iparts></a>
<a href= francuskie

jaszpol przybyszewskiego [Łódź]

Poszukujesz dobrego fachowca?

Moderator: Grupa Moderatorów

Regulamin forum
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!

np. [Lublin]- naprawa karty
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kratylos
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 275
Rejestracja: wtorek, 20 września 2011, 20:48
Renault: Clio III Grandtour
Silnik: 1.2 TCe
Lokalizacja: LODZ
Kontakt:

jaszpol przybyszewskiego [Łódź]

Post autor: kratylos »

sprawa z przed kilku miesięcy ale ku przestrodze postanowiłem opisać..

kiedyś tam jeździłem jak był inny właściciel po zmianie szyldu byłem tam raz... bo niby zniżki klubowwe tam sa itp angry1

sprawa banalna - zapieczone nie co hamulce z lewym przednim kole
wszystko bylo ok do czasu... do czasu aż odebrałem umyty po serwisie samochód... smierc
nie wiem czym myli auto - sami nie chcieli sie przyznać ale malowane klamki listwy itp na samochodzie wyglądały tak...
https://drive.google.com/file/d/0B70vWK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B70vWK ... sp=sharing

na zwrócona uwage ze ze chyba tak nie powinny działać środki myjące na lakier pan z serwisu sie ze mna zgodził i zaproponował naprawę ... z mojego AC palm
grzecznie powiedziałem że albo to zrobią w swoich kosztach albo zgłoszę na policje uszkodzenie mienia
dodatkowo zauważyłem że auto bylo pod takim ciśnieniem myte ze odpływy wody na podszybiu nie wyrobiły i w samochodzie jest pełno wody - wszystko chlupocze pod dywanikami

po kilku dniach jaszpol zgodził sie naprawić zniszczenia ktore wykonał już nie z mojego ac - po czesci z tego co wiem to RP naciągnął jako naprawę gwarancyjna niedrożnych odpływów - choć były drożne bo tydzień wcześniej sam myłem auto i woda byla poprawnie odprowadzana.
panowie w serwisie mieli niezwyla radochę jak zabrali mi auto na tydzien na suszenie i malowanie, te uwagi za moimi plecami typu "ruch to zdrowie, komunikacja miejska jest ok itp" oczywwiście o oucie zastępczym nie było mowy...
ale na tym nie koniec... w "ramacch gestu handlowego" jak o dla wyróżnionego klienta panowie skrzywili mi na koniec fotel kierowcy prawa strona w lewa wygieta caly lewy bok fotela po wyjeciu lata w prawo i lewo...
po odebraniu auta pokazałem im uszkodzenie co panowie skwitowali ze duzo waże i sie samo uszkodziło jako naturalna ekspoatacja... a jak mi sie nie podoba to moge z tym isc do sadu bo oni juz wiecej nie chce mną rozmawiać ani mojego auta widzec w swoim serwisie...
pozdr
Kratylos
Obrazek

Awatar użytkownika
virtualtuner
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2015, 15:54
Renault: Clio III Ph. 2
Silnik: D4F
Lokalizacja: Łódź

Re: jaszpol przybyszewskiego [Łódź]

Post autor: virtualtuner »

Na Twoim miejscu zgłosiłbym to do Renault Polska, bo jako serwis Renault obowiązują ich odpowiednie standardy.

ODPOWIEDZ