iparts></a>
<a href= francuskie

[Scenic rx4 2000r] skrzynia biegów czy coś innego

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
db69
Bywalec
Bywalec
Posty: 2
Rejestracja: środa, 22 lutego 2017, 20:14
Renault: Renault rx4
Silnik: 2000

[Scenic rx4 2000r] skrzynia biegów czy coś innego

Post autor: db69 »

Witam wszystkich. Niedawno zakupiłam rx4 , nie znam jeszcze tego auta więc jestem zdana na mechanika i tu mam wrażenie ze w/w chce mnie naciągnąć. Ale do rzeczy. Od kilku dni słychać wyraźny szum ( na moje) prawe przednie koło, szum jest coraz głośniejszy, mechanik stwierdził że to skrzynia biegów i nie przyjmuje żadnej innej opcji. Tak naprawdę to nie znam się na tym , ale dziwne jest dla mnie to że biegi wchodza idealnie, nie ma żadnego problemu z ich zmianą, szum jest po wciśnięciu sprzęgła i na jałowym biegu ale tylko podczas jazdy. Nie wiem czy to ma znaczenie , przy prędkości około 80-90 km/h auto ma wibracje. Bardzo proszę o pomoc znawców tematu.

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Scenic rx4 2000r] skrzynia biegów czy coś innego

Post autor: kudlaty »

Ciężko będzie stwierdzić przez komputer co Ci szumi niestety. Jaki silnik masz w tym Scenicu? Czy ma to związek z przyspieszaniem, czy tylko tak jak mówisz po wciśnięciu sprzęgła. Rozumiem, że na postoju nie ma tego dźwięku przy wciskaniu sprzęgła? Co do wibracji, zacząłbym raczej od sprawdzenia wyważenia kół i stanu opon.

Napisz skąd jesteś. Może ktoś z okolic poleci jakiś zaprzyjaźniony warsztat, w którym Ci to sprawdzą, lub umówicie się na diagnozę.

Awatar użytkownika
adamos111
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 656
Rejestracja: poniedziałek, 28 lutego 2011, 21:40
Renault: Koleos 4x4 automat
Silnik: 2.0 dCi 2012r
Lokalizacja: Podlaskie

Re: [Scenic rx4 2000r] skrzynia biegów czy coś innego

Post autor: adamos111 »