iparts></a>
<a href= francuskie

Megane IV ph2 2020

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Megane IV ph2 2020

Post autor: kudlaty »

Renault odnawia całą gamę Megane: hatchbacka, kombi, R.S. Line, R.S. i R.S. Trophy, aby zaoferować jeszcze więcej zaawansowanych technologii dla jeszcze większej przyjemności jazdy. Marka, która od ponad 10 lat jest pionierem i ekspertem w sektorze samochodów elektrycznych, wprowadza nowy doładowywany napęd hybrydowy w Megane Grandtour E-TECH Plug-in i proponuje zupełnie nowy rodzaj doświadczenia za kierownicą. Nowe Renault Megane pojawi się w sprzedaży latem tego roku. A już w marcu ma się pojawić na wystawie w Genewie.

Nowe technologie:
Nowe Renault Megane oferuje nowoczesne wnętrze ułatwiające prowadzenie samochodu. Jest wyposażone w system multimedialny EASY LINK z ekranem o przekątnej 9,3” oraz cyfrowy ekran wskaźników o przekątnej 10,2”. System EASY LINK, inspirowany rozwiązaniami stosowanymi w smartfonach, jest bardzo ergonomiczny i funkcjonalny. To doskonały przykład technologii przyjaznej dla użytkownika.
Dostępne są również nowe systemy wspomagania prowadzenia podnoszące bezpieczeństwo i komfort wszystkich użytkowników, m.in. to EASY PILOT, czyli asystent jazdy na autostradach i w korkach - system jazdy autonomicznej poziomu 2, który zapewnia pełen komfort psychiczny za kierownicą.

Nowe napędy:
Nowe Renault Megane E-TECH Plug-in ― napęd hybrydowy plug-in i zupełnie nowy rodzaj doświadczenia za kierownicą
Renault jest pionierem i ekspertem w branży samochodów elektrycznych. Nowy Megane będzie wyposażony w napęd hybrydowy z możliwością doładowania E-TECH Plug-in o mocy 160 KM. Wykorzystano w nim oryginalną technologię odzyskiwania energii, bezpośrednio zainspirowaną doświadczeniem zdobytym w Formule 1.
Technologia E-TECH Plug-in została opracowana przez konstruktorów Renault i jest przedmiotem ponad 150 patentów. Wykorzystuje podzespoły opracowane przez Alians, jak np. 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,6 l nowej generacji oraz dwa silniki elektryczne i innowacyjna, wielostopniowa skrzynia biegów bez synchronizacji załączania biegów. Zastosowanie sprzęgła kłowego zamiast klasycznego zapewnia doskonałą sprawność i niemal niezauważalną zmianę biegów.
Akumulator trakcyjny o pojemności 9,8 kWh (400 V) umożliwia nowemu Megane E-TECH Plug-in jazdę w trybie w 100% elektrycznym z prędkością do 135 km/h. Sprawny system zarządzania energią zapewnia zasięg 50 km w cyklu mieszanym (WLTP*) i do 65 km w cyklu miejskim (WLTP* City), bez korzystania z silnika spalinowego.
To najlepszy dowód wszechstronnych możliwości nowego Megane E-TECH Plug-in. Nowy model umożliwia codzienne dojazdy bez zużywania paliwa, a w weekend lub w czasie wakacji świetnie sprawdzi się na dłuższych trasach. Nowy Megane E-TECH Plug-in ma wszelkie zalety napędu hybrydowego E-TECH niezależnie od stanu naładowania akumulatora. W celu zwiększenia szybkości reakcji i zmniejszenia zużycia paliwa każdy rozruch odbywa się z silnika elektrycznego.
Napęd E-TECH Plug-in będzie dostępny w Megane Grandtour już w chwili debiutu rynkowego nowego modelu.
W wersji hatchback pojawi się w późniejszym terminie.

Zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


informacje: dział prasowy Renault

ODPOWIEDZ