iparts></a>
<a href= francuskie

[Clio II 1998-2012] Porady, linki, prośby o ocenę.

Masz dylemat...

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: PiasQ »

Bartex pisze:Dlatego, że te auto nie jest stworzone do instalacji gazowej i oszczędnej jazdy :/
Tak samo śmieszy mnie jak ktoś kupuje wypasioną furę za 200tys i wrzuca tam LPG. Jeśli kogoś stać na samochód za 200tys to stać go na utrzymanie.
OK, jeśli silnik sam w sobie nie toleruje gazu, to spoko, ale jeśli by tolerował, to Twój argument do mnie nie przemawia.
Po pierwsze, Clio Sport to nie auto za 200 tys., jest to auto do kupienia za tzw. "grosze" i ktoś, kto zawsze marzył o jakiejś frajdzie z jazdy mógłby sobie na takie auto pozwolić.
Rozumiem, że według Ciebie wszyscy, którzy woleliby płacić relatywnie mało za eksploatację auta powinni jeździć Matizami?
Sam marzę o aucie z V8 pod maską i nie rozumiem, dlaczego miałbym nie zakładać w tym przypadku gazu, jeśli byłaby taka możliwość...
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
Bartex
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 461
Rejestracja: piątek, 18 czerwca 2010, 09:42
Renault: Clio RS
Silnik: MOCNY
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: Bartex »

PiasQ pisze:OK, jeśli silnik sam w sobie nie toleruje gazu, to spoko, ale jeśli by tolerował
Co by było gdyby ;)
PiasQ pisze:Po pierwsze, Clio Sport to nie auto za 200 tys., jest to auto do kupienia za tzw. "grosze"
Wiem, że Clio nie kosztuje 200tys. Napisałem, że również mnie śmieszy zakładanie gazu do auta za taką sumę ;)

Każdy patrzy na instalacje LPG z własnej perspektywy...
Moim zdaniem samochody z V8, czy samochody typu Clio Sport nie są stworzone do ekonomicznej jazdy i mija się z celem zakładanie tam LPG ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: PiasQ »

Bartex pisze:Co by było gdyby ;)
palm
Bartex pisze:Moim zdaniem samochody z V8, czy samochody typu Clio Sport nie są stworzone do ekonomicznej jazdy i mija się z celem zakładanie tam LPG ;)
To ciekawe dla kogo tworzone są diesle o wysokiej mocy (w układzie V8, V10, a nawet V12), czy też hybrydy z takimi silnikami w składzie.
Argumenty typu "nie są stworzone", "to profanacja", "jak Ciebie nie stać, to nie kupuj" to czysta ignorancja, nic więcej. Jeśli silnik toleruje gaz, nie widzę powodów, aby nie wydawać 2x mniej za paliwo. Z resztą nowoczesne instalacje LPG do wtrysku bezpośredniego benzyny (Vialle) dowodzą, że jest popyt na tego typu rozwiązania i w nowych mocnych konstrukcjach.

P.S. I żeby nie było, nie przekonuję nikogo, że LPG jest jedyne słuszne. Jeśli ktoś nie chce u siebie LPG - ok, spoko, każdy ma wybór. Jednak odwieczne szerzenie "prawdy" pt. LPG jest złe, bo jest i koniec jest po prostu niepoważne.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Kogucik
Oklejony
Oklejony
Posty: 361
Rejestracja: niedziela, 3 października 2010, 13:21
Renault: jest
Silnik: z przodu
Lokalizacja: Wlkp

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: Kogucik »

Temat rzeka z tym LPG :) Nie ma co dyskutować, bo nikt nikogo do niczego nie przekona ;)
Moje ostatnie spalanie PB98 w trasie Clio II Sport (prędkość do 100km/h) Miałem czas i testowałem emeryta :)
Obrazek

Jak by ktoś chciał to mam takie coś na sprzedaż tanio :)
http://olx.pl/oferta/clio-sport-2-0-16v ... c6d1a6f262

Awatar użytkownika
Bartex
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 461
Rejestracja: piątek, 18 czerwca 2010, 09:42
Renault: Clio RS
Silnik: MOCNY
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: Bartex »

PiasQ pisze:palm
Widać, że nie rozumiesz co sie do Ciebie piszę ;) Cały czas tylko gdybasz, co by było gdyby itp.
PiasQ pisze:To ciekawe dla kogo tworzone są diesle o wysokiej mocy
Rozmawiamy o benzynie i LPG, czy o Dieslu ??
PiasQ pisze:Argumenty typu "nie są stworzone", "to profanacja"
Spróbuj zamówić w salonie nowe Clio RS, czy Megane RS z LPG ;)
PiasQ pisze:I żeby nie było, nie przekonuję nikogo, że LPG jest jedyne słuszne. Jeśli ktoś nie chce u siebie LPG - ok, spoko, każdy ma wybór.
Ja również nikogo nie przekonuje, że LPG jest złe... Wyraziłem tylko swoje zdanie na dany temat - chyba po to jest forum ;)
Kogucik pisze:Temat rzeka z tym LPG :) Nie ma co dyskutować, bo nikt nikogo do niczego nie przekona ;)
I tym wspaniałym akcentem kończę ze swojej ;)
EOT :)
Obrazek

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: PiasQ »

Bartex pisze:Widać, że nie rozumiesz co sie do Ciebie piszę ;) Cały czas tylko gdybasz, co by było gdyby itp.
Widać, że w ogóle mnie nie zrozumiałeś... Na moje pytanie, dlaczego nie LPG, w ogóle nie użyłeś żadnego racjonalnego argumentu. Jedyne co potrafiłeś napisać to, że "to auto nie jest stworzone" i że śmieszy Ciebie zakładanie LPG w takich czy innych autach.
Tekst "nie zakładaj tam gazu, szkoda auta. Już lepiej kup kombi" w ogóle nie tłumaczy ani zainteresowanemu, ani mi, dlaczego nie można założyć LPG w tym aucie - stąd moje, jak to nazwałeś, "gdybanie".
Bartex pisze:Rozmawiamy o benzynie i LPG, czy o Dieslu ??
Rozmawialiśmy o Sporcie, a wtrąciłeś temat z autami za 200 tys. To o czym rozmawiamy? ;)
Chciałem tylko Ci uzmysłowić, że w autach za 200 tys. ludzie też lubią oszczędzać na paliwie, stąd coraz więcej diesli, czy hybryd (chociaż te drugie to fakt, rarytas).
Bartex pisze:Spróbuj zamówić w salonie nowe Clio RS, czy Megane RS z LPG ;)
Wiesz dobrze, że nie o tym rozmawiamy ;). Jednakże znam przypadki, gdzie na specjalne życzenie klienta salon zlecał montaż LPG w aucie (jednym ze znanych mi przykładów - Chrysler 300C 5.7L HEMI). Fakt jednak, że wątpię, iż Renault by na to poszło w modelach "RS" (W Clio na pewno nie, bo jeszcze Vialle się z tym silnikiem nie ogarnęło). No, ale nie gdybajmy ;).
Bartex pisze:Wyraziłem tylko swoje zdanie na dany temat - chyba po to jest forum ;)
Owszem jest :)
Bartex pisze:I tym wspaniałym akcentem kończę ze swojej ;)
EOT :)
Jak również ja :)
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Kune

Re: Clio sport 172km, 2002r, na co uważać, wady, zalety?

Post autor: Kune »

Kwestie instalacji gazowej w tym aucie pomijam. Moim zdaniem to glupi pomysl, ponieważ to auto pali na prawdę przyzwoite ilości paliwa. Silnik jest dość wysilony i dość delikatny na jakość paliwa. Instalacja to dodatkowe kilogramy, które popsują wyważenie samochodu.

Co do auta, wersja po liftingu jest troche bardziej "zelektryzowana". Ma dwie sondy, przepustnice bez linki, brak mozliwosci odlaczenia ABS i kilka innych rzeczy, ale z drugiej strony srodek wyglada znacznie lepiej niz w PH1. Auto pali srednio ok. 8.5 litra jeżdżąc po miescie normalnie. Fajnie sie prowdzi, wrażliwą rzeczą jest wariator zmiennych faz rozrządu który lubi padać. Inne rzeczy to drobnostki i elektroniką. Miałem kiedyś takie auto przez 5 lat (jak jeszcze było w miarę nowe). Najwiekszy problem to zakup czegoś co nadaje się do użytkowania.

piotrek1995
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: środa, 3 sierpnia 2016, 13:21
Renault: megane
Silnik: 2.0 16V

Clio II SPORT

Post autor: piotrek1995 »

Cześć, przymierzam się do zakupu clio II sport. Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakieś plusy, minusy auta?

michał
Bywalec
Bywalec
Posty: 1
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2016, 09:11
Renault: clio 2
Silnik: 1,4 8v

Reno Clio II z jakim silnikiem 1.4 8 v

Post autor: michał »

drodzy koledzy bardzo proszę o pomoc .
posiadam clio 2 silnik 1.4 8v .
czasami muszę dłużej pokręcić zanim zapale a czasami zapali od reki.
i jak wrzucę 5 nie mogę więcej pojechać niż 120 - 130 km/h
jaka może być przyczyna .

Awatar użytkownika
spoogie
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: środa, 27 stycznia 2016, 15:23
Renault: Captur
Silnik: TCe 90
Lokalizacja: Kato

Re: Reno Clio II z jakim silnikiem

Post autor: spoogie »

Miałem D4F (1.2 16v 75 KM) i ten silnik ciągle jest w produkcji. Z tego powodu zna go każdy mechanik i nie brak części zamiennych. Dobrze toleruje LPG i mieści się ciągle w normach euro. Zasadniczo jest kompletnie bezobsługowy, z olejem tez nie trzeba szaleć (zmieniałem co 20 tyś). Nie jest to może demon prędkości ale jest dość oszczędny po mieście (zima max 6.5l, lato 5.7l), w trasie do 100km/h - spalanie około 5.0-5.2L, autostrada przy 120-130 - 6.5L. W gazie to już w ogóle. To chyba najrozsądniejszy obecnie wybór dla clio II.
--
Captur Zen TCe 90 '15
Clio II Extreme 1.2 16v '03
Megane Coupe 2.0 8v '96

kajoQ
Bywalec
Bywalec
Posty: 1
Rejestracja: czwartek, 18 stycznia 2018, 12:44

Zakup Clio 2

Post autor: kajoQ »

Dzień dobry ,

Mam zamiar zakupić Clio 2,szukałem już wielu modeli opcjimitrafilem na parę propozycji.


https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-cl ... qUps7.html


https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-cl ... rhS6d.html



https://www.otomoto.pl/oferta/renault-c ... 62b2f9798f

Co sądzicie o tych egzemplarzach? Może ktoś z okolic kto pomógłby w oględzinach,oczywiście za jakąś opłata nawet?

Pozdrawiam i czekam na sugestie.

Awatar użytkownika
HFaudio
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 79
Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
Renault: Scenic II
Silnik: 2.0 T 16V
Lokalizacja: Szczytno

Re: Zakup Clio 2

Post autor: HFaudio »

Co prawda w oględzinach nie pomogę ale tych ofert co podałeś ja bym się zainteresował tym :

https://www.olx.pl/oferta/renault-clio- ... 612f075d4f

Z tego względu że widać gościu dbał dużo rzeczy wymienione, lakier w dobry stanie, aluski, jedyne do czego bym się przyczepił po zdjęciach to do regeneracji przednie lampy są spłowiałe już ale groszowa sprawa na pewno ktoś u Cb zajmuje sie tym i za 150zł zrobi a gościa można stargować.
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58

awido
Bywalec
Bywalec
Posty: 1
Rejestracja: niedziela, 1 kwietnia 2018, 12:25

Renault Clio II 2004r. 1390cm3 prośba o poradę, ocenę.

Post autor: awido »

Witam serdecznie,

Poszukuję Renault Clio II rocznik jak mnie interesuje to ok 2004-2006, chciałbym aby auto było z silnikiem 1,4 w benzynie (docelowo jeśli po zakupie wszystko okaże się w porządku z silnikiem to chciałbym założyć instalację LPG). Wersja 5 drzwiowa.

Moje pytanie do was forumowiczów na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie
tego modelu,

Poniżej wysyłam link do jednego z kandydatów, który chciałbym zobaczyć:

nr.vin poniższego samochodu: VF1BB1LEF31944844

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-c ... xtor=SEC-8

jeśli macie jakieś spostrzeżenia to będę bardzo wdzięczny za uwagi.

ODPOWIEDZ