[2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6048
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
We Francji, u nas będzie taniej bo nikt tego nie kupi
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- VoN
- administrator
- Posty: 5803
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Ogólnie totalna porażka całej nowej linii, stylistka cofa markę o parę lat do tyłu. Dla mnie Renault się skończyło
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2337
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Voniu, ale jak by utrzymali ten trend, to może cofnęli by się do naprawdę dobrej motoryzacji
Obliczone na lukakatorze
Obliczone na lukakatorze
- VoN
- administrator
- Posty: 5803
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
Ojejku, jak ja bym tak chciał
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
-
- Forumowicz
- Posty: 220
- Rejestracja: czwartek, 14 lipca 2016, 09:03
- Renault: Koleos II
- Silnik: 2,0 DCI 175km
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
A w Kolesiu w Korei multimedia zmienili tylko zdjęcia nie mogę dołożyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 220
- Rejestracja: czwartek, 14 lipca 2016, 09:03
- Renault: Koleos II
- Silnik: 2,0 DCI 175km
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6048
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem
O Rafale jest nowy wątek, więc tam zapraszam
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6048
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [2023] Renault Espace VI (6) - będzie SUVem + cennik
RENAULT PUBLIKUJE CENY NOWEGO ESPACE
Nowe Renault Espace to w 100% hybrydowy samochód, oferujący do 1100 km zasięgu z pełnym bakiem, system 4Control advanced od wersji esprit Alpine (druga wersja wyposażenia) oraz system multimedialny openR link i 32 systemy wspomagania prowadzenia. Cena nowego Renault Espace E-Tech full hybrid na rynku polskim zaczyna się od 192 900 zł.
Od dziś można składać zamówienia na Nowego Renault Espace. Nowe Renault Espace z silnikiem E-Tech full hybrid 200 można zamówić w cenie 192 900 zł (w wersji wyposażenia techno), 206 900 zł (w wersji esprit Alpine) oraz 216 900 zł (w wersji iconic).
Nowy Espace, z napędem E-Tech full hybrid o mocy 200 KM zużywa 4,6 l na 100 km w cyklu mieszanym WLTP. Oszczędność ta pozwala na uzyskanie zasięgu do 1100 km. Nowy Espace plasuje się wśród samochodów o największym zasięgu i najniższej emisji CO2 w segmencie za sprawą napędu hybrydowego E-Tech full hybrid o mocy 200 KM, w połączeniu z automatyczną wielotrybową skrzynią biegów. Wysokie osiągi zapewniają radość z jazdy bez żadnych ograniczeń. Przyjemność prowadzenia dodatkowo zwiększają systemy MULTI-SENSE i 4Control advanced najnowszej generacji.
Samochód zapewnia 80% jazdy w trybie elektrycznym po mieście*1, do 1100 km zasięgu, od 7 do 5 miejsc i do 777 l pojemności bagażnika*2 oraz system openR link, który pozwala cieszyć się najlepszymi połączonymi usługami My Renault i Google*3, a także 39 dostępnymi aplikacjami.
1 Czas jazdy w trybie elektrycznym zależy od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy (źródło wewnętrzne Renault, 2022).
2 W zależności od wersji.
3 Google, Google Maps, Google Play jest znakiem marki Google LLC.
źródło RenaultPL
Nowe Renault Espace to w 100% hybrydowy samochód, oferujący do 1100 km zasięgu z pełnym bakiem, system 4Control advanced od wersji esprit Alpine (druga wersja wyposażenia) oraz system multimedialny openR link i 32 systemy wspomagania prowadzenia. Cena nowego Renault Espace E-Tech full hybrid na rynku polskim zaczyna się od 192 900 zł.
Od dziś można składać zamówienia na Nowego Renault Espace. Nowe Renault Espace z silnikiem E-Tech full hybrid 200 można zamówić w cenie 192 900 zł (w wersji wyposażenia techno), 206 900 zł (w wersji esprit Alpine) oraz 216 900 zł (w wersji iconic).
Nowy Espace, z napędem E-Tech full hybrid o mocy 200 KM zużywa 4,6 l na 100 km w cyklu mieszanym WLTP. Oszczędność ta pozwala na uzyskanie zasięgu do 1100 km. Nowy Espace plasuje się wśród samochodów o największym zasięgu i najniższej emisji CO2 w segmencie za sprawą napędu hybrydowego E-Tech full hybrid o mocy 200 KM, w połączeniu z automatyczną wielotrybową skrzynią biegów. Wysokie osiągi zapewniają radość z jazdy bez żadnych ograniczeń. Przyjemność prowadzenia dodatkowo zwiększają systemy MULTI-SENSE i 4Control advanced najnowszej generacji.
Samochód zapewnia 80% jazdy w trybie elektrycznym po mieście*1, do 1100 km zasięgu, od 7 do 5 miejsc i do 777 l pojemności bagażnika*2 oraz system openR link, który pozwala cieszyć się najlepszymi połączonymi usługami My Renault i Google*3, a także 39 dostępnymi aplikacjami.
1 Czas jazdy w trybie elektrycznym zależy od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy (źródło wewnętrzne Renault, 2022).
2 W zależności od wersji.
3 Google, Google Maps, Google Play jest znakiem marki Google LLC.
źródło RenaultPL
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.