Nowy Renault Master
Moderator: Grupa Moderatorów
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
no dupa Ducato ale nie mówie że brzydka, przód znowu kojarzy mi się z VW też nie mówie że źle
Mi się podoba
Mi się podoba
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- Darczan
- Oklejony
- Posty: 244
- Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 13:36
- Renault: Megane III
- Silnik: 1.9 dCi F9Q
- Lokalizacja: Gdańsk
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Z ważniejszych info:
Sprzedaż nowego Renault Master rozpocznie się w kwietniu 2010 roku.
Projektanci i konstruktorzy dołożyli wszelkich starań, by stworzyć samochód spełniający możliwie wszystkie oczekiwania klientów. Mamy tu więc nowoczesny i świeży design nadwozia, inny niż to, co widzieliśmy do tej pory w klasie dużych aut dostawczych, bardzo dobre własności przewozowe, tj. dużą przestrzeń bagażową i sporą ładowność, a także kokpit, któremu bliżej do samochodu osobowego niż użytkowego. Producent zastosował we wnętrzu wiele praktycznych schowków i uchwytów.
Renault utrzymuje, iż nowy Master będzie bardziej oszczędny od obecnego modelu, a średnie spalanie gamy francuskich dostawczaków będzie niższe o 1 l/100 km. Przednionapędowe odmiany Mastera będą zużywać średnio nawet 7,1 l/100 km, przy emisji CO2 na poziomie 187 g/km. Ponadto koszty serwisowe mają być niższe średnio o 40 proc. w stosunku do aktualnej gamy modeli.
Z kolei wersje tylnonapędowe, opracowane od początku do końca przez Renault, mają wzmocnioną konstrukcję, która zapewnia lepsze właściwości jezdne i ładunkowe. Paleta modeli została powiększona o odmiany przedłużone (model oznaczony L4 może przewieźć nawet do 17 m3 ładunku) i o większej ładowności (modele z podwójnymi tylnymi kołami, o ładowności 3,5 oraz 4,5 tony), a także dające szerokie możliwości konwersji w różnego rodzaju odmiany użytkowe.
Do napędu nowego Renault Master posłuży nowy silnik dCi o pojemności 2,3 litra, zbudowany z myślą o pojazdach użytkowych. Jednostka dostępna będzie z mocą 100, 125 oraz 150 KM zarówno dla modeli z napędem na przód, jak i na tył.
Nowy Renault Master będzie powstawać we francuskiej fabryce Batilly.
onet.pl
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 549
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
- Renault: Laguna + Clio
- Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Czas najwyzszy na zmiane modelu. Nowy ma byc przede wszystkim użyteczny. Ciekawostką jest wersja z tylnym napędem. Teraz rama bedzie jeszcze bardziej konkurencyjna.
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
- Darczan
- Oklejony
- Posty: 244
- Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 13:36
- Renault: Megane III
- Silnik: 1.9 dCi F9Q
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 1779
- Rejestracja: piątek, 11 lipca 2008, 17:11
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.6 113KM
- Lokalizacja: Wałcz (woj.zach-pom)
- Kontakt:
- jerzu
- Oklejony
- Posty: 176
- Rejestracja: niedziela, 1 czerwca 2008, 15:16
- Renault: Master
- Silnik: 2.5 dCi 100KM
- Lokalizacja: W-wa WN
- Kontakt:
Mascott ma tylny napęd. Ale to pow. 3,5t. Dodam, że Mascott występuje też w wersji 4x4.Darczan pisze:Z tego co kojarzę to dotychczasowy Master też ma/miał wersję z napędem na tył.Maciek pisze:(...)wersja z tylnym napędem. Teraz rama bedzie jeszcze bardziej konkurencyjna.
A tak BTW - mnie się nowy Master niespecjalnie podoba. Za dużo podobieństwa do Iveco/Sprintera/Craftera.
http://www.renault-trucks.pl/ - tam jest trochę więcej o nowym Masterze.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 & Renault Master 2.5 dCi `06 PackClim
&
&
- sCATman83
- Oklejony
- Posty: 58
- Rejestracja: sobota, 20 września 2008, 10:18
- Renault: Megane 2 Grandtour
- Silnik: 2.0 16V
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Ja tam mogę powiedzieć że mi się osobiście podoba miałem już okazje w nim siedzieć oraz się przejechać
dużo praktyczniejszy (więcej schowków)niż obecny
powiem tak musieli coś zrobić nowego bo konkurencja naprawdę nie śpi
dużo praktyczniejszy (więcej schowków)niż obecny
powiem tak musieli coś zrobić nowego bo konkurencja naprawdę nie śpi
Czarna R19 oddała za mnie życie odpoczywaj:(
Młodsza sostra "Megi" classic'czna kochanka
Nie konie się liczą pod maską tylko spryt i umiejętności kierowcy
Młodsza sostra "Megi" classic'czna kochanka
Nie konie się liczą pod maską tylko spryt i umiejętności kierowcy
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 2207
- Rejestracja: wtorek, 18 listopada 2008, 11:49
- Renault: Megane II Grand Tour
- Silnik: 1.9 dci
- Lokalizacja: Wałbrzych
Z tego co słyszałam to wersja na bliźniakach nie jest u nas rejestrowana w tej kategorii. Bliźniaki z automatu wołają o C. Dlatego u mnie w robocie tabor karetek jest teraz powiększany o craftery (nie będę się wypowiadać nad ich wadami, bo zalet nie widzę) i na pojedynczych oponach z tyłu -bo głównym problemem jest to, że większość z kierowców ma tylko kategorię B.
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 549
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
- Renault: Laguna + Clio
- Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Sadze, ze zdecydowanie tak. To podstawowy model do miejskiej dystrybucji (głownie z zabudowami kontenerowymi).Orzech pisze:Jestem ciekawy czy wyjdzie wersja na bliźniakach z możliwością zarejestrowania do 3,5 tony? Może wiecie coś na ten temat?
Co do info Sidenis to problem z karektami polega zapewne na masie własnej furgonu i dużej masy specjalistycznego sprzętu na pokładzie. Wtedy może zabraknąć kg żeby się zmieścić w 3.5 T.
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 549
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
- Renault: Laguna + Clio
- Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Mnie o to nie pytaj. Wiem co klienci zamawiają i kupują. Tak było i jest. Samochod wyjeżdża z ładownością 900kg a ze wzgledu na mocne zawieszenie (z bliźniakami właśnie) wozi po 1,5-2t na plecach.
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy