iparts></a>
<a href= francuskie

Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: kudlaty »

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Renault prezentuje nową generację modeli Kangoo i Express, które będą dostępne zarówno w wersji dostawczej, jak i osobowej. Cztery modele uzupełnią ofertę marki i zostaną oficjalnie zaprezentowane i wprowadzone do sprzedaży wiosną 2021 r.

Renault po raz kolejny rewolucjonizuje segment vanów i kombivanów, wprowadzając nową generację modeli Renault Kangoo i Renault Express. Cztery nowe modele uzupełniające ofertę zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu zróżnicowanych potrzeb klientów biznesowych i prywatnych. Model Kangoo, którego dotychczasowa sprzedaż przekroczyła 4 miliony egzemplarzy, zasłużył sobie na miano kultowego samochodu. Nowe Renault zaskoczy użytkowników nowym praktycznym rozwiązaniem Easy Side Access, stanowiącym istotne udogodnienie przy załadunku z boku pojazdu. W odpowiedzi na nowe wyzwania miejskiej mobilności nowe modele Kangoo Van i Kangoo osobowe będą również dostępne w wersji elektrycznej.

Mark Sutcliffe, dyrektor Aliansu ds. samochodów dostawczych.
Nowe Renault Kangoo Van – furgonetka pełna innowacyjnych rozwiązań, wyróżniająca się atletycznym i dynamicznym designem, jest przeznaczona głównie dla klientów flotowych oraz firm działających w sektorze handlu i usług, które poszukują pojazdu dostosowanego do ich potrzeb biznesowych, wyposażonego w najnowsze technologie.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Easy Side Access i Easy Inside Gallery nowe Renault Kangoo Van rewolucjonizuje załadunek i dostęp do przestrzeni ładunkowej:
- Easy Side Access (ułatwiony dostęp do przestrzeni ładunkowej z boku pojazdu): innowacja, która sprawdza się w szczególności w zatłoczonych centrach miast, zapewnia klientom łatwy dostęp do ładunku, niezależnie od wielkości miejsca parkingowego. Dzięki usunięciu środkowego słupka nowe Kangoo Van oferuje największą na rynku szerokość otworu przesuwnych drzwi bocznych, która wynosi 1,416 mm (dwukrotnie większą w porównaniu z poprzednią wersją).
- Easy Inside Gallery (wewnętrzny stelaż podsufitowy): składany wewnętrzny stelaż podsufitowy stanowi kolejne innowacyjne rozwiązanie pozwalające lepiej wykorzystać przestrzeń ładunkową pojazdu. Przewóz długich i zajmujących dużą objętość przedmiotów tuż pod sufitem, uwalnia dodatkowe miejsce na podłodze.

Nowe Kangoo Van powraca z jeszcze silniejszą i bardziej muskularną sylwetką. Przód samochodu został całkowicie zmieniony. Nowym przyciągającym wzrok akcentem jest chromowany pas biegnący między grillem a przednim zderzakiem. Sylwetka Nowego Kangoo Van przykuwa uwagę ostro zarysowanymi liniami boku z wyraźnymi przetłoczeniami. Całości efektu dopełniają wydatne nadkola. Eleganckie detale i chromowane elementy nadwozia to rozwiązania znane z wyższych segmentów rynku. Wnętrze zostało zaprojektowane całkowicie od nowa. Deska rozdzielcza kryje wiele praktycznych schowków. Nowe fotele o zmienionym kształcie są bardziej trwałe i zapewniają większy komfort.
W Nowym Renault Kangoo Van nie zabraknie systemu multimedialnego Renault EASY LINK oraz nowych systemów wspomagających prowadzenie, w tym systemu wspomagania widoczności Permanent Rear View. Nowy system zapewnia doskonałą widoczność do tyłu i sprawdza się w szczególności w samochodach wyposażonych w przegrodę między kabiną pasażerską a przestrzenią ładunkową. Inne nowości to m.in. Trailer Swing Assist (system zapobiegający myszkowaniu przyczepy), Brake Stability Control (system kontroli stabilności podczas hamowania) oraz Advanced Emergency Active Braking (AEBS, zaawansowany aktywny system wspomagania nagłego hamowania).
Różnorodność wersji ze względu na wymiary nadwozia oraz bogata gama dostępnych silników sprawiają, że nowe Kangoo Van nie ma sobie równych na rynku. Model będzie dostępny w dwóch długościach, z mechaniczną lub automatyczną skrzynią biegów, z silnikiem benzynowym, wysokoprężnym lub elektrycznym. Przestrzeń użytkowa wynosi od 3,3 do 3,9 m3 w wersji standardowej i od 4,2 do 4,9 m3 w wersji długiej.
Nowe Renault Kangoo, elegancki i przestronny kombivan z pięcioma pełnowymiarowymi miejscami idealnie wpisuje się w potrzeby grup przyjaciół czy rodzin prowadzących aktywny tryb życia. Oferuje nowoczesny design, bogate wyposażenie, nowe systemy wspomagające prowadzenie oraz wysoki poziom komfortu. Model zachowuje swoją funkcjonalność i modułowość, a więc cechy, które w sposób szczególny cenią sobie klienci instytucjonalni (urzędy, samorządy, stowarzyszenia).

Nowe modele Kangoo Van i Kangoo będą produkowane we francuskich zakładach Renault w Maubeuge. Przeznaczone są na rynek europejski i rynki poza Europą (*). Nowy Express Van, praktyczny i funkcjonalny furgon, jest kierowany do przedsiębiorców i małych flot. Samochód spełnia ich najważniejsze wymagania, oferując jednocześnie korzystny stosunek ceny do jakości. Nowe Renault Express emanuje siłą i nowoczesnością. Jego design jest zgodny z nowym kanonem stylistycznym marki. Komfort i jakość nowego wnętrza podkreśla wzmocniona konstrukcja foteli. Projektanci poświęcili szczególną uwagę praktycznym schowkom oraz ergonomii. Model oferuje największą pojemność schowków w swojej klasie (48 litrów). Pojemność ładunkowa wynosi od 3,3 do 3,7 m³. W Nowym Renault Express nie zabraknie systemu multimedialnego Renault EASY LINK. Samochód został wyposażony w liczne systemy wspomagające prowadzenie takie jak: Rear-View Assist (system monitorowania strefy tylnej podczas jazdy do przodu), Blind Spot Warning (system monitorowania martwego pola), Front & Rear Park Assist (asystent parkowania przodem i tyłem), a także lusterko Wide View Mirror.

Nowe Renault Kangoo Van i Nowe Renault Express Van ― siła Renault Pro+ dla firm
- Jako ekspert z ponad 120-letnim doświadczeniem na rynku lekkich samochodów dostawczych Renault oddaje do dyspozycji klientów biznesowych całą swoją wiedzę i know-how. Oferta Renault Pro+ obejmuje lekkie samochody dostawcze dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta i pełen pakiet związanych z nimi usług, za pośrednictwem dedykowanej sieci obejmującej 650 punktów sprzedaży i serwisów na całym świecie.
- Od 21 lat Renault nieprzerwanie zajmuje pierwsze miejsce na europejskim rynku furgonów i furgonetek.
- Renault jest również pionierem w obszarze lekkich samochodów dostawczych z napędem elektrycznym. Niezmiennie od 9 lat zajmuje pierwsze miejsce w Europie w tym segmencie. Prawie co drugi lekki pojazd użytkowy sprzedany na rynku europejskim to samochód marki Renault. Od 2011 r. Renault Kangoo Z.E. jest najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem użytkowym w Europie, a liczba sprzedanych egzemplarzy tego modelu przekroczyła 50 tysięcy.
- Renault planuje zelektryfikować całą gamę swoich furgonów i furgonetek do 2022 roku.

Otwarcie zamówień na gamę samochodów Kangoo Van, Express Van oraz Kangoo osobowe jest przewidziane w Polsce na początek lutego 2021 roku. Samochody zostaną oficjalnie wprowadzone na rynek na początku maja 2021 roku.

żródło RenaultPL

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: VoN »

Wreszcie! Jakieś 6 lat za późno.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: kudlaty »

Czemu za późno. Od wprowadzenia liftu na obecnym Kangoo minęło 4 lata. Więc wprowadzenie nowej wersji akurat wpasowuje się w trend odświeżania linii co 4-5lat. Wiadomo, że linia się ta już zdążyła opatrzeć w innych modelach R ale byłby to strzał w kolano gdyby zrobiono lifting i po pół roku zaprzestano produkcji. W szczególności, że to tylko dostawczak, więc nie ma co się oszukiwać, że będzie nowością na rynku :P

EDIT:
Ja się bardziej boje tego, że linia nowego Kangoo za bardzo przypomina obecną Dacie Dokker. Żeby się przypadkiem nie skończyło, że całe wykonanie będzie jak w D. Bo to dla mnie będzie koniec Kangoo :( Dacia nadaje się jako miejski dostawczak na krótkich odcinkach. Powyżej 90km/h nie da się w niej wysiedzieć :/

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: VoN »

Dlatego że jak Berlingo i Partner podbijało rynek to Renault miało w ofercie najbardziej paskudną i nieudaną i nielubianą i nie cieszącą się powodzeniem wersje Kangoo :) nie oszukujmy się ile jeździ dalej Kangoo 2 a ile najnowszych wersji? Tatalna klapa w tym segmencie, już Dokkerów sprzedało się więcej. Wersja ze zdjęć powyżej wizualnie mi podeszła od razu, zobaczymy cennik to pomyślimy bo w moim firmowym Partnerze zegar właśnie wybił 200tyś (żeby nie było mam dalej Kangoo 2 Exprees ;) niestety mimo że młodszy i z mniejszym przebiegiem zniósł upływ lat o wiele gorzej)
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: PiasQ »

kudlaty pisze: czwartek, 26 listopada 2020, 07:33 EDIT:
Ja się bardziej boje tego, że linia nowego Kangoo za bardzo przypomina obecną Dacie Dokker. Żeby się przypadkiem nie skończyło, że całe wykonanie będzie jak w D. Bo to dla mnie będzie koniec Kangoo :( Dacia nadaje się jako miejski dostawczak na krótkich odcinkach. Powyżej 90km/h nie da się w niej wysiedzieć :/
Akurat model Express to nic innego jak Dokker po większym lifcie. Natomiast samo Kangoo to całkowicie nowy model.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: kudlaty »

VoN pisze: czwartek, 26 listopada 2020, 09:49 ... nie oszukujmy się ile jeździ dalej Kangoo 2 a ile najnowszych wersji? Tatalna klapa w tym segmencie, już Dokkerów sprzedało się więcej. ...
Kangoo jest mało bo nie przetrwały próby czasu :P Dacia podbiła rynek bo jest tania. Oferuje PRAWIE to samo za 3/4 ceny więc kalkulacja jest prosta. A w firmach liczy się głównie kasa a potem inne aspekty ;)
PiasQ pisze: czwartek, 26 listopada 2020, 12:53 Akurat model Express to nic innego jak Dokker po większym lifcie. Natomiast samo Kangoo to całkowicie nowy model.
Rozumiem, że taki miał być zamysł. Jednak bo tych zdjęciach z prasówki tego nie widzę. Zwróć uwagę na linie szyb, linię boczną jak jest poprowadzona przednia szyba. To jest to samo co Dokker. Mam w firmie i to i to i jak stoja obok się jest ogromna różnica. Tutaj tej różnicy nie ma. Chyba, że taki jest zamysł, że jedna linia ale wyposażenie np będzie gorsze itd. Co nie zmienia faktu, że wyjdzie w praniu czy przypadkiem Kangoo się nie "skundliło".

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: VoN »

Kangoo jest mało bo nie przetrwały próby czasu :P Dacia podbiła rynek bo jest tania. Oferuje PRAWIE to samo za 3/4 ceny więc kalkulacja jest prosta. A w firmach liczy się głównie kasa a potem inne aspekty ;)
To czemu jeździ tyle Berlingo i Partnerów ? :think: Tanie nie były i tanie nie są.
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Renault Kangoo i Renault Express [2021]

Post autor: kudlaty »

Nie będę zakładał nowego wątku o Kangoo bo szkoda tematów dla elektryków, ale warto wspomnieć o Nowym Kangoo w wersji E-Tech electric.

Renault ogłasza ceny Nowego Kangoo E-Tech electric. Ten rodzinny, legendarny, teraz całkowicie bezemisyjny kombivan można nabyć w cenie od 189 900 zł.
W 100% elektryczne Nowe Renault Kangoo E-Tech electric oferuje silnik o mocy 90 kW i akumulator litowo-jonowy i do 285 km zasięgu*. Dzięki 3 trybom hamowania odzyskowego i pompie ciepła możemy zaoszczędzić energię, a szybkie ładowanie DC umożliwia odzyskanie 170 km w 27 minut**. Co ważne, ładowanie nie utrudnia pasażerom korzystania z drzwi przesuwnych po obu stronach auta.

Nowe Renault Kangoo E-Tech electric zostało wyposażone w duży bagażnik o pojemności 600 l, a także 14 zaawansowanych systemów wspomagania jazdy ADAS. Auto posiada komfortowe wnętrze, dwoje przesuwnych drzwi bocznych z tyłu (615 mm) oraz innowacyjne relingi dachowe wyposażone we wbudowane, rozkładane bez użycia narzędzi, belki, pozwalające na łatwy montaż dodatkowych bagażników lub uchwytów na sprzęt sportowy czy rowery.
Renault Kangoo E-Tech electric to także wsparcie dzięki dostępnym usługom online bezpośrednio w easy link lub poprzez aplikację My Renault, takim jak możliwość programowania ładowania, tak aby pojazd mógł rozpocząć automatyczne ładowanie o wybranej godzinie, zlokalizowanie i wskazanie przez system pokładowy easy link z wbudowaną nawigacją najbliższego dostępnego punktu ładowania, czasu otwarcia tego punktu i rodzaju gniazda, jak również możliwość zaprogramowania temperatury we wnętrzu auta.

Nowe Kangoo E-Tech electric dostępne jest w cenie od 189 900 zł.

Przy zakupie można skorzystać z dofinansowania w ramach programu „Mój elektryk”, obejmującego samochody o zeroemisyjnym napędzie. Wsparcie finansowe można otrzymać w formie dopłaty do zakupu nowego pojazdu oraz dopłat do opłat ustalonych w umowie leasingowej.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Źródło RenaultPL

Od siebie dodam tylko, że 190tys złotych za dostawczaka z siedzeniami? Chyba tam w tym Renault na głowę upadli. Za tą kasę można kupić wiele innych ciekawych aut. Ba nawet elektrycznych czy też hybrydowych, które będą ładniejsze i wygodniejsze od tego klocka. Chyba wino za mocno wjechało tym w Renault.

EDIT: Sprawdziłem, np. za 150tys można mieć hybrydową Corolle z prawie 200KM napędem, która na bank lepiej się prowadzi, milion razy lepiej wygląda, jest mocniejsza i wygodniejsza.

ODPOWIEDZ