Witam serdecznie,
mam problem z połączeniem się z internetem w moim Talismanie.
W poradniku wskazane jest, żeby kliknąć przycisk "Połącz" w głównym menu - niestety u mnie to pole jest wyszarzone i niedostępne.
Podobnie jest z aplikacją R-Store. Zgodę na udostępnianie danych mam włączoną. Nigdzie nie mogę znaleźć pomocy w tym temacie.
Czy ktoś miał może taki problem albo wie co może być jego przyczyną?
Pozdrawiam,
Wojtek
R-Link2 brak połączenia z internetem
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: sobota, 7 marca 2020, 18:38
- Renault: Talisman
- Silnik: 1.6
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: R-Link2 brak połączenia z internetem
A nie minął Ci bezpłatny (od nowości) okres korzystania z usług?
Konto na moje renault zakładka R-LINK Store> Moje Usługi - możesz sprawdzić do kiedy było/jest aktywne.
Jeśli jest aktywna a nie działa, to zakładam że masz gwarancje i polecam wybrać się do ASO możliwe, że stało się coś z kartą SIM którą wkladają do RLINKA.
Konto na moje renault zakładka R-LINK Store> Moje Usługi - możesz sprawdzić do kiedy było/jest aktywne.
Jeśli jest aktywna a nie działa, to zakładam że masz gwarancje i polecam wybrać się do ASO możliwe, że stało się coś z kartą SIM którą wkladają do RLINKA.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- Bywalec
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota, 20 marca 2021, 05:00
Re: R-Link2 brak połączenia z internetem
Witam,
Zakupiłem megane z drugiej ręki. Nie mam już aktywnych płatnych usług. Nie mogę się też połączyć z internetem ... Nie wiem czy do połączenia z siecią też jest potrzebna jakaś usługa? W my renault nie mogę ponownie aktywować usług digital services oraz discovery services ... Generalnie wygląda to jak na zdjęciach poniżej. Pomoże ktoś?
Zakupiłem megane z drugiej ręki. Nie mam już aktywnych płatnych usług. Nie mogę się też połączyć z internetem ... Nie wiem czy do połączenia z siecią też jest potrzebna jakaś usługa? W my renault nie mogę ponownie aktywować usług digital services oraz discovery services ... Generalnie wygląda to jak na zdjęciach poniżej. Pomoże ktoś?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.