Laguna I ph2 wady - zalety
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
Laguna I ph2 wady - zalety
Przegladalem Lagune II 2002-03r ceny sa niskie ale nie wiadomo w co sie wdepnie
Wiec zaczalem sie rozgladac za Lagunka I z ostatnich lat produkcji 2000-2001.
Interesuje mnie wersja kombi z ABS , klima , max poduszek pow. i inne bajery ale bez skory
Co do silnik chciałbym zasmakować teraz diselka 1.9 dCi 109KM
Co myślicie o takim zestawieniu kombi i z tym silnik
Na co zwracać uwagę przy kupnie
Ceny jak sie rozgladalem sa od 8-12 tys. zl
Dziękuje z góry za pomoc
Wiec zaczalem sie rozgladac za Lagunka I z ostatnich lat produkcji 2000-2001.
Interesuje mnie wersja kombi z ABS , klima , max poduszek pow. i inne bajery ale bez skory
Co do silnik chciałbym zasmakować teraz diselka 1.9 dCi 109KM
Co myślicie o takim zestawieniu kombi i z tym silnik
Na co zwracać uwagę przy kupnie
Ceny jak sie rozgladalem sa od 8-12 tys. zl
Dziękuje z góry za pomoc
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
- komandos007
- sid
- Posty: 1944
- Rejestracja: sobota, 2 stycznia 2010, 19:22
- Renault: Laguna II ph II
- Silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Mariusz ja kupiłem w tej granicy swoją Lagune 1 ph2 z silnikiem benzynowym i nie kombi i jestem ze swojej lali zadowolony. Więcej możesz zasięgnąć w klubir lagun zachęcam do lektury. http://www.renaultlaguna.pl
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
No moja w sumie różni się tylko z zewnątrz więc:
1. Najbardziej mnie osobiście wku**** plastik fantastik- na trasie ok, w mieście wszystko do mnie gada skrzeczącym głosem i w PH1 jest to samo.
2. Co do diesla, hmm podobno tego samochodu nie kupuje się z lat 2002, czemu? Słyszałem że latają turbiny, elektryka itd ile w tym prawdy nie wiem Mam benzyniaka i jak na razie nic się nie popsuło prócz lekkiej usterki czytnika kart ( zegary powinny się odpalać po włożeniu karty, mi się odpalały dopiero po naciśnięciu start- wymienili na gwarancji).
3. Tandetna gumka na rączkach od drzwi, nawiewach, okolicach radia, czytnika itd ta gumka to po prostu nieporozumienie, odpada, zrywa się masaaaakra!
4. Sprawdzić tylną klapę (dotyczy liftback) nie wiem czy na nich są takie luzy standardowo ale po bokach lubi trzeć blacha o blachę ( brat teściowej sie z tym boryka, u mnie jakieś drobne ślady też są).
Większość moich uwag dotyczy wnętrza, po prostu tak mi działa na nerwy czasami że mam ochotę potraktować ten plastik z kopa...psuje mi całą przyjemność z jazdy tym samochodem.
1. Najbardziej mnie osobiście wku**** plastik fantastik- na trasie ok, w mieście wszystko do mnie gada skrzeczącym głosem i w PH1 jest to samo.
2. Co do diesla, hmm podobno tego samochodu nie kupuje się z lat 2002, czemu? Słyszałem że latają turbiny, elektryka itd ile w tym prawdy nie wiem Mam benzyniaka i jak na razie nic się nie popsuło prócz lekkiej usterki czytnika kart ( zegary powinny się odpalać po włożeniu karty, mi się odpalały dopiero po naciśnięciu start- wymienili na gwarancji).
3. Tandetna gumka na rączkach od drzwi, nawiewach, okolicach radia, czytnika itd ta gumka to po prostu nieporozumienie, odpada, zrywa się masaaaakra!
4. Sprawdzić tylną klapę (dotyczy liftback) nie wiem czy na nich są takie luzy standardowo ale po bokach lubi trzeć blacha o blachę ( brat teściowej sie z tym boryka, u mnie jakieś drobne ślady też są).
Większość moich uwag dotyczy wnętrza, po prostu tak mi działa na nerwy czasami że mam ochotę potraktować ten plastik z kopa...psuje mi całą przyjemność z jazdy tym samochodem.
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- mihau
- Forumowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 14:02
- Renault: juz nie
- Silnik: boxer
- Lokalizacja: 3M
Von - piszesz o Lagunie II, a Mariusz pyta o Lagunę I, jak rozumiem. Sądzę, że to jednak różne auta i bolączki typowe dla jednego nie muszą wystąpić w drugim i odwrotnie.
Mariusz - 3 miesiące temu miałem taki sam dylemat, ostatecznie wybór padł na LI phII kombi, tyle że benzyna a nie diesel. Wyszedłem z założenia, że to będzie bezpieczniejsza opcja niż LII z pierwszych lat produkcji, z wiadomymi wszystkim niedomaganiami. Trzeba tego trochę obejrzeć bo znalezienie godnego uwagi egzemplarza nie jest proste, ale z drugiej strony jest tych aut dość sporo więc coś trafisz. Szukaj czegoś z lat 1999 - 2001 przy czym rocznik nie jest tak ważny jak stan danego egzemplarza. O silniku nie piszę bo szukasz diesla, co do budy to poza typowymi kwestiami przy kupnie używanego auta zwróć uwagę na tylne nadkola i krawędzie tylnych drzwi, lubią tam korodować, jeżeli ma to być kombi to przyjrzj się też krawędzi klapy i okolicy plastikowej listwy na klapie - tam też lubi wychodzić ruda. Co do wnętrza to polecałbym Ci welurową tapicerkę, wg. mnie wygląda dobrze i jest trwała. Skóra czy też półskóra w tych rocznikach lubi już być popękana, a zwykła "szmaciana" nie wygląda najlepiej i jest mniej przyjemna w dotyku niż welur. Ze spraw mechanicznych - dokładnie sprawdź okolice przekładni, zdarzają się wycieki, a to może zwiastować problemy.
Wow trochę się rozpisałem... powodzenia!!!
Mariusz - 3 miesiące temu miałem taki sam dylemat, ostatecznie wybór padł na LI phII kombi, tyle że benzyna a nie diesel. Wyszedłem z założenia, że to będzie bezpieczniejsza opcja niż LII z pierwszych lat produkcji, z wiadomymi wszystkim niedomaganiami. Trzeba tego trochę obejrzeć bo znalezienie godnego uwagi egzemplarza nie jest proste, ale z drugiej strony jest tych aut dość sporo więc coś trafisz. Szukaj czegoś z lat 1999 - 2001 przy czym rocznik nie jest tak ważny jak stan danego egzemplarza. O silniku nie piszę bo szukasz diesla, co do budy to poza typowymi kwestiami przy kupnie używanego auta zwróć uwagę na tylne nadkola i krawędzie tylnych drzwi, lubią tam korodować, jeżeli ma to być kombi to przyjrzj się też krawędzi klapy i okolicy plastikowej listwy na klapie - tam też lubi wychodzić ruda. Co do wnętrza to polecałbym Ci welurową tapicerkę, wg. mnie wygląda dobrze i jest trwała. Skóra czy też półskóra w tych rocznikach lubi już być popękana, a zwykła "szmaciana" nie wygląda najlepiej i jest mniej przyjemna w dotyku niż welur. Ze spraw mechanicznych - dokładnie sprawdź okolice przekładni, zdarzają się wycieki, a to może zwiastować problemy.
Wow trochę się rozpisałem... powodzenia!!!
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Wiem że Laguna II kusi już nowszym designem, wygląda o wiele świeżej i podobać się może (też bardzo mi się widzi). Ale tak jak pisze Mihau, poszukałbym chyba Laguny I po lifcie, z końca produkcji,często full wypasione wersje można trafić i bardzo zadbane. No i na pewno pewniejsze autko będzie niż Lala II z pierwszych lat (mówimy o ogóle,wiadomo że można trafić na L II bezawaryjną a L I,która będzie się sypać)
Chociaż znając ciebie Mario dzisiaj jest Laguna,jutro Espace,pojutrze Megane,popojutrze może być Sceniol
Chociaż znając ciebie Mario dzisiaj jest Laguna,jutro Espace,pojutrze Megane,popojutrze może być Sceniol
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Kurde faktycznie, zmęczony byłem i jakoś tak wyszło
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
mariusz1500 szczerze polecam LI phII. Sam taką sobie sprowadziłem i byłem mega zadowolony. Auto tak dobrze się spisywało, że nie bałem się sprzedać go najlepszemu przyjacielowi i zrobiłem to z czystym sumieniem Kumpel do dziś śmiga ponad 2 lata i nawet nie myśli by sprzedawać. Auto po prostu niezawodne. Po sprowadzaniu przez prawie 3 lata (w sumie w jego i moim posiadaniu) "Jadzia" miała wymieniane TYLKO I WYŁĄCZNIE materiały eksploatacyjne, raz drążki kierownicze i kumpel przespawał tłumik. Jak na 10-cio letnie auto to po prostu NIC! Fakt, że "Jadzię" sprowadziłem bardzo zadbaną i serwisowaną. Co mi w niej nie pasowało to silnik w kombiaku 1.6 16v był za słaby Poza tym auto godne polecenia! Nawet elektronika nie szwankuje, w dodatku można znaleźć fajne wersje wyposażenia. Ja miałem Concorda: grzane tyłki, "pełna elektryka", Climatronik, uchylna tylna szyba w klapie... Podsumowując wybierz LI ph II. Niech jeszcze Mincek jak się sprawował klekot w budzie LI...
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
co ja moge napisac, lalem paliwo i jechalem. Zadnych awarii czy cus....
co do silnika, mi troche malo bylo ;/ na silnik takze bym uwazal... u mnie przy "przebiegu" ok 190k byly lekkie wycieki, a i wtryski prawdopodobnie powoli sie odzywaly.
Problemow z turbina zadnych nie bylo.
Bolaczka tych aut jest spalanie nikt mi nie powie ze renault jest ekonomiczny w dieslu (wyjatkiem jest 1,9 dCi w lagunach).
W tamtej ladze spalanie w miescie ok 10L, tryb mieszany to ok 8-8,5 litra, trasa autostradowa mozna bylo zejsc do 6-6,5 litra.
elektronika nie szwankowala bo jej tam praktycznie nie bylo, wsiadac i jechac...
co do silnika, mi troche malo bylo ;/ na silnik takze bym uwazal... u mnie przy "przebiegu" ok 190k byly lekkie wycieki, a i wtryski prawdopodobnie powoli sie odzywaly.
Problemow z turbina zadnych nie bylo.
Bolaczka tych aut jest spalanie nikt mi nie powie ze renault jest ekonomiczny w dieslu (wyjatkiem jest 1,9 dCi w lagunach).
W tamtej ladze spalanie w miescie ok 10L, tryb mieszany to ok 8-8,5 litra, trasa autostradowa mozna bylo zejsc do 6-6,5 litra.
elektronika nie szwankowala bo jej tam praktycznie nie bylo, wsiadac i jechac...
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
no ja tylko bede szukal Lagunki I ph2 z 2000-2001
mam do tej pory R25 benzynke w gazie i nie moge narzekac lalem i jechalem
naprawialem to co mialo prawo sie zepsuc
ale chce diselka teraz
W sobote jechalem Sidenis Meganka II GT 1.9dCi mam troche wiecej KM pod maseczka , swietnie mi sie nia jechalo cicho komfort jazdy b. dobry i przy wyprzedzaniu jak sie wcisnie gaz to jedzie
mam do tej pory R25 benzynke w gazie i nie moge narzekac lalem i jechalem
naprawialem to co mialo prawo sie zepsuc
ale chce diselka teraz
W sobote jechalem Sidenis Meganka II GT 1.9dCi mam troche wiecej KM pod maseczka , swietnie mi sie nia jechalo cicho komfort jazdy b. dobry i przy wyprzedzaniu jak sie wcisnie gaz to jedzie
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
- komandos007
- sid
- Posty: 1944
- Rejestracja: sobota, 2 stycznia 2010, 19:22
- Renault: Laguna II ph II
- Silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- malczyk2000
- Forumowicz
- Posty: 295
- Rejestracja: sobota, 28 czerwca 2008, 06:43
- Renault: Espace IV
- Silnik: 2.0T F4RT
Dziwi mnie trochę że tu na forum powielacie pewne stereotypy o Lagunie II, otóż ja jeździłem LI i zamieniłem ją na LII z roku 2002 i od trzech lat jestem z auta bardzo zadowolony. Prawdę powiedziawszy to naprawy kosztowały mnie mniej niż poprzedniej LI, tak więc jeżeli ktoś nie miał to niech nie pisze bo za wiele na temat nie wie a pisanie że znajomy znajomego miał i nie poleca albo pisanie na podstawie ogólnej opinii niewiele wnosi do tematu.
Odnośnie wyboru to LII jest epokę za LI, zupełnie inne auto i ja po przesiadce z LI poczułem tą zmianę epoki, w wyposażeniu, wyglądzie wnętrza i komforcie jazdy.
Poza tym wybór LI czy LII podyktowany jest ceną - jeżeli masz na LII tyle aby kupić auto zadbane nie z serii mega okazja czyli LII w cenie LI to możesz śmiało szukać Laguny II a nie pożałujesz. Jeżeli masz na Lagunę I i nie stać Cię na dobre LII to szukaj LI. Dobra Laguna II kosztuje prawie 2x tyle co LI i nie da się kupić dobrej LII w cenie LI, jak masz 20 tyś to szukaj LII, jak masz 12-14 tyś to szukaj LI
Pozdrawiam,
Odnośnie wyboru to LII jest epokę za LI, zupełnie inne auto i ja po przesiadce z LI poczułem tą zmianę epoki, w wyposażeniu, wyglądzie wnętrza i komforcie jazdy.
Poza tym wybór LI czy LII podyktowany jest ceną - jeżeli masz na LII tyle aby kupić auto zadbane nie z serii mega okazja czyli LII w cenie LI to możesz śmiało szukać Laguny II a nie pożałujesz. Jeżeli masz na Lagunę I i nie stać Cię na dobre LII to szukaj LI. Dobra Laguna II kosztuje prawie 2x tyle co LI i nie da się kupić dobrej LII w cenie LI, jak masz 20 tyś to szukaj LII, jak masz 12-14 tyś to szukaj LI
Pozdrawiam,