Zlot



Jaszpol



Jaszpol

[Thalia / Clio II]Montaż filtra kabinowego

Moderator: Grupa Moderatorów

Awatar użytkownika
Baron

Weteran
Posty: 857
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 17:43
Renault: Logan VAN
Silnik: 1.6 8v K7M + LPG
Gadu-Gadu: 1473388
Lokalizacja: Gdańsk / Płock
Kontaktowanie:

[Thalia / Clio II]Montaż filtra kabinowego

Postautor: Baron » czwartek, 29 kwietnia 2010, 23:32

Moja Chuda nie posiada od nowości filtra kabinowego. Z kolei miejsce na tenże filterek, aż się prosi, by coś tam upchnąć lol Wystarczy odkręcić śrubkę i elegancko go wsunąć ;)

Teraz mój dylemat: gdzieś przeczytałem, że po takiej operacji chyba silniczek nawiewu (jak zwał, tak zwał ;)) ma tendencje do przegrzewania/zacierania :/ Czy to w ogóle możliwe? Przecież cały "układ dolotowy powietrza / mechanizm" pewno jest ten sam, co w Clio, które taki filterek miały, więc dla Pani Wąskiej to chyba wsjo ryba, dobrze mówię? ;) Pewno podzespoły nawiewu żywcem przełożyli z Clianki, tylko jak na auto budżetowe przystało, pożałowali samego filtra. Nie chcę sobie roboty dokładać związanej z naprawą nawiewu przez tjuning, więc na wszelki wypadek, przed montażem chciałbym wysłuchać doświadczenia Kolegów/Koleżanek w tej dziedzinie ;)
Pozdrawiam serdecznie, Adrian
Reno dla Rumuna = Dacia ;), Piaggio Vespa ET4

Awatar użytkownika
TURBO

Oklejony
Posty: 79
Rejestracja: wtorek, 8 września 2009, 19:30

Postautor: TURBO » piątek, 30 kwietnia 2010, 08:01

A v e ! Baron !
W KRC koledzy w swoich Clio i Thaliach zakładali filtr.
Cały układ jest przygotowany na to. Wystarczy w zaślepce wyciąć otwór i założyć na niego klapkę na śruby. (trzeba tylko pamiętać żeby wycięcie było lekko mniejsze niż zaślepka - inaczej będzie Ci uciekało powietrze)
W salonie zakupujesz filtr MOTRIO za 21,- i masz lepszą wersję chudej :)
Pozdrawiam TURBO
=======
Clio 2ph2 1.2 D7F Authentique + (granat)
Clio 3ph2 1.5 K9K Alize (beżowy)

Awatar użytkownika
Baron

Weteran
Posty: 857
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 17:43
Renault: Logan VAN
Silnik: 1.6 8v K7M + LPG
Gadu-Gadu: 1473388
Lokalizacja: Gdańsk / Płock
Kontaktowanie:

Postautor: Baron » piątek, 30 kwietnia 2010, 21:02

Piękne dzięki TURBO. Utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że to dobry pomysł, skoro "swoje ludzie" lol tego już dokonali i dalej jeżdżą.
TURBO pisze:Cały układ jest przygotowany na to.
tego zdania było mi trzeba ;)
TURBO pisze:Wystarczy w zaślepce wyciąć otwór i założyć na niego klapkę na śruby.
Pani Wąska jest na pełnym wypasie, bo posiada fabrycznie odkręcaną klapkę viva tylko filtra brak. Nie muszę nic nawet sztukować.
TURBO pisze:W salonie zakupujesz filtr MOTRIO za 21,
zdziwko pierwszy raz słyszę, że coś w ASO jest tańsze niż w sklepie motoryzacyjnym!
Pozdrawiam serdecznie, Adrian
Reno dla Rumuna = Dacia ;), Piaggio Vespa ET4

G-Boy

Postautor: G-Boy » piątek, 30 kwietnia 2010, 21:47

Baron pisze:pierwszy raz słyszę, że coś w ASO jest tańsze niż w sklepie

czasem sie tak zdarza..ja nawet kiedys kupilem 5l kanister plynu zimowego do spryskiwaczy - cena zblizona do tego co na stacjach benz (orlen, bp) ale o niebo lepszy zima na trasie. Czasem cos sie w aso trafi :P

giecek

Forumowicz
Posty: 253
Rejestracja: niedziela, 21 czerwca 2009, 10:35
Renault: T1PH1
Silnik: 1.4 16V
Gadu-Gadu: 2783141
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: giecek » poniedziałek, 3 maja 2010, 22:03

Witam
Mam podobny problem co Baron. Nie wiem jak, co, z czym, którędy żeby założyć filtr kabinowy:/
Zamieszczam fotki i prosiłbym w miarę możliwości o wyrysowanie mi co i jak :P

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 3 maja 2010, 22:11 przez giecek, łącznie zmieniany 2 razy.


Wróć do „Clio i Thalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika