iparts></a>
<a href= francuskie

[SCENIC 06] Zmiana oryginalnego radia.

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trik
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: piątek, 5 listopada 2010, 22:55
Renault: Scenic II phII
Silnik: 2.0 DCI 185 KM
Lokalizacja: pomorskie

[SCENIC 06] Zmiana oryginalnego radia.

Post autor: trik »

Witam.
Przeszukałem forum i odpowiedzi są dość niejednoznaczne, albo nieaktualne czasowo, bo radia niedostępne w sklepach, a może to ja jako laik nie potrafię sobie z tym poradzić. Potrzebuję porady, najlepiej z nakierowaniem na konkretne modele i osprzęt, a także małą instrukcję co i z czym, a mianowicie; chcę zmienić oryginalne radio w moim Szczeniaku z zachowaniem sterowania z kierownicy i wyświetlaczem na desce. Cena za radio to max 500zł+koszty ewentualnego osprzętu. Podajcie mi proszę konkretne modele, aktualnie na rynku, które się do tego nadają, oraz co dokupić i jak podłączyć, żeby wszystko działało. Nie znam się na tym zupełnie, a po zmianie głośników nadal mi czegoś brakuje w scenie muzycznej.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
"Perspektywa śmierci to bardzo silna motywacja."

Awatar użytkownika
Oktawiusz
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 197
Rejestracja: sobota, 16 listopada 2013, 20:57
Renault: Megane III
Silnik: 1.2tce 116KM
Lokalizacja: Warszawa Wilanów
Kontakt:

Re: [SCENIC 06] Zmiana oryginalnego radia.

Post autor: Oktawiusz »

Radio które umożliwia sterowanie pilotem i wyświetlanie danych na zewnętrznych ekranach (niekoniecznie ale polecam) i interfejs z piloty.pl dedykowany pod model radia.
Renault CLIP :: Ustawienia :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki Airbag ::
Kodowanie kart i kluczyków do wszystkich modeli Renault i Dacia do 2016

Awatar użytkownika
trik
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: piątek, 5 listopada 2010, 22:55
Renault: Scenic II phII
Silnik: 2.0 DCI 185 KM
Lokalizacja: pomorskie

Re: [SCENIC 06] Zmiana oryginalnego radia.

Post autor: trik »