Strona 1 z 1

R-Link2 brak połączenia z internetem

: sobota, 7 marca 2020, 18:44
autor: WojtekTalisman
Witam serdecznie,
mam problem z połączeniem się z internetem w moim Talismanie.
W poradniku wskazane jest, żeby kliknąć przycisk "Połącz" w głównym menu - niestety u mnie to pole jest wyszarzone i niedostępne.
Podobnie jest z aplikacją R-Store. Zgodę na udostępnianie danych mam włączoną. Nigdzie nie mogę znaleźć pomocy w tym temacie.
Czy ktoś miał może taki problem albo wie co może być jego przyczyną?
Pozdrawiam,
Wojtek

Re: R-Link2 brak połączenia z internetem

: poniedziałek, 9 marca 2020, 10:34
autor: VoN
A nie minął Ci bezpłatny (od nowości) okres korzystania z usług?

Konto na moje renault zakładka R-LINK Store> Moje Usługi - możesz sprawdzić do kiedy było/jest aktywne.
Jeśli jest aktywna a nie działa, to zakładam że masz gwarancje i polecam wybrać się do ASO :) możliwe, że stało się coś z kartą SIM którą wkladają do RLINKA.
rlink.png

Re: R-Link2 brak połączenia z internetem

: wtorek, 8 czerwca 2021, 13:58
autor: bartasKRK
Witam,
Zakupiłem megane z drugiej ręki. Nie mam już aktywnych płatnych usług. Nie mogę się też połączyć z internetem ... Nie wiem czy do połączenia z siecią też jest potrzebna jakaś usługa? W my renault nie mogę ponownie aktywować usług digital services oraz discovery services ... Generalnie wygląda to jak na zdjęciach poniżej. Pomoże ktoś?