[Clio II 1998-2012] Porady, linki, prośby o ocenę.
Moderator: Grupa Moderatorów
[Clio II 1998-2012] Porady, linki, prośby o ocenę.
Witam, rozglądałem się ostatnio za Clio II sport, i natknąłem się na ciekawy egzemplarz, mianowicie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11020377
później trafiłem na to ogłoszenie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11020351
oraz to:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11020332
Jak widać samochód był całkiem zdrowo stuknięty, po czym zrobiono mu maskę, lecz słabo pasowała, to dopasowano jak trzeba, niedługo pewnie zrobi się bezwypadkowy.. I przebieg idzie mu nie w tę stronę co trzeba..
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11020377
później trafiłem na to ogłoszenie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11020351
oraz to:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11020332
Jak widać samochód był całkiem zdrowo stuknięty, po czym zrobiono mu maskę, lecz słabo pasowała, to dopasowano jak trzeba, niedługo pewnie zrobi się bezwypadkowy.. I przebieg idzie mu nie w tę stronę co trzeba..
Adam według mnie to 3 zupełnie inne sporty. Dzwoniłeś do gościa, pytałeś się!? Koleś "specjalizuje się w sportach". Tzn. lubi je sprowadzać. Zawsze ściąga rozbite i w większości sprzedaje je w takim stanie. Rzadko kiedy, jeśli ogłoszenie wisi baaaaardzo długo naprawia auto, ale kiedyś się pytałem i przyznał od razu, że było bite. Od roku, może nawet dwóch praktycznie systematycznie pojawia się u niego jakiś bity sport...
Zawsze ktoś z okolicy może się przejechać i obejrzeć u niego na placu ile sportów stoi
Zawsze ktoś z okolicy może się przejechać i obejrzeć u niego na placu ile sportów stoi
-
- Oklejony
- Posty: 89
- Rejestracja: niedziela, 13 grudnia 2009, 23:00
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- tomek204x
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: niedziela, 20 grudnia 2009, 15:25
- Lokalizacja: Myślenice/krk
- Kontakt:
Jakie Clio II wybrać?
Witam klubowiczów:)
Proszę Was o pomoc w wyborze Clio II.
Żona zdała właśnie prawo jazdy [za pierwszym razem - pochwalę się, a co!:)] i staaaasznie podoba Jej się clio II. Widziałem sporo tych samochodów w rożnych komisach i boję się wpakować w "worek bez dna". Niektórzy forumowicze pamiętają pewnie jeszcze moje problemy z poprzednią R19...
Jakiego autka najlepiej szukać?Z jakim silnikiem itd.? Jakie Waszym zdaniem ceny i przebiegi można akceptować przy około 10 letnich Cliówkach?:)
Proszę Was o pomoc w wyborze Clio II.
Żona zdała właśnie prawo jazdy [za pierwszym razem - pochwalę się, a co!:)] i staaaasznie podoba Jej się clio II. Widziałem sporo tych samochodów w rożnych komisach i boję się wpakować w "worek bez dna". Niektórzy forumowicze pamiętają pewnie jeszcze moje problemy z poprzednią R19...
Jakiego autka najlepiej szukać?Z jakim silnikiem itd.? Jakie Waszym zdaniem ceny i przebiegi można akceptować przy około 10 letnich Cliówkach?:)
- TURBO
- Oklejony
- Posty: 79
- Rejestracja: wtorek, 8 września 2009, 19:30
A v e ! Miron !
Myślę, że dla kobiety zaraz po egzaminie najlepszy będzie C2ph2 D7F (1.2 60 KM)
Najmniejsze prawdopodobieństwo zakupu zajeżdżonej jednostki napędowej. Jest szansa zakupienie autka od w miarę rozwiniętego technicznie emeryta
JA szukałem w lato dla żony autka. Niestety różowo nie było ... znalazłem kilka nie najgorszych autek, jednak ceny były stosunkowo wysokie (16 000 - 17 000) za Clio 2003/4. W końcu żona dostała moje stare. A ja zostałem "skazany" na szukanie autka u dealera
Moje Clio 2 ph 2 przejechało prawie 100 000 km i jak na razie absolutne ZERO awarii. Myślę, że niebity egzemplarz odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją. Tylko części eksploatacyjne no ... i końcówki układu kierowniczego. Przed oddaniem autka żonie zmieniłem wszystkie płyny, olej w skrzyni, amorki (chociaż nie było trzeba) rozrząd, klocki (wytrzymały prawie 90 000 KM! a wolno nie jeżdżę tyle, tyle że nie lubię zmieniać paliwa w ciepło). Mam nadzieję, że kolejne 6 lat przejeździ bez problemu.
PS. Uwaga na 1.5 dci - zwykle są zajeżdżone i zrobione do sprzedaży. Oczywiście 1.2 16V (D4F) jest także wdzięcznym autkiem chociaż przez elektroniczne sterowanie może sprawiać pewne problemy.
Myślę, że dla kobiety zaraz po egzaminie najlepszy będzie C2ph2 D7F (1.2 60 KM)
Najmniejsze prawdopodobieństwo zakupu zajeżdżonej jednostki napędowej. Jest szansa zakupienie autka od w miarę rozwiniętego technicznie emeryta
JA szukałem w lato dla żony autka. Niestety różowo nie było ... znalazłem kilka nie najgorszych autek, jednak ceny były stosunkowo wysokie (16 000 - 17 000) za Clio 2003/4. W końcu żona dostała moje stare. A ja zostałem "skazany" na szukanie autka u dealera
Moje Clio 2 ph 2 przejechało prawie 100 000 km i jak na razie absolutne ZERO awarii. Myślę, że niebity egzemplarz odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją. Tylko części eksploatacyjne no ... i końcówki układu kierowniczego. Przed oddaniem autka żonie zmieniłem wszystkie płyny, olej w skrzyni, amorki (chociaż nie było trzeba) rozrząd, klocki (wytrzymały prawie 90 000 KM! a wolno nie jeżdżę tyle, tyle że nie lubię zmieniać paliwa w ciepło). Mam nadzieję, że kolejne 6 lat przejeździ bez problemu.
PS. Uwaga na 1.5 dci - zwykle są zajeżdżone i zrobione do sprzedaży. Oczywiście 1.2 16V (D4F) jest także wdzięcznym autkiem chociaż przez elektroniczne sterowanie może sprawiać pewne problemy.
Jest to silnik standardowo montowany w Twingo po liftingu od chyba 1996 roku. Silnik rewelacyjnie pracujący, bez problemów. Godny polecenia. Przy tym tani w eksploatacji i dobrze radzący sobie z tą masą samochodu.TURBO pisze:Oczywiście 1.2 16V (D4F) jest także wdzięcznym autkiem chociaż przez elektroniczne sterowanie może sprawiać pewne problemy.
a ten kusi...
Dzięki za wskazówki:) Pozwólcie, że wrzucę kilka znalezionych autek w necie. Oczywiście wszystkie bezwypadkowe, z oryginalnym przebiegiem i po pierwszym właścicielu (emerycie) itd. itp.;P
Proszę Was o opinię i ewentualnie kubeł zimnej wody:)
Plan jest taki, że jak już żona wybierze wymarzoną Cliówkę to czeka ją wizyta w ASO celem dokładnego sprawdzenia... [Cliówkę, nie żonę ]
Tego oglądamy dziś:
bogata wersja
Ten też się żonie spodobał:
Gliwice
a te czekają na oględziny:
myszków
tychy
TG
Ogólnie to dużo jest tych Cliówek na rynku i wszystkie wg sprzedających w doskonałym stanie...a mi się marzy kupno dobrej Cliówki od osoby prywatnej:)
Proszę Was o opinię i ewentualnie kubeł zimnej wody:)
Plan jest taki, że jak już żona wybierze wymarzoną Cliówkę to czeka ją wizyta w ASO celem dokładnego sprawdzenia... [Cliówkę, nie żonę ]
Tego oglądamy dziś:
bogata wersja
Ten też się żonie spodobał:
Gliwice
a te czekają na oględziny:
myszków
tychy
TG
Ogólnie to dużo jest tych Cliówek na rynku i wszystkie wg sprzedających w doskonałym stanie...a mi się marzy kupno dobrej Cliówki od osoby prywatnej:)
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1316
- Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
- Renault: Renault 19
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: kocialin
- Darczan
- Oklejony
- Posty: 244
- Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 13:36
- Renault: Megane III
- Silnik: 1.9 dCi F9Q
- Lokalizacja: Gdańsk
Mam Clio II z tym silnikiem i również śmiało mogę polecić Czasami trochę mocy brakuje, ale prawko mam już 8 lat, więc też inaczej na to patrzę Z drugiej strony - w większości jeżdzę po mieście i bliskich okolicach (jak na razie najdalej za Gdańsk to pojechałem do Tczewa - około 35 km w jedną stronę) i taka moc jest dla mnie w zupełności akceptowalna, a tym bardziej będzie akceptowalna dla osoby świeżo po egzaminieTURBO pisze:najlepszy będzie C2ph2 D7F (1.2 60 KM)
Wszyscy zachwalają, to i ja się dopiszę Miałem Clio z D7F, a teraz mam Wąską z D4F. Obydwa motory godne polecenia. Stare, sprawdzone jednostki. Co do osiągów, się nie wypowiadam. Wiadomo, każdy ma inne potrzeby, wymagania, itd... Trzeba się przejechać i zobaczyć czy odpowiada. Tak jak przedmówcy już stwierdzili, wybierajcie spośród benzyniaków. Diesla dużo ciężej będzie znaleźć w dobrym stanie. Pamiętajcie, żeby auto Wam sprawdził ktoś, kto się na tym zna i żeby się nie "napalać" Do zakupu auta podchodzimy na zimno
Dzięki Wam ślicznie za zainteresowanie i dobre rady browar
Po dzisiejszych oględzinach stwierdziliśmy, że (tak jak pisze Baron) poczekamy na jakieś pewne autko. Nie ma co się napalać. Ta dzisiejsza Cliówka sprowadziła nas całkiem na ziemię:)
Pokażę Wam kilka fotek z oględzin autka z przebiegiem 84tyś km i bezwypadkowego...sami oceńcie:)
tylne słupki
zawias przednich drzwi
biegi
edit: jakieś wielgachne te zdjęcia wyszły:)
Po dzisiejszych oględzinach stwierdziliśmy, że (tak jak pisze Baron) poczekamy na jakieś pewne autko. Nie ma co się napalać. Ta dzisiejsza Cliówka sprowadziła nas całkiem na ziemię:)
Pokażę Wam kilka fotek z oględzin autka z przebiegiem 84tyś km i bezwypadkowego...sami oceńcie:)
tylne słupki
zawias przednich drzwi
biegi
edit: jakieś wielgachne te zdjęcia wyszły:)
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 549
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
- Renault: Laguna + Clio
- Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Masa na łączeniu tylnego błotnika pęka w prawie każdym egzemplarzu. To tylko masa maskująca. "Ten typ tak ma". Ze zdjęcia lewarka niewiele wynika. Trzeba pamietac ze te 84 tys km jeden może przejeździć z ręką na lewarku (bo tak lubi albo inaczej nie potrafi), a drugi bedzie ją dotykać tylko gdy trzeba. Najpewniejsze narzędzie to czujnik lakieru (pod warunkiem że ktoś wie gdzie należy sprawdzać).
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
-
- Forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 21:47
- Lokalizacja: DC
A ja tam polece 1,5 dci oczywiscie wersja 65KM bo tego najwiecej. Wprawne ucho od razu wylapie "zrobiony do sprzedazy", taki silnik nie pracuje rowno.
Ujezdzalem przez 4 lata, auto nie glaskane i muskane... spalanie u mnie 6-6,5 w miescie, Kobieta spokojnie wykreci 4,5 a nawet mniej. Nie trzeba robic kosmicznych przebiegow tym autem, ja bym sie tym nie sugerowal. Ja robilem normalnie po max 15tys km rocznie i w 80% w miescie w korkach.
Ujezdzalem przez 4 lata, auto nie glaskane i muskane... spalanie u mnie 6-6,5 w miescie, Kobieta spokojnie wykreci 4,5 a nawet mniej. Nie trzeba robic kosmicznych przebiegow tym autem, ja bym sie tym nie sugerowal. Ja robilem normalnie po max 15tys km rocznie i w 80% w miescie w korkach.
Reno Clio II z jakim silnikiem
Mam pytanie do fachowców jaki silnik najlepiej sprawuje się z Reno Clio II,i który najlepiej wybrać.Pozdrawiam!!!
Ostatnio zmieniony czwartek, 15 kwietnia 2010, 17:09 przez pedro, łącznie zmieniany 2 razy.