[Scenic III 2009-2016] Porady, linki, prośby o ocenę.
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Forumowicz
- Posty: 139
- Rejestracja: piątek, 1 maja 2015, 12:34
- Renault: Scenic III 2012
- Silnik: 1.6 dCi
Re: [Scenic/GrandScenic III ] proszę o radę
Nie ma? A 130KM 1.6 dCi, 2.0 dCi na 150/160KM?
Jedzie, całkiem żwawo, choć sprinterem nie jest. Pytaj Przemo_79, on miał okazję odpychać się takim S3 110KM, a na co dzień ujeżdża S2 130 lub 200KM.
Jedzie, całkiem żwawo, choć sprinterem nie jest. Pytaj Przemo_79, on miał okazję odpychać się takim S3 110KM, a na co dzień ujeżdża S2 130 lub 200KM.
- Kali
- KLUBOWICZ
- Posty: 143
- Rejestracja: wtorek, 7 lutego 2012, 21:27
- Renault: Laguna II
- Silnik: 2.0T
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski / Lublin
Re: [Scenic/GrandScenic III ] proszę o radę
nie ma u mnie pod domem w sensie
tzn jest jeszcze opcja żeby wsadzić do tego 110km 2.0 dCi 150 KM ale to już chyba poważniejsza procedura coś czuję
tzn jest jeszcze opcja żeby wsadzić do tego 110km 2.0 dCi 150 KM ale to już chyba poważniejsza procedura coś czuję
LRA22269 roll
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: niedziela, 28 czerwca 2015, 10:56
- Renault: brak
- Silnik: brak
Grand Scenic III
Witam
Panowie, mam mozliwosc zakupu Renault Grand Scenic III z 2010 roku z silnikiem 2.0dci 160km.
Przebieg przekroczyl 160k i jest pewny, sprawdzony w ASO. pelne wyposazenie, 7osob.
Pytanie jest takie, czy przy takim przebiegu warto pchac sie w ten silnik, biorac pod uwage ceme 35k do niewielkiej negocjacji?
Co do Fap wiem, ze jest raz w tygodniu samochod pedzony w trasie po autostradzie, zakladam ze sie ladnie wypala. na codzien niestety jezdzi po miescie.
Wybieram sie na przeglad w aso, lecz cena przegladu nie jest niska stad caly czas mam watpliwosci.
o silniku wiele juz przeczytalem i siedzi mi w glowie, ze za chwilke moga pojawic sie problemy z wtryskami, kolem dwumasowym, czy sprężarką a to oznacza spore koszty.
czy moglibyscie cos doradzic, przede wszystkim jakie macie doswiadczenia z tym silnikiem czy taki przebieg powinien juz zaswiecac czerwona lampke w glowie czy jeszcze mozna pojezdzic. zakladam ze kupionym samochodem chcialbym zrobic w kolejne 100k przebiegu, co przeklada sie na jnakies 5 lat uzytkowania.
z gory dzieki za wszelkie sugestie.
Panowie, mam mozliwosc zakupu Renault Grand Scenic III z 2010 roku z silnikiem 2.0dci 160km.
Przebieg przekroczyl 160k i jest pewny, sprawdzony w ASO. pelne wyposazenie, 7osob.
Pytanie jest takie, czy przy takim przebiegu warto pchac sie w ten silnik, biorac pod uwage ceme 35k do niewielkiej negocjacji?
Co do Fap wiem, ze jest raz w tygodniu samochod pedzony w trasie po autostradzie, zakladam ze sie ladnie wypala. na codzien niestety jezdzi po miescie.
Wybieram sie na przeglad w aso, lecz cena przegladu nie jest niska stad caly czas mam watpliwosci.
o silniku wiele juz przeczytalem i siedzi mi w glowie, ze za chwilke moga pojawic sie problemy z wtryskami, kolem dwumasowym, czy sprężarką a to oznacza spore koszty.
czy moglibyscie cos doradzic, przede wszystkim jakie macie doswiadczenia z tym silnikiem czy taki przebieg powinien juz zaswiecac czerwona lampke w glowie czy jeszcze mozna pojezdzic. zakladam ze kupionym samochodem chcialbym zrobic w kolejne 100k przebiegu, co przeklada sie na jnakies 5 lat uzytkowania.
z gory dzieki za wszelkie sugestie.
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 1779
- Rejestracja: piątek, 11 lipca 2008, 17:11
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.6 113KM
- Lokalizacja: Wałcz (woj.zach-pom)
- Kontakt:
Re: [Scenic/GrandScenic III ] proszę o radę
Hey, dobra znajoma chce kupić Scenica III i znalazła coś, możecie obejrzeć link i ocenić, http://otomoto.pl/oferta/renault-scenic ... y9ael.html
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 23:26
Re: jaki silnik wybrać do nowego scenika 2011r.???
Witam wszystkich co lepsze do Granda 1.5 dci czy 1.6 benzyna. Tych jest najwiekszy wybor ,a glownie miasto 2 osoby z dzieckiem lub 1. Najwyżej z 3 wypady rocznie gdzies dalej w 7 osob. No I jak z panewkami w 1.5 dalej sie obracaja?
Wysłane z mojego GT-I9505
Wysłane z mojego GT-I9505
- Tomek_SJZ
- Oklejony
- Posty: 170
- Rejestracja: piątek, 27 czerwca 2008, 15:04
- Renault: Scenic i Clio
- Silnik: 1.2 i 1.0
- Lokalizacja: Rybnik
Scenic 2.0 M4R z gazem i automatem- pomóżcie
Witam po latach.
Mam dylemat bo znalazłem scenica z 2011 r. z silnikiem 2 litrowym M4R (nissanowski) z instalacją gazową założoną 20 tysięcy temu (obecnie ma 92 kkm). Historia auta sprawdzona w serwisie i niby wszystko ok, z tym że jak powiedziałem że ma gaz to panowie od razu odradzili, że niby jest tam płytkowa regulacja luzu zaworowego i to u nich kosztuje 5 tysięcy zł a robi sie niby co 30 tyś km. Zrezygnowałem od razu, ale dzisiaj dzwoni do mnie sprzedawca, że posprawdzał, zaczerpnął informacji u jakiegoś inżyniera mechaniki, koszt takiej regulacji nie powinien przekroczyć 600 zł. Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem i gazem? Proszę o radę czy faktycznie dać se spokój czy ponownie rozważyć tę ofertę?
Pozdrawiam;
Tomek
Mam dylemat bo znalazłem scenica z 2011 r. z silnikiem 2 litrowym M4R (nissanowski) z instalacją gazową założoną 20 tysięcy temu (obecnie ma 92 kkm). Historia auta sprawdzona w serwisie i niby wszystko ok, z tym że jak powiedziałem że ma gaz to panowie od razu odradzili, że niby jest tam płytkowa regulacja luzu zaworowego i to u nich kosztuje 5 tysięcy zł a robi sie niby co 30 tyś km. Zrezygnowałem od razu, ale dzisiaj dzwoni do mnie sprzedawca, że posprawdzał, zaczerpnął informacji u jakiegoś inżyniera mechaniki, koszt takiej regulacji nie powinien przekroczyć 600 zł. Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem i gazem? Proszę o radę czy faktycznie dać se spokój czy ponownie rozważyć tę ofertę?
Pozdrawiam;
Tomek
- Alexlaguna2
- Bywalec
- Posty: 10
- Rejestracja: środa, 4 maja 2016, 10:51
Re: Scenic 2.0 M4R z gazem i automatem- pomóżcie
Jeżeli w serwisie chcą za taką regulację 5 tysięcy to znaczy że powinni spotkać się z psychiatrą. Bo z nudów to już takie głupoty gadają. Dobry mechanik starej szkoły a nie jak obecnie wymieniacz spokojnie ogarnie sprawę i weźmie maximum 500-600 zeta. Takie regulacje miały kiedyś powszechnie wszystkie japońskie silniki. I jakoś śmigają do dnia dzisiejszego. Ja bym brał.
olo
olo
- Tomek_SJZ
- Oklejony
- Posty: 170
- Rejestracja: piątek, 27 czerwca 2008, 15:04
- Renault: Scenic i Clio
- Silnik: 1.2 i 1.0
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Scenic 2.0 M4R z gazem i automatem- pomóżcie
Też mi tak powiedział sprzedający, ale ja za 3 dni leciałem na wakacje i odpuściłem. Auto zostało sprzedane jak mnie nie było w kraju i teraz trochę żałuję, no ale mam nadzieję, że jeszcze coś godnego uwagi trafię. Dzięki za odpowiedź.
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
Re: Scenic 2.0 M4R z gazem i automatem- pomóżcie
Regulacja płytkowa była już w starych jak świat silnikach renault np. F3N , gdzie można to było zrobić bez ruszania wałka rozrządu . Wiem bo sam regulowałem zawory . W F4R bodajże , trzeba było wymieniać całe szklanki i tam bez demontażu wałka rozrządu się nie obyło , le 5 tyś ??? No chyba że podmieniają silnik .
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2017, 18:02
- Renault: Grand Scenic III
- Silnik: 2.0 16V 140KM
Re: Scenic 2.0 M4R z gazem i automatem- pomóżcie
Witam.
Ciekami mnie, jak skończyła się historia z kontrolą luzów zaworowych i ewentualną ich regulacją. Również mam Scenica III z silnikiem M4R i automatem. Zbieram informację odnośnie montażu instalacji lpg do mojego samochodu. Jednak informacje o luzach zaworowych, póki co skutecznie mnie zniechęcają.
Ciekami mnie, jak skończyła się historia z kontrolą luzów zaworowych i ewentualną ich regulacją. Również mam Scenica III z silnikiem M4R i automatem. Zbieram informację odnośnie montażu instalacji lpg do mojego samochodu. Jednak informacje o luzach zaworowych, póki co skutecznie mnie zniechęcają.
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: poniedziałek, 18 września 2017, 13:15
Zakup Renault Scenic
Dzien dobry,
Prosze o pomoc w zakupie samochodu a mianowice chodzi mi o Renault Scenic III z 2009/2010 roku z silnikiem diesla.
Naczytałem sie różnych infomracji na temat silnika 1,5 dci i aż mi głowa pęka. Mam na oku Scenika z 2009 z silnikiem 1,5 dci 105 KM oraz Scenika Grand z 2009 roku z silnikiem 1,5 dci 110 KM.
Podobno 110 lepsze od 105, ale znowu słyszalem że są awaryjnie nie ważne które.
POMOCY !!!!! jest aż tak żle jak piszą? Dodam że obydwa samochody są sprawdzone, nie bite i stan dobry tylko dylemat z tymi silnikami.
Bardzo prosze o pomoc i opinie.
Prosze o pomoc w zakupie samochodu a mianowice chodzi mi o Renault Scenic III z 2009/2010 roku z silnikiem diesla.
Naczytałem sie różnych infomracji na temat silnika 1,5 dci i aż mi głowa pęka. Mam na oku Scenika z 2009 z silnikiem 1,5 dci 105 KM oraz Scenika Grand z 2009 roku z silnikiem 1,5 dci 110 KM.
Podobno 110 lepsze od 105, ale znowu słyszalem że są awaryjnie nie ważne które.
POMOCY !!!!! jest aż tak żle jak piszą? Dodam że obydwa samochody są sprawdzone, nie bite i stan dobry tylko dylemat z tymi silnikami.
Bardzo prosze o pomoc i opinie.
- cyklista
- KLUBOWICZ
- Posty: 1304
- Rejestracja: czwartek, 29 maja 2008, 18:18
- Renault: Scenic 1-ph2
- Silnik: 1,6 -16v
- Lokalizacja: Ł ó d z k i e
Re: Zakup Renault Scenic
każde auta ma swoje wady i zalety nieraz przesadzają z tymi wpisami
# 39 Cyklista to już minęło,15 lat
- Vargas
- Weteran
- Posty: 1982
- Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
- Renault: Magane II phII Grand
- Silnik: 1.6 16v
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Zakup Renault Scenic
Też się zastanawiałem nad dizlem i powiem szczerze, że dałem sobie spokój i padł wybór na benzynę Tez słyszałem, że te 1,5 dci są do czterech liter.
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Zakup Renault Scenic
Jak dbasz tak masz, firmowe Kangoo 1'5 dci prawie 200tyś bez awarii...
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2344
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakup Renault Scenic
1,5dci z początków produkcji faktycznie miały problemy z panewkami, ale potem to poprawili.
Ja dosłownie męczę Clio3 z tym silnikiem. Zakupiony z teoretycznym przebiegiem 114ty km, teraz ma ponad 220 i nic się nie dzieje z silnikiem.
Tak jak Von napisał. Jak się olej wymienia regularnie i na odpowiedni i jeździ się odpowiednio, to myślę że 400tys km ten silnik wykręci bez problemu.
Ja dosłownie męczę Clio3 z tym silnikiem. Zakupiony z teoretycznym przebiegiem 114ty km, teraz ma ponad 220 i nic się nie dzieje z silnikiem.
Tak jak Von napisał. Jak się olej wymienia regularnie i na odpowiedni i jeździ się odpowiednio, to myślę że 400tys km ten silnik wykręci bez problemu.