Witam , piszę bo mam pytanie . Od jakiegoś czasu nie mam mocy w aucie. Auto nie wrzuca więcej nic 3tyś obrotów. Dałem auto do mechanika i po tygodniu jak zadzwoniłem powiedział ze nie naprawił i podejrzewa pompe wtryskową .
Co wy drodzy forumowicze myślicie o tym jaka może być przyczyna ?
Jest to auto Renault Laguna 1.9 1999 rocznik Diesel. Dostałem auto od taty po wymieniałem już nową półos , rozrusznik, łozyska tylnie i pasek wspomagania.
Ale nie ukrywam że moc jest dla mnie najważniejsza bo juz niedługo zima i nie da sie bedzie jezdzic.
Macie jakiś pomysł? ja totalnie na autach sie nie znam..
Bardzo dziękuje za odpowiedz pozdrawiam!
[Laguna I 1.9 1999 Diesel] Brak Mocy
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: piątek, 30 września 2016, 12:20
- Renault: Laguna I
- Silnik: 1.9
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [Laguna I 1.9 1999 Diesel] Brak Mocy
Posprawdzaj wszystkie podciśnienia. Ewentualnie zapchany EGR.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
-
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: niedziela, 8 listopada 2015, 16:49
- Renault: Laguna 2
- Silnik: 1.8
Re: [Laguna I 1.9 1999 Diesel] Brak Mocy
Ja obstawiam zapchany EGR
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: piątek, 27 października 2017, 11:27
- Renault: Laguna Concorde
- Silnik: F9Q 7100 dTi
Re: [Laguna I 1.9 1999 Diesel] Brak Mocy
Zobacz kolego najpierw co CLIP pokazuje.
Jeżeli chodzi o pompę wtryskową to:
W dolnej części pompy znajduje się tłok , który potrafi się zablokować przesuwa on pierścień regulacyjny kąta wtrysku.
Kąt wtrysku powinien być na około 0,32 mm.
Dawka w/g Clipa lub DDt2000 od 2 do 3mg/skok.
Przepływomierz około 50kg/h bez niego normalnie silnik pracuje.
Na początek faktycznie zobacz czy zamknięty jest EGR,
Odpięcie wtyczki nie powoduje zgłoszenia awarii wówczas EGR jest zamknięty.(nie gubi ciśnienia doładowania).
Jeżeli chodzi o pompę wtryskową to:
W dolnej części pompy znajduje się tłok , który potrafi się zablokować przesuwa on pierścień regulacyjny kąta wtrysku.
Kąt wtrysku powinien być na około 0,32 mm.
Dawka w/g Clipa lub DDt2000 od 2 do 3mg/skok.
Przepływomierz około 50kg/h bez niego normalnie silnik pracuje.
Na początek faktycznie zobacz czy zamknięty jest EGR,
Odpięcie wtyczki nie powoduje zgłoszenia awarii wówczas EGR jest zamknięty.(nie gubi ciśnienia doładowania).
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2344
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Laguna I 1.9 1999 Diesel] Brak Mocy
Ja bym zaczął jednak od sprecyzowania jaki to silnik dokładnie.
Jak dobrze pamiętam to w 99 roku wszedł silnik 1,9 dCi. W tedy nadal jeszcze był produkowany silnik 1,9 dTi. Pytanie który masz?
Podciśnienia, rury od turbo to jest to co bym najpierw sprawdził.
Jak dobrze pamiętam to w 99 roku wszedł silnik 1,9 dCi. W tedy nadal jeszcze był produkowany silnik 1,9 dTi. Pytanie który masz?
Podciśnienia, rury od turbo to jest to co bym najpierw sprawdził.