Od jakiegos czasu czytam sobie dla potrzeb org zlotu..forum Dacii.. Ostatnimi czasy pojawil sie dosc ciekawy temat do ktorego poczytania zachecam.. (czyli kwiatki ze stajnie "jakie to aso jest madre") .
Oto link do watku: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0
A tu podaje link do bloga , ktorego prowadzenia podjal sie jeden z klientow tegoz serwisu... Jestem bardzo ciekaw co z tego wyniknie
http://nazarukserwis.bloog.pl/?ticaid=67c33
Dzieje pewnego serwisu.. (NAZARUK)
Moderator: Grupa Moderatorów
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
fajna sprawa i chociaż daćki nie posiadam, chętnie temat obserwuję ...
A co do związku Renault-Dacia w sprawie polskich serwisów, dobry pomysł Adamie ... myślę, że można taką akcję zorganizować. Fakt, ASO Grudziądz jest niesamowicie przyjazne i miłe, ale to co czasem tutaj czytam, przerasta wszelkie możliwości.
A co do związku Renault-Dacia w sprawie polskich serwisów, dobry pomysł Adamie ... myślę, że można taką akcję zorganizować. Fakt, ASO Grudziądz jest niesamowicie przyjazne i miłe, ale to co czasem tutaj czytam, przerasta wszelkie możliwości.
- Pereira
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
- Renault: R5 Alpine Turbo
- Silnik: 1400
- Lokalizacja: Poddębice
Bardzo rzadko do Was zaglądam, dlatego odkopuję temat: sam prowadzę niewielką firmę handlową i wiem jedno: to klient mnie utrzymuje! On płaci moje rachunki, On kupuje klamoty do moich starych aut. I to ja muszę o Niego dbać! Nie mogę sobie pozwolić na olewanie dobroczyńcy! Robię to, ponieważ tak powinno być, ale poza tym taka polityka na dłuższą metę się po prostu opłaca! Lepiej uznać dziesięć słabo uzasadnionych reklamacji niż zlekceważyć jedną naprawdę poważną. Niewidzialna ręka rynku usuwa takich "Buisnessmanów z Bożej łaski". I bardzo dobrze!
Youngtimer Racers Club
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1296
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Scenic I
- Silnik: 2.0T + 1.6 16v
- Lokalizacja: WOT
dobrze Cię rozumiem - prowadzę firmę transportową i dla starych klientów potrafię, mimo swojej zasady 2-3 dni wyprzedzenia w zamawianiu auta, zrobić wyjątek i pojechać z dnia na dzień - ale wydaje mi się, że tylko osoba prowadząca własny biznes lub mająca styczność z taką osobą (bez obrażania nikogo) może to zrozumieć...a partacze z aso, to wg mnie ludzie niezbyt rozgarnięci...oczywiście nie ze wszystkich ASOPereira pisze:Bardzo rzadko do Was zaglądam, dlatego odkopuję temat: sam prowadzę niewielką firmę handlową i wiem jedno: to klient mnie utrzymuje! On płaci moje rachunki, On kupuje klamoty do moich ... aut. I to ja muszę o Niego dbać! Nie mogę sobie pozwolić na olewanie dobroczyńcy...
za duży obrazek
- arek
- Oklejony
- Posty: 231
- Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 23:02
- Renault: Safrane PHII Twingo2
- Silnik: 2.5 20V 1.2 16V
- Lokalizacja: Lublin
Nazaruk Service - jeden z dwóch w Lublinie ASO Renault. Osobiście byłem tam jeden raz i to po duperelkę
Nic dziwnego, że Ci, którzy zakupili tam samochody jeżdżą na przeglądy gwarancyjne ( i pogwarancyjne) do konkurencyjnej Carrary
Widząc ramki do tablic z reklamą sprzedawcy, jak tez naklejki na szybach aut, które zajeżdżają do Carrary, niejednokrotnie z ciekawości pytałem ludzi dlaczego tutaj, a nie tam gdzie kupili ?
Niektórzy tylko machali rękami, inni mówili niecenzuralne wyrazy i dziwnie się robili nerwowi
Wiadomo, że nie ma idealnej ASO, bo w każdej zdarzają się różne wpadki, ale coś jednak musi być "na rzeczy", że akurat ten Autoryzowany Dealer tak traktuje klientów.
Nic dziwnego, że Ci, którzy zakupili tam samochody jeżdżą na przeglądy gwarancyjne ( i pogwarancyjne) do konkurencyjnej Carrary
Widząc ramki do tablic z reklamą sprzedawcy, jak tez naklejki na szybach aut, które zajeżdżają do Carrary, niejednokrotnie z ciekawości pytałem ludzi dlaczego tutaj, a nie tam gdzie kupili ?
Niektórzy tylko machali rękami, inni mówili niecenzuralne wyrazy i dziwnie się robili nerwowi
Wiadomo, że nie ma idealnej ASO, bo w każdej zdarzają się różne wpadki, ale coś jednak musi być "na rzeczy", że akurat ten Autoryzowany Dealer tak traktuje klientów.
Ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej
http://www.renaultsafrane.eu
http://www.renaultsafrane.eu
- Pereira
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:31
- Renault: R5 Alpine Turbo
- Silnik: 1400
- Lokalizacja: Poddębice
Tak sobie myślę: czy w ramach forum nie dałoby się zrobić czegoś w rodzaju zestawienia/ oceny pracy serwisów i salonów? Coś na zasadzie na której w necie oceniane są np. poszczególne modele aut. Każdy użytkownik forum mógłby wejść i w punktach ocenić pracę wyżej wymienionych? Krótko, jasno i zwięźle. Myślę, że byłoby to dużą pomocą dla forumowiczów, a także formą presji na usługodawców.
To taka luźna sugestia...
To taka luźna sugestia...
Youngtimer Racers Club