuć. Jaguar zaczął produkować ciekawe stylistycznie samochody jak wszedł pod skrzydła indyjskiej Tata Motors ;)
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

ODPOWIEDZ