iparts></a>
<a href= francuskie

[2023] MEGANE R.S. ULTIME - koniec pięknej historii

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[2023] MEGANE R.S. ULTIME - koniec pięknej historii

Post autor: kudlaty »

Renault przedstawia limitowaną edycję Megane R.S. świętując bogatą historię francuskiego kompaktowego sportowego hatchbacka. Ten model kolekcjonerski stanowi zwieńczenie sagi, która rozpoczęła się w 2003 roku.
Megane R.S. Ultime opiera się na Megane R.S. Trophy i wznosi go na nowe wyżyny dzięki jedynemu w swoim rodzaju wyglądowi i wszechstronnemu wyposażeniu. Przejmie rolę Megane R.S. i Megane R.S. Trophy od wiosny 2023 r. Jego wyjątkowy design obejmuje ekskluzywne paski nawiązujące do nowej identyfikacji wizualnej Renault oraz czarne akcenty podkreślające sportowy charakter. Seria 1976 numerowanych samochodów (Renault Sport powstała w 1976 r.) zostanie podpisana przez Laurenta Hurgona, kierowcę i eksperta ds. rozwoju, który ustanowił rekordy Megane R.S. na torach. Megane R.S. Ultime podsumowuje historię Renault Sport, pełną trofeów wyścigowych i legendarnych modeli.
Samochód zadebiutuje publicznie na Tokyo Auto Salon 13 stycznia 2023 r. w kraju, który ma około 10 000 fanów sportowych modeli marki. Karhoo umożliwia użytkownikom nowej aplikacji mobilnej Renfe dōcō dostęp do ponad 22 000 taksówek i prywatnych pojazdów do wynajęcia (PHV) w 50 miastach w Hiszpanii. Umowa ta potwierdza pozycję Karhoo jako zaufanego partnera dla branży turystycznej, w szczególności dla operatorów transportu kolejowego.

Megane R.S. Ultime to ostatni Megane R.S. serii i ostatni model z logo Renault Sport. Alpine, marka samochodów sportowych należąca do Grupy Renault, napisze kolejne rozdziały tej historii.

WYJĄTKOWY I JESZCZE BARDZIEJ SPORTOWY DESIGN
Megane R.S. Ekskluzywny projekt Ultime zawiera wizualne cechy charakterystyczne Renault Sport, w tym podwójny diament i specyficzną grafikę inspirowaną nowym logo Renault. Paski znajdują się na dachu i masce (z wyjątkiem samochodów z opcjonalnym szyberdachem), tylnym zderzaku, drzwiach i błotnikach. Ich matowa czerń harmonizuje z czterema dostępnymi kolorami nadwozia: paski Star Black (dostępne w standardzie) elegancko komponują się, perłowo-biały ma uderzający efekt wizualny, żółty Sirius przywraca kultowe kolory Renault Sport, a Tonic Orange tworzy wyrazisty kontrast. Rok powstania Renault Sport, 1976, jest dyskretnie wpisany w pasy po prawej stronie.
Megane R.S. Nadwozie Ultime ma szersze o 60 mm przednie i 45 mm tylne błotniki, boczne wloty powietrza, R.S. Reflektory Vision, centralny wydech, antena w kształcie płetwy rekina, spojler i tylny dyfuzor. Wiele detali tej limitowanej serii jest teraz czarnych: logo, klamki drzwi, ramy okienne, koła (nawet osłony nakrętek), nakładki na błotniki, tylny dyfuzor i listwa Formuły 1 na przednim zderzaku, która ma błyszczące wykończenie i Monogram Ultime'a. Efekt gradientu dodaje żywych wrażeń.

DUCH TORU
Standardowe wyposażenie wnętrza obejmuje kubełkowe fotele Recaro z tapicerką z czarnej Alcantary w kolorze tytanu oraz wyszywane logo R.S. monogram. Megane R.S. Karta klucza do zestawu głośnomówiącego Ultime odzwierciedla wzór rombu na paskach. Listwy progowe są ekskluzywne, a każdy model ma własną numerowaną metalową tabliczkę w pobliżu elementów sterujących skrzynią biegów, na dole konsoli. Podpisuje go Laurent Hurgon, kierowca i ekspert ds. rozwoju, który pracował nad Megane R.S. przez całą swoją karierę i obecnie posiada rekordy Nürburgring, Suzuka i Spa-Francorchamps.
„Megane R.S. reprezentuje 15 lat mojej pracy w Renault Sport. Od drugiej fazy Megane II stale poprawiamy jego dynamikę, aby pozostać liderem w samochodach sportowych z napędem na przednią oś. Rekordy na Nürburgring Nordschleife są niezapomniane wyzwań, pełnych pasji, adrenaliny i emocji. A teraz Megane R.S. Ultime… Jestem szczególnie dumny, że mogę podpisać wersję wieńczącą tę wspaniałą sagę”.
Laurent Hurgon, kierowca i ekspert ds. rozwoju w Grupie Renault.

PEŁNY PAKIET
Bezkonkurencyjne wyposażenie standardowe w Megane R.S. Ultime zawiera wiele specyficznych funkcji Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-calowy ekran nawigacji z systemem Bose Hi-Fi, 10-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, R.S. Monitoruj telemetrię pokładową, adaptacyjny tempomat i wspomaganie manewrowania 360°. Lista opcji jest ograniczona do wyświetlacza przeziernego (tylko dla wersji z kierownicą po lewej stronie), szyberdachu (tylko dla wersji z kierownicą po lewej stronie) oraz specjalnie zaprojektowanej osłony, która zachwyci fanów, którzy wybrali ten kwintesencję kolekcjonerskiego samochodu.

WSZYSTKIE SPECYFIKACJE WYSOKICH OSIĄGÓW MEGANE R.S. TROPHY
Ta limitowana seria oparta na modelu Megane R.S. Trophy jest napędzany 4-cylindrowym, turbodoładowanym silnikiem o mocy 300 KM i momencie obrotowym 420 Nm, ze skrzynią biegów EDC (dla Europy) i mechanicznym mechanizmem różnicowym Torsen, który rozpędza samochód od zera do 100 km/h w zaledwie 5,7 sekundy. Jest wyposażony w semi-slicky Bridgestone Potenza S007 opracowane dla Megane R.S. Trophy R w połączeniu z 19-calowymi kołami Fuji Light i podwójnymi odlewanymi hamulcami Brembo z czerwonymi zaciskami. Przednia oś z niezależnymi sworzniami, obniżone podwozie Cup, hydrauliczne ograniczniki kompresji i układ kierowniczy na 4 koła 4CONTROL składają się na najlepsze wrażenia z jazdy samochodem sportowym – na torach wyścigowych i wszędzie indziej.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

źródło RenaultPL

ODPOWIEDZ