Wnukiem byłem ja, więc kontynuowałem dbanie o auto dodając od siebie wymiany pewnych elementówcyklista pisze:A wnuki autko tłukli ile wlazło
Syn marnotrawny powraca! :D
Moderator: Grupa Moderatorów
- MarcinD
- KLUBOWICZ
- Posty: 710
- Rejestracja: piątek, 20 listopada 2009, 14:38
- Renault: Škoda Fabia 2 mini-c
- Silnik: 1.4 16V
- Lokalizacja: SCI
- Kontakt:
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 522
- Rejestracja: środa, 20 maja 2009, 14:04
- Renault: R25 V6 Inj Automat
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz
No to jestem. Wczoraj wieczorem dojechalem do domu..Ledwo co dojechalem Autko wymaga drobnego doczyszczenia - bo bylo w nim chyba palone - przepiore tapicerke i bedzie cacy. Ogolnie autko w niezlym stanie, wnetrze nie jest zniszczone. Jako ze postaram sie go dzis wstepnie dopucowac - foty pod wieczor moze zdążę wrzucic.
Co do silnika - #%^#^%&&#@&%$&$%& mać... Zachcialo mi sie renault Pierwsze 50km spoko - autostradka, potem zjazd...i sie zaczelo.. Chwile po zjechaniu z autostrady - silnik zaczal przerywac (bak pelny benz 98 wiec..) Wogole nie ma mocy, ledwo sie rozpedzal. Silnik dostal dziwnych drgawek, potem juz po kolejnych 20km zaczela mrugac kontrolka silnika na desce, gdy mocniej docisnalem pedal gazu, jak lechalem lagodnie przyspieszajac, dalo sie jechac. Szerzej problem opisze zaraz na renotechu - moze znajdzie sie rozwiazanie.
Generalnie autko jest takie jak chcialem - silniczek daje rade przy tej budzie, choc nie oszalamia osiagami. Faktem jest ze przesiasc sie z 130konnego diesla na slabsza benzynke - trzeba sie przyzwyczaic ze to nie ten moment obrotowy i benzyniaka trzeba przydusic. W miescie - autko jak najbardziej mi odpowiada. No noc..przesiadam sie na renotech..
Co do silnika - #%^#^%&&#@&%$&$%& mać... Zachcialo mi sie renault Pierwsze 50km spoko - autostradka, potem zjazd...i sie zaczelo.. Chwile po zjechaniu z autostrady - silnik zaczal przerywac (bak pelny benz 98 wiec..) Wogole nie ma mocy, ledwo sie rozpedzal. Silnik dostal dziwnych drgawek, potem juz po kolejnych 20km zaczela mrugac kontrolka silnika na desce, gdy mocniej docisnalem pedal gazu, jak lechalem lagodnie przyspieszajac, dalo sie jechac. Szerzej problem opisze zaraz na renotechu - moze znajdzie sie rozwiazanie.
Generalnie autko jest takie jak chcialem - silniczek daje rade przy tej budzie, choc nie oszalamia osiagami. Faktem jest ze przesiasc sie z 130konnego diesla na slabsza benzynke - trzeba sie przyzwyczaic ze to nie ten moment obrotowy i benzyniaka trzeba przydusic. W miescie - autko jak najbardziej mi odpowiada. No noc..przesiadam sie na renotech..
Po pierwszych 160km - w pelni sie z tym zgodze. Najbardziej mi sie szyber podoba Dziekuje wogole wszystkim za mile slowa uznania Kolega Radek.K juz mnie troche uspokoil podajac ceny czesci - wiec nie przeraza mnie to jak w przypadku paskowego tdi.. viva viva viva pijakipols pisze:ale i tak to świetne auto.
oj..dlugo jeszcze trzeszczace plastiki nie pokonaja niemieckiej solidnosci..wygrala tu czysta ekonomia, choc z racji doswiadczenia z marka renault, kupno innej nie wchodzilo praktycznie w rachube.Wojtek1987 pisze:wkoncu Francja wygrala nad szkopami
a ja wtedy zgasze Ci swiatlo na kilka godzin..Wojtek1987 pisze:wezmiemy butelke szampana i nadajac imie twojemu scenikowi...rozbijemy butelke na aucie
Oto foty:
A teraz male pytanko - co jest za ta krateczka obok przyciskow?
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 522
- Rejestracja: środa, 20 maja 2009, 14:04
- Renault: R25 V6 Inj Automat
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 1779
- Rejestracja: piątek, 11 lipca 2008, 17:11
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.6 113KM
- Lokalizacja: Wałcz (woj.zach-pom)
- Kontakt: