Mam nietypową sytuację. Próbuję wymienić uszczelniacz półosi LP w Master III 2.3dci 110kw z 2014r. Problem polega na tym że zimering (uszczelniacz) nie wydaje się dawać szczelności z uwagi na dwa otwory/nacięcia (na przeciwległych stronach) elementu na którym uszczelniacz ma być zamontowany (vide zdjecie). W efekcie przy napełnieniu olejem skrzyni to dolnym otworem, gdzie uszczelniacz nie dociska - wycieka olej. Czy to normalne? Do czego w ogóle są te otwory i jak ma niby uszczelniacz doszczelnić skoro mamy te otwory...
[MASTER III 2.3dci 110kw 2014] - uszczelniacz półosi - wyciek
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 5
- Rejestracja: wtorek, 10 grudnia 2019, 22:57
- Renault: Laguna III
- Silnik: 1.5 DCI
[MASTER III 2.3dci 110kw 2014] - uszczelniacz półosi - wyciek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Bywalec
- Posty: 5
- Rejestracja: wtorek, 10 grudnia 2019, 22:57
- Renault: Laguna III
- Silnik: 1.5 DCI
Re: [MASTER III 2.3dci 110kw 2014] - uszczelniacz półosi - wyciek
Dzieki za podpowiedź...