[Vel Satis 2001-2009] Porady, linki, prośby o ocenę.
Moderator: Grupa Moderatorów
no wiesz piasq welsatis tych samochodów jest mało a czesci do nich to tylko serwis i tu zaczynaja sie schody a niemyslałes o reno espace duzy komfortowy vanik mam takiego i jestem z niego zadowolony naprawde fajny vanik
EDIT:
a zapomniałem mam w swoim espace własnie ten motor 2.2 dci 16v i jestem zadowolony ma kopa mało pali webasco posiada grzeje cudnie co tu więcej potrzeba lac ropke i w droge
EDIT:
a zapomniałem mam w swoim espace własnie ten motor 2.2 dci 16v i jestem zadowolony ma kopa mało pali webasco posiada grzeje cudnie co tu więcej potrzeba lac ropke i w droge
Ostatnio zmieniony czwartek, 26 marca 2009, 23:54 przez stanisław, łącznie zmieniany 1 raz.
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
stanisław, po pierwsze - używaj opcji edytuj, gdy piszesz w krótkim odstępie czasu!
Druga sprawa - Espace jest za duży. I tak przy Vel byłby problem bo jest dłuższy od Grand Scenic'a, ale to można przeboleć. Natomiast Espace jest dobry jak się podróżuje rodzinnie. Ja jestem ostatni, który na rodziców utrzymaniu a i tak niedługo "odchodzę" , więc po co komu taki autobus .
Druga sprawa - Espace jest za duży. I tak przy Vel byłby problem bo jest dłuższy od Grand Scenic'a, ale to można przeboleć. Natomiast Espace jest dobry jak się podróżuje rodzinnie. Ja jestem ostatni, który na rodziców utrzymaniu a i tak niedługo "odchodzę" , więc po co komu taki autobus .
sporo czesci jest takich samych jak w espace i lagunie... także nie tak najgorzej...stanisław pisze:no wiesz piasq welsatis tych samochodów jest mało a czesci do nich to tylko serwis i tu zaczynaja sie schody
a z drugiej strony kupując taki samochód to trzeba się liczyć, że naprawa może trochę kosztować...
a to, że ich mało to akurat jak dla mnie jest na wielki +, przynajmniej na każdym rogu nie widzę swojego samochodu...
Ostatnio zmieniony piątek, 27 marca 2009, 00:04 przez onej, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1316
- Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
- Renault: Renault 19
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: kocialin
nie tylko w tym ale i w kazdym innym samochodzie utrzymanie kosztuje...onej pisze:z drugiej strony kupując taki samochód to trzeba się liczyć, że naprawa może trochę kosztować...
i albo sie placi i jezdzi albo dziaduje i narzeka
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
to ty jakiś Eskimos jesteś,że w zime z klimą jeździsz zdziwkoonej pisze:hmm, no więc tak:
W zimie z włączoną klimą i nie oszczędzając przesadnie silnika spalanie 8,4l/100km.
od siebie tylko dodam,że auto wizualnie mi się bardzo nie podoba. tył jeszcze ładny ale ten przód dla mnie masakra ale wiadomo to rzecz gustu.Proszę darujcie sobie teksty o drogich częściach,bo skoro stać kogoś na takie nietuzinkowe auto to musi też go stać na jego utrzymanie i tyle na temat
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
W aucie większość czasu się siedzi, a w Velku jest przezajebiście w środku.SnakeEyes pisze:od siebie tylko dodam,że auto wizualnie mi się bardzo nie podoba. tył jeszcze ładny ale ten przód dla mnie masakra ale wiadomo to rzecz gustu.Proszę darujcie sobie teksty o drogich częściach,bo skoro stać kogoś na takie nietuzinkowe auto to musi też go stać na jego utrzymanie i tyle na temat
Poza tym widać, że Ciebie to auto nie interesuje, bo wbrew pozorom jest ono teraz strasznie tanie.
Vel Satis 2,2 dCi 150 KM
Witam,
Proszę użytkowników powyższego modelu z tym silnikiem lub innych modeli renówek z tym silnikiem (g9t?) o swoje uwagi. Bardzo proszę o zarówno pozytywne jak i negatywne doświadczenia z tym motorem. Naczytałem się tyle złego na temat tej jednostki napędowej, że ąz włos się jeży. Czy rzezywiście jest on tak nietrwały i awaryjny? Musi mieć przecież jakieś zalety skoro Espaców i Lagun jezdzi na nim dosyć sporo.
Na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta?
Proszę o opinię użytkowników z doświadczeniem z tą jednostką napędową.
Dzięki z góry za pomoc.
mick
Proszę użytkowników powyższego modelu z tym silnikiem lub innych modeli renówek z tym silnikiem (g9t?) o swoje uwagi. Bardzo proszę o zarówno pozytywne jak i negatywne doświadczenia z tym motorem. Naczytałem się tyle złego na temat tej jednostki napędowej, że ąz włos się jeży. Czy rzezywiście jest on tak nietrwały i awaryjny? Musi mieć przecież jakieś zalety skoro Espaców i Lagun jezdzi na nim dosyć sporo.
Na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta?
Proszę o opinię użytkowników z doświadczeniem z tą jednostką napędową.
Dzięki z góry za pomoc.
mick
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1316
- Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
- Renault: Renault 19
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: kocialin
z powodu właśnie się jerzących czasem włosów bym ten silnik omijał z daleka...
jedyny diesel jaki bym wziął pod uwagę to ten 2,0 poliftingowy lub 3,5 V6 PB
ale z drugiej strony mam kolegę co jeżdzi lagą 2,2 DcI i jeszcze automatem i sobie chwali bardzo ten silnik
jedyny diesel jaki bym wziął pod uwagę to ten 2,0 poliftingowy lub 3,5 V6 PB
ale z drugiej strony mam kolegę co jeżdzi lagą 2,2 DcI i jeszcze automatem i sobie chwali bardzo ten silnik
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson
Funkcja szukaj faktycznie jest ale zawsze sprowadza się to do konkretnego problemu przeradzającego się w osobiste wycieczki forumowiczów. Wolałbym raczej abyście pomogli mi w zebraniu wad i zalet tego motorka. Nie sądzę, że korbowód dotyka większości silników i jak poznać symptomy ewentualnego zagrożenia...
jeszcze a propos awaryjności silników 2,2 i wyższości nad nimi silnika 2,0 w wersjach poliftowych... po jakim okresie czasu występują problemy? być może silnik 2,0 również nie jest wolny od wad tylko jest zbyt "młody" i jeszcze nic sie z nim nie dzieje. jeśli źle rozumuję bardzo chętnie przyjmę uwagi... jestem skłonny bardziej się wykosztować jeśli ma mi to gwarantować bezawaryjną jazdę (a przynajmniej spokój psychiczny) związaną z silnikiem