Cześć, posiadam już jakiś czas lale 3 z 2.0T GT 205KM i zastanawiam się jak można zwiększyć osiągi tego auta?
Mam w niej instalacje LPG czy jest szansa coś zrobić prócz chiptuningu/powerbox aby współgrało z instalacja LPG i nie robiło to żadnych problemów?
Laguna 3 205 GT
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 9
- Rejestracja: środa, 1 czerwca 2016, 14:14
- Renault: Laguna II ph2
- Silnik: 2.0 16V Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Laguna 3 205 GT
Zależy jaką masz instalację LPG. Ja mając 170KM założyłem instalację z wydajnością do 250KM. Obecnie mam ok. 230KM i nawet sobie z tym radzi. W Twoim przypadku sam program pewnie pozwoli na ok 230KM o ile instalacja LPG jest na tyle wydajna. Więcej chyba będzie ciężko, bo mogą być problemy z zapętlaniem. Dobrze też założyć downpipe bo fajnie odmula auto, szczególnie na niskich obrotach.
- HFaudio
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
- Renault: Scenic II
- Silnik: 2.0 T 16V
- Lokalizacja: Szczytno
Re: Laguna 3 205 GT
Tylko Chip tuning nawet bym sie nie zastanawiał power boxami nawet sobie głowy nie zawacaj. Co do modeli GT 205km to laguny II z taką wersją spokojnie na 250km robiono bez problemu ponoć w lagunie II GT 205km siedzą te same graty co w megane II 225km tylko blokada na sofcie, a odblokowanie softu dawało spokojnie 250km.
By trzeba było się zagłębić jaki masz osprzęt itd nie wiem co oni tam modzili w wersji III.
Bo jeżeli masz dobry osprzęt dużo nie trzeba modzić akurat u mnie dużo dłubałem ale z racji hobby , a co do samego IC polecam zmienić fabryczny w lato na mieście daje o sobie znać . Dużo można pisać o przeróbkach.
I silniki 2.0 T 163 km - 170km mają ten problem że mają inne tłoki niż reszta i problem jest z podniesieniem doładowania aby duże moce uzyskiwać gdyż musiałaby być mocniej odprężona komora spalania.
U Cb są bardzo duże możliwości jeżeli masz podobnie jak w lagunach II.
Co do gazu jestem przeciwnikiem tych 2.0 doładowanych
By trzeba było się zagłębić jaki masz osprzęt itd nie wiem co oni tam modzili w wersji III.
Bo jeżeli masz dobry osprzęt dużo nie trzeba modzić akurat u mnie dużo dłubałem ale z racji hobby , a co do samego IC polecam zmienić fabryczny w lato na mieście daje o sobie znać . Dużo można pisać o przeróbkach.
I silniki 2.0 T 163 km - 170km mają ten problem że mają inne tłoki niż reszta i problem jest z podniesieniem doładowania aby duże moce uzyskiwać gdyż musiałaby być mocniej odprężona komora spalania.
U Cb są bardzo duże możliwości jeżeli masz podobnie jak w lagunach II.
Co do gazu jestem przeciwnikiem tych 2.0 doładowanych
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58