Witam. Posiadam Twingo 2 po lifcie 1.2 turbo w wersji Gordini w dowodzie 75 kw czyli 102 km. Mam chęć go zachipować. Mam sprawdzonego mechanika który robi to od lat. Praktycznie moc wzrasta do 125 km i z tego co pamiętam ok 190Nm. Moje pytanie czy ktoś posiada takie Twingo z takim silnikiem po chip tuningu. Jak mocno wyczuwalna jest różnica w osiągach i momencie obrotowym no i czy w ogóle warto.
Pozdrawiam
Twingo II 1.2 TCE CHIP TUNING
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 9
- Rejestracja: wtorek, 7 września 2021, 21:22
- Renault: Renault Twingo GT
- Silnik: 1.2 turbo 102 km
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6171
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Twingo II 1.2 TCE CHIP TUNING
Nie trzeba posiadać takiego auta żeby wiedzieć, że 20% mocy więcej to na bank poczujesz Jeżeli się zastanawiasz czy warto, to się nie zastanawiaj. Przy tak małym aucie 20% mocy więcej to będzie mały potworek.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
-
- Bywalec
- Posty: 9
- Rejestracja: wtorek, 7 września 2021, 21:22
- Renault: Renault Twingo GT
- Silnik: 1.2 turbo 102 km
Re: Twingo II 1.2 TCE CHIP TUNING
No teoretycznie tak powinno być. Ale czasem te dane na papierze nie pokrywają się z rzeczywistością. Dlatego chciałbym żeby powiedział coś na ten temat ktoś kto jeździ takim 125 konnym Twingo po chip tuningu. W necie szukałem ale na nikogo takiego nie trafiłem.
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: wtorek, 26 grudnia 2023, 20:07
- Renault: Avantime
- Silnik: 2.0t
- Lokalizacja: Mstów
Re: Twingo II 1.2 TCE CHIP TUNING
Zdaje sobie sprawę, że trochę czasu upłynęło od zamieszczenie tego tematu, ale ewentualnie zainteresowanych informuję, że swoje stare Twingo chipowałem na 125 KM i zmiana jest oczywiście odczuwalna. Do 170 km/h takie Twingo przyśpieszało bez ociągania się. Powyżej już jego animusz wyraźnie słabł. Miałem obniżone sprężyny, ale to opcja hardcorowa, bo czuć każdy kamyk na drodze. Są propozycje podniesienia mocy w tym silniku nawet do 135 KM.
Swoim Twingo byłem m. in. w Bretanii, Norwegii, Czarnogórze i Bułgarii. Nigdy mnie nie zawiodło i uważam je do dziś za najlepsze auto na uwielbiane przeze mnie górskie drogi jakie miałem (Mini lepiej trzyma się drogi, ale bez turbiny w górach trzeba je dusić na wysokich obrotach, a do tego trzeba mu zapewnić wiadro oleju i na jego niezawodność też nie ma co liczyć) .
Swoim Twingo byłem m. in. w Bretanii, Norwegii, Czarnogórze i Bułgarii. Nigdy mnie nie zawiodło i uważam je do dziś za najlepsze auto na uwielbiane przeze mnie górskie drogi jakie miałem (Mini lepiej trzyma się drogi, ale bez turbiny w górach trzeba je dusić na wysokich obrotach, a do tego trzeba mu zapewnić wiadro oleju i na jego niezawodność też nie ma co liczyć) .