Captur - czyli tabletowa rewolucja
Moderator: Grupa Moderatorów
- kratylos
- KLUBOWICZ
- Posty: 275
- Rejestracja: wtorek, 20 września 2011, 20:48
- Renault: Clio III Grandtour
- Silnik: 1.2 TCe
- Lokalizacja: LODZ
- Kontakt:
Captur - czyli tabletowa rewolucja
Captur - czyli tabletkowa rewolucja
Jak wam sie podoba nowy desing wnętrza ?
Mnie bardziej zachęca nowy silnik 1.2 120km
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 862&type=1
Jak wam sie podoba nowy desing wnętrza ?
Mnie bardziej zachęca nowy silnik 1.2 120km
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 862&type=1
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Z zewnątrz bajka, i zapisałbym bym go na liście aut którymi bym chętnie pojeździł ale to wnętrze- chyba zbyt dla mnie proste Ale cieszę się z powrotu klasycznego hamulca ręcznego! viva
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- MarcinD
- KLUBOWICZ
- Posty: 710
- Rejestracja: piątek, 20 listopada 2009, 14:38
- Renault: Škoda Fabia 2 mini-c
- Silnik: 1.4 16V
- Lokalizacja: SCI
- Kontakt:
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
No właśnie. Niedawno widziałem na TVN Turbo (chyba) porównanie sportowych, trzydrzwiowych hatchabacków. Opel Astra ma ręczny guzikowy, W sportowym aucie nie ma zwykłego, dźwigniowego ręcznego. Dla mnie to porażka.VoN pisze:Ale cieszę się z powrotu klasycznego hamulca ręcznego! viva
-
- Oklejony
- Posty: 1691
- Rejestracja: środa, 25 marca 2009, 21:10
- Renault: R 25
- Silnik: 2.2 Pb
- Lokalizacja: Łódź
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Chętnie bym się wybrał na te dni otwarte, ale pewnie nie pojade
Promocje? Adam chodzi o to auto na wakacje? To prowadzi Renault Polska, jest 1 auto na cały kraj
Promocje? Adam chodzi o to auto na wakacje? To prowadzi Renault Polska, jest 1 auto na cały kraj
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- Moderator
- Posty: 1122
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 12:18
- Renault: Scenic III
- Silnik: 2.0 dCi 204KM 425 Nm
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Dzięki uprzejmości Renault Smolarek ze Skierniewic mieliśmy okazję pooglądać na żywo. Autko rewelacja, można było je oglądać, dotykać i co nieliczni (stan świadomości) mogli zrobić rundkę.
Ogólnie fajna fura, dużo ciekawych rozwiązań, jak na przykład schowek przed pasażerem z przodu. W środku zegary - szkoda dyskutować, bomba, NAVI. Dziwi proporcja dużych pięknych kół, ale mocowanych tylko na 4 szpilki.
Ogólne wrażenie - pozytyw.
A to kilka fot.
Myślę że ciekawa propozycja Renault.
Ogólnie fajna fura, dużo ciekawych rozwiązań, jak na przykład schowek przed pasażerem z przodu. W środku zegary - szkoda dyskutować, bomba, NAVI. Dziwi proporcja dużych pięknych kół, ale mocowanych tylko na 4 szpilki.
Ogólne wrażenie - pozytyw.
A to kilka fot.
Myślę że ciekawa propozycja Renault.
#61
Renault Grand Scenic 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2015
GARAŻ GSIII
Renault Scenic 2.0 dCi 204 KM 425 Nm 2015
Renault Grand Scenic 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2015
GARAŻ GSIII
Renault Scenic 2.0 dCi 204 KM 425 Nm 2015
- ZygaM
- Forumowicz
- Posty: 431
- Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:51
- Renault: 2xKoleos I i ScII
- Silnik: 2.0 DCi M9R
- Lokalizacja: Grójeckie / mazowsze
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Troszkę można by było tylko podnieść pod dyskusję, pomysł ze schowkiem pasażera z przodu, ale może niektórym się to podobać. Dla mnie zaskoczenie. No i fakt te alusy, wielkie 17-tki a na 4 szpilki.
zapraszam do mojego off topika:
viewtopic.php?f=3&t=18810&p=162620#p162620
viewtopic.php?f=3&t=18810&p=162620#p162620
- MarcinWl
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: niedziela, 28 kwietnia 2013, 08:18
- Renault: Laguna III ph II
- Silnik: 2.0 dCi 150km
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Byłem dziś w salonie i powiem, że szału nie ma. Po Capturze spodziewałem się czegoś znacznie "rewolucyjnego". Wykończenie wnętrza takie jakieś surowe (podsufitka szorstka jak w Polonezie), schowek w postaci szuflady również mi nie podpasował. Kieszenie na gazety w postaci brzęczących linek to chyba zły pomysł. Nie wiem jak komu, ale mi się nie podoba, jednak kieszeń to kieszeń . Ogólnie Captura można pochwalić za sylwetkę i szeroką możliwość personalizacji pojazdu. Gdybym miał wybierać pomiędzy Renault Clio IV i Renault Captrur, wybrał bym Clio .
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Ja tez byłem ale 2 dni temu przed "dniami otwartymi" i doszedłem do podobnych wniosków...MarcinWl pisze:Byłem dziś w salonie i powiem, że szału nie ma. Po Capturze spodziewałem się czegoś znacznie "rewolucyjnego". Wykończenie wnętrza takie jakieś surowe (podsufitka szorstka jak w Polonezie), schowek w postaci szuflady również mi nie podpasował. Kieszenie na gazety w postaci brzęczących linek to chyba zły pomysł. Nie wiem jak komu, ale mi się nie podoba, jednak kieszeń to kieszeń . Ogólnie Captura można pochwalić za sylwetkę i szeroką możliwość personalizacji pojazdu. Gdybym miał wybierać pomiędzy Renault Clio IV i Renault Captrur, wybrał bym Clio .
Panel z dotykowym wyświetlaczem i zegary to jedyne co wydawało się "przyciągać oko" "podobać" reszta rozwiązań taka sobie, tunel środkowy strasznie nisko przy podłodze czego w takich autkach nie lubie, nie zauważyłem tylko czy jest podłokietnik w fotelu? Chyba niet ala
Jak go oglądałem stał obok Clio Grandtour i patrząc na te 2 autka przy kupnie miałbym dylemat...
Mimo wszystko rudzielec jest piękny z zewnątrz, koła, szmery bajery.. personalizacja BOMBA, wygoda już nie... tylna kanapa skojarzyła mi się z Traficem coś czuje że po kupnie i paru dalszych trasach wybrałbym na wycieczki jednak swoją Lagunę Rozmawiałem z facetem z obsługi podzielił moje zdania, ale miał racje CENA CENA CENA i jeszcze raz CENA.
No nic, jest ładny, kolorowy, z bajerami myślałem że to będzie coś dla mnie...
Zostało mi tylko czekać na Scenica XMOD i mieć nadzieje że zrobią go bardziej w moje gusta
edit
Podłokietnika jednak brak, pierdoła ale mi by brakowało Starzeję się chyba masakrycznie, bo twierdzę że to autko jednak nie dla mnie
Mam pytanie, to auto ma jakieś rozpoznawanie głosem? Gościu przy mnie mówił "otwórz" do niego
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- Bartex
- KLUBOWICZ
- Posty: 461
- Rejestracja: piątek, 18 czerwca 2010, 09:42
- Renault: Clio RS
- Silnik: MOCNY
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Jestem po dzisiejszym dniu również po jeździe próbnej i mam bardzo podobne odczucia do Was wszystkich
Fajne autko, ale nie kupiłbym go
Fajne autko, ale nie kupiłbym go
Ja jeździłem wersją z podłokietnikiemVoN pisze:Podłokietnika jednak brak, pierdoła ale mi by brakowało
- MarcinWl
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: niedziela, 28 kwietnia 2013, 08:18
- Renault: Laguna III ph II
- Silnik: 2.0 dCi 150km
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
VoN pisze:Podłokietnika jednak brak, pierdoła ale mi by brakowało
No to o tyle dobrze, bo ja jeździłem również bez. Głupotą jest, żeby dopłacać do byle pierdół typu podłokietnik Niedługo trzeba będzie dopłacać także do fotelaJa jeździłem wersją z podłokietnikiem
- PT
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: środa, 3 listopada 2010, 14:37
- Renault: Twingo
- Silnik: 1.2 16V
- Lokalizacja: Józefosław / Warszawa
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
No i ja byłem, pomacałem, pojeździłem i wrażenia mam takie, że stojąc nad "problemem" wyboru nowego auta w zasadzie zdecydowałem się już na Captura. Wdrożenie decyzji w życie jeszcze trochę poczeka - niech nieco przyrośnie kapuchy na koncie i auto stworzy sobie jakąś "historię serwisową", ale generalnie pasuje mi on bardziej, niż Clio Grandtour. Z porównań z obecnie posiadanym Modusem - jest wyraźnie sztywniejszy, zarówno nadwoziowo, jak i zawieszeniowo (choć to może wynikać i z wieku "Modka"), 0.9 TCe robi dobre wrażenie - dynamika nawet lepsza, niż w Modusie z K4J, choć trochę drażni brak "pary" do ok. 1200 - 1400 rpm (choć nie jest to taka turbodziura jak w R5 GTT gdzie do prawie 3000 rpm nic się nie działo, a potem człowiek nie wiedział, co się z nim dzieje ). Bagażnik spory, podwójna podłoga, choć... gdy ustawiłem przedni fotel pod siebie (mam 172 cm wzrostu), usiadłem z tyłu i chciałem przesunąć tylną kanapę maksymalnie w przód, to zabrakło mi ze 2 cm na kolana (w Modusie taka próba kończy się sukcesem). Deska rozdzielcza, zegary - wizualnie super! Szuflada - rewelacja (szczególnie w porównaniu ze "schowkiem" Modusa), bieżąca serwisowalność bez zarzutu - da radę bez problemu i prawie bez narzędzi powymieniać żarówki, sprawdzić płyny ustrojowe i w razie jakiegoś "W" szybko odpiąć akumulator (czego o Modusie powiedzieć nie można). No i dla mnie rzecz dość istotna - mam wrażenie, że na drogach szutrowych, polnych, mniej równych niż przeciętny asfalt (oby tylko nie grząskich i mocno śliskich) to auto sobie poradzi i nie trzeba będzie zastanawiać się, czy starczy nam "luzu" pod brzuchem - 20 cm prześwitu poprzecznego i 17 cm wzdłużnego (ograniczeniem jest plastikowa płyta pod silnikiem) robi swoje i tu raczej oblodzony śpiący policja tłumika nie rozwali (przypadek Modusa z ostatniej zimy). Przy porównaniu z Clio Grandtour Captur ustępuje IMHO tylko w trzech punktach - w Clio góra deski rozdzielczej jest miękka, bagażnik Clio ma większą powierzchnię (ale nie pojemność) i Clio ma zawsze tyle samo (sporo) miejsca na tylnej kanapie, poza tym te samochody prezentują praktycznie ten sam poziom "konceptu", jakości wykonania i użytych materiałów.
Pozdrawiam,
Piotr.
Pozdrawiam,
Piotr.
R9, R19, Clio II, Megane II, Modus - to było, jest Twingo I (żonowóz) i... Opel Meriva
- Bartex
- KLUBOWICZ
- Posty: 461
- Rejestracja: piątek, 18 czerwca 2010, 09:42
- Renault: Clio RS
- Silnik: MOCNY
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Piotrze, jestem ciekaw czy będziesz pierwszym użytkownikiem Captura na forum
Życzę powodzonka
Życzę powodzonka
- PT
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: środa, 3 listopada 2010, 14:37
- Renault: Twingo
- Silnik: 1.2 16V
- Lokalizacja: Józefosław / Warszawa
Re: Captur - czyli tabletowa rewolucja
Hehe, zmiana nastąpi nie wcześniej, niż późną jesienią tego roku (z początkiem sezonu promocji rocznikowych ), więc są szanse, że do tego czasu ktoś mnie ubiegnie. Ponoć autko, mimo że jest całkowitą nowością i troszkę zagadką, cieszy się całkiem niezłym zainteresowaniem.
Pozdrawiam,
Piotr.
Pozdrawiam,
Piotr.
R9, R19, Clio II, Megane II, Modus - to było, jest Twingo I (żonowóz) i... Opel Meriva