iparts></a>
<a href= francuskie

[Ogólny]-Opis jak zdobyć kod immo oraz przyuczyć kluczyk

Moderator: Grupa Moderatorów

Grzegorz

[Ogólny]-Opis jak zdobyć kod immo oraz przyuczyć kluczyk

Post autor: Grzegorz »

Włączyć zapłon i nie wyłączać.(dioda miga jak szalona)
Wcisnąć raz przycisk zamykania drzwi
A - nacisnąć i trzymać wciśnięty przycisk. Lampka kontrolna (ta migająca na desce - czerwona) gaśnie, po czym zaczyna migać(miga już powoli);
B - odliczyć ilość mignięć lampki odpowiadającą pierwszej cyfrze kodu i puścić przycisk, przy właściwej liczbie.
Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyć czynności A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.

Po zakończeniu wprowadzania ostatniej cyfry, jeśli kod jest rozpoznawalny, możliwe jest uruchomienie silnika (przy uruchamianiu silnika w ciągu 10 minut od ostatniego wyłączenia zapłonu, lampka kontrolna (ta na desce) zaświeci się na kilka sekund, następnie zgaśnie, po czym zaświeci się ponownie na około 30 sekund - są to sygnały przypominające użytkownikowi o działaniu systemu w trybie awaryjnym).

Jeśli kod nie zostanie rozpoznany, lampka kontrolna (ta na desce) ponownie zacznie migać i niemożliwe jest uruchomienie silnika.

Po 3 błędnych wprowadzonych kodach imo blokuje się na 15 minut!,

Przyuczanie Plip-ów Renault

zamknąć dobrym pilotem samochód, będąc w środku auta (można tez przyciskiem centralnego)
-włączyć stacyjkę, dioda w przełączniku centralnego zamka powinna
szybko mrugać
A - nacisnąć i trzymać wciśnięty przycisk, którym zamykamy drzwi. Lampka kontrolna (ta migająca na desce - czerwona) gaśnie, po czym zaczyna migać(miga już powoli);
B - odliczyć ilość mignięć lampki odpowiadającą pierwszej cyfrze kodu i puścić przycisk, przy właściwej liczbie.
Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyć czynności A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.
-wyłączyć stacyjkę
-nacisnąć na przycisk centralnego zamka, zamki powinny zamknąć się i
otworzyć, dekoder jest przygotowany do wprowadzenia kodu pilotów.
-nacisnąć dwa razy pierwszym pilotem, zamki powinny się otworzyć i
zamknąć
-nacisnąć dwa razy drugim pilotem zamki powinny otworzyć się i
zamknąć.
Jeżeli synchronizacja nie powiedzie się z którymś z pilotów tzn. że
jest on zły. Kod możesz próbować wprowadzać 3 razy, potem dekoder się
zablokuje na 15-20 minut.

PS.Przed programowanie odpiąłem obie klamry akumulatora, i poszedłem na kawę.

Dołączam jeszcze link do generatora kodu awaryjnego w raz z instrukcją.

http://bba-reman.com/content.aspx?conte ... ncy_recode

Zawartość w/w adresu poniżej (gdyby nie działał) :



Immo test kit - ściągnąć i rozpakować
Po uruchomieniu w/w programiku trzeba wpisać hasło : trantir, następnie podać kod typu pojazdu (9 na tabliczce) i 5 cyfr kodu klucza (z płytki drukowanej pilota (2) )

When you have the 4 digit emergency
1- hold central locking button down red immo light flashes slowly count number of 1st digit of immo code and release.
2- hold down central locking button and count 2nd digit and release
3- repeat for 3rd and 4th digits
4- when all numbers entered, ignition off and hold down central locking button immo lights remains constant, press key on/off quickly towards interior mirror. Hopefully plip will resynch.
Once immo light starts flashing -ign on/off and hold c/l button down again until red light remains constant and try again,may take a few goes.

A teraz jeśli ktokolwiek zapyta jak zaprogramować kluczyk lub skąd wziąć kod do immo - to juz wiecie!! viva
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 12 lipca 2010, 15:19 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1982
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Vargas »

A gdzie się znajduje ten plik immo do ściągnięcia?

Awatar użytkownika
Bizon
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: wtorek, 3 czerwca 2008, 20:54
Renault: Megane CC
Silnik: 2.0 PB
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Bizon »

poniżej kolejny sposób - np dla Laguny 1 ph 1 i 2

jak się nam zablokuje immo i nie możemy odpalić naszego wspaniałego autka
to jest możliwe otrzymanie kodu awaryjnego w ASO, ktory jest 4 lub 8 cyfrowy
wprowadzenie tego kodu odblokowuje immo czasowo
jeżeli masz kod 4 cyfrowy to możesz go wprowadzić sam, ale jak masz 8 cyfrowy to pozostaje tylko przytargać autko do ASO i podpiąć tam pod kompa serwisowego

są dwa warunki uzyskania kodu :
- trzeba być właścicielem auta
- trzeba mieć ze sobą dowód rejestracyjny


są dwie metody wprowadzania kodu 4 cyfrowego:
- poprzez przycisk w przełaczniku wycieraczek
- poprzez przycisk centralnego zamka w tunelu środkowym

jeżeli masz przycisk w przełączniku wycieraczek to robisz to tak :

przekręcasz kluczyk w stacyjce tak, żeby zapaliły sie wszystkie kontrolki
( kontrolka z zygzakiem powinna szybko migać - to świadczy o zablokowaniu immo ) wciskasz pedał gazu i naciskasz przycisk w przełączniku wycieraczek tyle razy ile ma 1 cyfra ( np. dla cyfry 4 naciskasz 4 razy) , puszczasz gaz, potem ta sama czynność z drugą i tak dalej do ostatniej
jeżeli się pomylisz z jakąś cyfrą to wystarczy wyłączyć i włączyć stacyjkę
( ale wtedy całą operację trzeba przeprowadzac od nowa )

w przypadku przycisku cała operacja wygląda podobnie


jeszcze mała uwaga => żeby uzyskac kod w ASO należy być właścicielem auta i podjechać do nich z dowodem rejestracyjnym
Ostatnio zmieniony czwartek, 5 marca 2009, 08:35 przez Bizon, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Tomek - Bydgoszcz

adamstrong

Post autor: adamstrong »

A jeśli chodzi o kluczyki na radio to jak zaprogramować.
Jak kupiłem lagunke Lhi phII to działał tylko jeden (prawdopodobnie baterie ) nie sprawdzałem ,póki działał jeszcze jeden (od czasu do czasu,potem wcale ),jak padły mi baterie kupiłem do obydwóch i d...a ,nie działają. Pomocy , Przypominam kluczyki drogą radiową

1.
http://www.espacepl.org/forum/topics6/2 ... a&start=15

2.
http://www.espacepl.org/forum/topics30/ ... a&start=15

umnie zadziałało tylko niewiem który woot


Przypominam o opcji EDYTUJ !

G-Boy
Ostatnio zmieniony czwartek, 7 maja 2009, 17:13 przez adamstrong, łącznie zmieniany 1 raz.

mawi91

Re:

Post autor: mawi91 »

Witam, otóż znalazłem ten programik do immo, jeśli można wstawić go tutaj to proszę dać znać to wstawię go :) , ale właśnie mam ten program i windowsa xp, ten plik ma 29,6kb i ogólnie przy włączaniu pojawia się jakby wiersz poleceń i już nic dalej nie działa. Co może być nie tak?

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5803
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re:

Post autor: VoN »

mawi91 pisze:Witam, otóż znalazłem ten programik do immo, jeśli można wstawić go tutaj to proszę dać znać to wstawię go :) , ale właśnie mam ten program i windowsa xp, ten plik ma 29,6kb i ogólnie przy włączaniu pojawia się jakby wiersz poleceń i już nic dalej nie działa. Co może być nie tak?
Możesz wstawić linka do niego.
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

mawi91

re:

Post autor: mawi91 »

Pod rysunkiem jest "Download Renault Key/Immobiliser Test Kit Unzip Password is "reman". " i tam trzeba kliknąć aby pobrać ;)

hasełko do rozpakowania to : reman
Tacie niestety nie mogę pomóc - na kluczyku jak na złość 8 znaków...

mawi91

Post autor: mawi91 »

Witam, postanowiłem napisać jeszcze raz - znalazłem wszystkie kody które mi są potrzebne (5 cyfrowy z kluczyka i 4 znakowy z tabliczki znamionowej) również i nie mogę wygenerować tego kodu do immo - jest napisane incorrect character in code oraz caractere incorrect dans code. Ktoś może wie co jest grane ?

zales_89

Post autor: zales_89 »

koledzy mam problem dalej z tym kluczykiem ponieważ jak włączę zapłon i trzymam przycisk od zamknięcia to kontrolka nie zaczyna palić się wolniej tylko dalej szaleje i przy trzymaniu guzika zamknięcia słyszę pik pomocy byłem w serwisie zapłaciłem 120 zł za wprowadzenie kodu i po 3 tygodniach znowu to samo

Awatar użytkownika
Bizon
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: wtorek, 3 czerwca 2008, 20:54
Renault: Megane CC
Silnik: 2.0 PB
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Bizon »

zales_89 pisze:...byłem w serwisie zapłaciłem 120 zł za wprowadzenie kodu i po 3 tygodniach znowu to samo
to może jakaś reklamacja usługi ;)
pozdrawiam
Tomek - Bydgoszcz

zales_89

Post autor: zales_89 »

Dzwoniłem do serwisu powiedzieli ze na to nie ma gwarancji chyba że wezmę nowy kluczyk u nich koszt 620 zł a na to że chciałbym kod do kluczyka którym oni uruchomili powiedzieli że takich rzeczy się nie udostępnia i powiedzieli jeszcze że nie mogą zdjąć imo bo tego nie można zrobić

G-Boy

Post autor: G-Boy »

A do jakiego ASO dzwoniles? Moze zadzwon do ktoregos zaprzyjaznionego z nami, powolaj sie na KLUB i wtedy latwiej pojdzie zalatwienie czegos..
zales_89 pisze:powiedzieli jeszcze że nie mogą zdjąć imo bo tego nie można zrobić
hmm..no u nich nie mozna zapewne.. Tylko chyba nie mysla ze sa jedyni na swiecie :P

Espers

Post autor: Espers »

Po uruchomieniu programu wklepujesz kod z tabliczki z budy samochodu. W moim przypadku było to DF0A (zero nie O). Rozkręciłem kluczyk gdzie znalazłem kod S10XXXX gdzie XXXX to inne cztery cyfry. wklepałem w program pięć ostatnich cyfr. Otrzymałem piękny czterocyfrowy kod immo, który wklepujesz w sposób j.w.
Właśnie wczoraj w córki Coupetce pilot zapomniał co ma gadać. Oczywiście stresy i te inne sprawy. Wklepując inne cyfry lub złą ilość otrzymujesz komunikaty, że albo wrong .... albo too many ... albo not enough ...
Buda to 4 znaki, pilot to 5 znaków, które trzeba wklepać.

Awatar użytkownika
xXZENXx
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: sobota, 19 grudnia 2009, 14:29
Renault: R19 SCENIC1 i 2
Silnik: 1_7 1_6 1_9 dci
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Kontakt:

Post autor: xXZENXx »

niestety robiłem jak powyżej wszystko OK ale kluczyk dalej nie gada
postanowiłem zadzwonić do pana Arkadiusza spod Piły powiedział ze sprawdzi co i jak koszt ok 40pln + oczywiście koszt przesyłki
w czym jesteś tym się stajesz
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related

prosiaczek231
OpiekunGrupy
OpiekunGrupy
Posty: 1779
Rejestracja: piątek, 11 lipca 2008, 17:11
Renault: Megane II CC
Silnik: 1.6 113KM
Lokalizacja: Wałcz (woj.zach-pom)
Kontakt:

Post autor: prosiaczek231 »

xXZENXx pisze:pana Arkadiusza spod Piły
a dokładniej??
Obrazek
Byłe Renault:

Megane Scenic 1.6 1997r
Espace II 2.2 1995r
Laguna IphII 2.0 1998r
Clio II phI 1.2 1999
Megane I phII 1.6 16V 1999r
Megane I phII 1.4 16V 2002r
Megane II phI 2.0 16V 2003r

ODPOWIEDZ