iparts></a>
<a href= francuskie

[vel satis 02 2,2dci] problem z moca + duze spalanie

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
sylwekraczkowsk

[vel satis 02 2,2dci] problem z moca + duze spalanie

Post autor: sylwekraczkowsk »

Witam wszystkich uzytkownikow!!!
Mam problem z moja wersalka przy ok 2500-3000 obr/min odczowalny jest spadek mocy przy wyprzedzaniu to troche przeszkadza moze ktos mial podobne problemy to prosze o jakas rade co to moze byc, a poza tym wszyscy pisza ze tak malo pali ok. 8l/100km a moj pali 12l/100km.
Z gory dzieki za odp.
Pozdrawiam!!!

[ Komentarz dodany przez: Sidenis: 2009-11-20, 19:40 ]
Nie zapominamy o nawiasach w tytule postu!
Ostatnio zmieniony piątek, 20 listopada 2009, 19:39 przez sylwekraczkowsk, łącznie zmieniany 1 raz.

onej

Post autor: onej »

pierwsza sprawa to sprawdź przepływomierz jeśłi masz spadek mocy przy tych obrotach..

sylwekraczkowsk

Post autor: sylwekraczkowsk »

Przeplywomierz byl sprawdzany jest ok. ale po podlaczeniu do komp. wyswietlil sie blad (spadek cisnienia paliwa w ukladzie paliwowym) nie wiem czy to ma cos wspolnego.

onej

Post autor: onej »

to masz do spradzenia pompe paliwową, wtryski któreś, ewentualnie listwę wtryskową...
a są jakieś inne objawy??

sylwekraczkowsk

Post autor: sylwekraczkowsk »

Jak daje mu po garach to dosc mocno dymi a poz tym kiedys podczas jazdy komp. wykryl jakis (blad wtrysku paliwa) i w tedy zupelnie nie ma mocy trzeba zgasic samochod i ponownie go zapalic zeby bylo dobrze.

onej

Post autor: onej »

musisz zgasić bo włącza się silnik w tryb awaryjny i przycina moc dla bezpieczeństwa :) a skoro leci Ci dużo dymu to napewno układ wtryskowy( czarny dym ).. Komunikat masz o pompie paliwa... także udaj się do ASO najlepiej ewentualnie do jakiegoś serwisu specjalizującego się układami wtryskowi to powiedzą Ci, czy to wtryski już padają , czy jednak będzie zdecydowanie drozsza zabawa z pompą paliwa.....
jest jeszcze opcja, że po prostu jakieś lewe paliwo tankujesz... i układ się przytyka.. wtedy czujniki widzą, że coś nie domaga i odrazu w stan awaryjny przełączają... ogólnie po dokładną diagnozę musisz się udać do specjalistów.... tak samemu na szybko to możesz zmienić paliwo... polecam ten nowy diesel gold :) ma detergent to ewentualnie zbyt dużą ilość nagaru odprowadzi.... oczywiście efekty nie będę natychmiastowe ....

ja osobiście miałem raz ten komunikat byłem w aso sprawdzili ładnie i okazało się że słabe paliwo zatankowałem.... :) pompy nawet nie życzę bo to już kowota zdecydowanie większa .... regenerowana bosha w okolicach 3000zł

sylwekraczkowsk

Post autor: sylwekraczkowsk »

Dzieki kolego za pomoc chyba jednak nie mam wyjscia trzeba jechac do ASO a paliwo tankuje tylko na orlenie tylko nie wiem co bylo lane jak go nie mialem bo mam go dopiero od 2 miesiecy i jest tak od poczatku zobaczymy co powiedza w ASO jeszcze raz dzieki za odp.
Pozdrawiam!!!

onej

Post autor: onej »

to orlena omijaj... lol

Awatar użytkownika
Rufus
Oklejony
Oklejony
Posty: 850
Rejestracja: poniedziałek, 9 czerwca 2008, 13:05
Renault: Renault Latitude
Silnik: M9R 2.0 DCI 205 KM
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Rufus »

sylwekraczkowsk pisze:przy ok 2500-3000 obr/min odczowalny jest spadek mocy
A EGR sprawdzałeś?
sylwekraczkowsk pisze:wyswietlil sie blad (spadek cisnienia paliwa w ukladzie paliwowym)
Kiedy filtr paliwa wymieniałeś?

Jeszcze co mi do głowy przychodzi, to lejący wtrysk - wtedy właśnie będzie mocno kopcił, ale nie powinien tracić mocy i może się wyświetlić taki błąd przy wysokich obrotach.
Onej pisze:To orlena omijaj...
Łukasz, gdybyśmy tak chcieli robić, to nie byłoby gdzie tankować - wszystkie stacje oprócz shella biorą paliwo z Orlenu.
A osobiście byłem świadkiem awantury, jak gość do nowej Corsy wzywał lawetę na stację shella, bo nie odpaliła, a rzekomo tylko i wyłącznie V-powera zalewał.
Pozdrawiam
Rufus

KIKUR
http://latitudekp.pl

onej

Post autor: onej »

Rufus pisze:Łukasz, gdybyśmy tak chcieli robić, to nie byłoby gdzie tankować - wszystkie stacje oprócz shella biorą paliwo z Orlenu.
widziałem w ASO jak wyglądał olej napędowy z orlena :) żurek po prostu.... i jak ściągają samochody to z reguły orlen to właśnie jest....
w paliwie liczy się również składowanie :)

od niedawna tankuje golda na statoilu i silnik napewno ciszej pracuje :) dużo jeżdżę także widzę różnicę:)

ODPOWIEDZ