Witam wszystkich uzytkownikow!!!
Mam problem z moja wersalka przy ok 2500-3000 obr/min odczowalny jest spadek mocy przy wyprzedzaniu to troche przeszkadza moze ktos mial podobne problemy to prosze o jakas rade co to moze byc, a poza tym wszyscy pisza ze tak malo pali ok. 8l/100km a moj pali 12l/100km.
Z gory dzieki za odp.
Pozdrawiam!!!
[ Komentarz dodany przez: Sidenis: 2009-11-20, 19:40 ]
Nie zapominamy o nawiasach w tytule postu!
[vel satis 02 2,2dci] problem z moca + duze spalanie
Moderator: Grupa Moderatorów
[vel satis 02 2,2dci] problem z moca + duze spalanie
Ostatnio zmieniony piątek, 20 listopada 2009, 19:39 przez sylwekraczkowsk, łącznie zmieniany 1 raz.
musisz zgasić bo włącza się silnik w tryb awaryjny i przycina moc dla bezpieczeństwa a skoro leci Ci dużo dymu to napewno układ wtryskowy( czarny dym ).. Komunikat masz o pompie paliwa... także udaj się do ASO najlepiej ewentualnie do jakiegoś serwisu specjalizującego się układami wtryskowi to powiedzą Ci, czy to wtryski już padają , czy jednak będzie zdecydowanie drozsza zabawa z pompą paliwa.....
jest jeszcze opcja, że po prostu jakieś lewe paliwo tankujesz... i układ się przytyka.. wtedy czujniki widzą, że coś nie domaga i odrazu w stan awaryjny przełączają... ogólnie po dokładną diagnozę musisz się udać do specjalistów.... tak samemu na szybko to możesz zmienić paliwo... polecam ten nowy diesel gold ma detergent to ewentualnie zbyt dużą ilość nagaru odprowadzi.... oczywiście efekty nie będę natychmiastowe ....
ja osobiście miałem raz ten komunikat byłem w aso sprawdzili ładnie i okazało się że słabe paliwo zatankowałem.... pompy nawet nie życzę bo to już kowota zdecydowanie większa .... regenerowana bosha w okolicach 3000zł
jest jeszcze opcja, że po prostu jakieś lewe paliwo tankujesz... i układ się przytyka.. wtedy czujniki widzą, że coś nie domaga i odrazu w stan awaryjny przełączają... ogólnie po dokładną diagnozę musisz się udać do specjalistów.... tak samemu na szybko to możesz zmienić paliwo... polecam ten nowy diesel gold ma detergent to ewentualnie zbyt dużą ilość nagaru odprowadzi.... oczywiście efekty nie będę natychmiastowe ....
ja osobiście miałem raz ten komunikat byłem w aso sprawdzili ładnie i okazało się że słabe paliwo zatankowałem.... pompy nawet nie życzę bo to już kowota zdecydowanie większa .... regenerowana bosha w okolicach 3000zł
- Rufus
- Oklejony
- Posty: 850
- Rejestracja: poniedziałek, 9 czerwca 2008, 13:05
- Renault: Renault Latitude
- Silnik: M9R 2.0 DCI 205 KM
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
A EGR sprawdzałeś?sylwekraczkowsk pisze:przy ok 2500-3000 obr/min odczowalny jest spadek mocy
Kiedy filtr paliwa wymieniałeś?sylwekraczkowsk pisze:wyswietlil sie blad (spadek cisnienia paliwa w ukladzie paliwowym)
Jeszcze co mi do głowy przychodzi, to lejący wtrysk - wtedy właśnie będzie mocno kopcił, ale nie powinien tracić mocy i może się wyświetlić taki błąd przy wysokich obrotach.
Łukasz, gdybyśmy tak chcieli robić, to nie byłoby gdzie tankować - wszystkie stacje oprócz shella biorą paliwo z Orlenu.Onej pisze:To orlena omijaj...
A osobiście byłem świadkiem awantury, jak gość do nowej Corsy wzywał lawetę na stację shella, bo nie odpaliła, a rzekomo tylko i wyłącznie V-powera zalewał.
widziałem w ASO jak wyglądał olej napędowy z orlena żurek po prostu.... i jak ściągają samochody to z reguły orlen to właśnie jest....Rufus pisze:Łukasz, gdybyśmy tak chcieli robić, to nie byłoby gdzie tankować - wszystkie stacje oprócz shella biorą paliwo z Orlenu.
w paliwie liczy się również składowanie
od niedawna tankuje golda na statoilu i silnik napewno ciszej pracuje dużo jeżdżę także widzę różnicę:)