Skrzynia+wzmazniacz= instalacja wariuje :P
Moderator: Grupa Moderatorów
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Moroh nie wolno Tico podłączac pod słupy z wysokim napięciem to zasze się tak kończy
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
- RedHead
- KLUBOWICZ
- Posty: 233
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
- Renault: Safrane Baccara 95
- Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
- Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
- Kontakt:
- malczyk2000
- Forumowicz
- Posty: 295
- Rejestracja: sobota, 28 czerwca 2008, 06:43
- Renault: Espace IV
- Silnik: 2.0T F4RT
Hm, pierwszy raz słyszę o uziemieniu wzmacniacza szokSzczypiorek pisze:złe uziemienie czy też umasowienie.
A koledze aby zdiagnozować w czym problem polecam sprawdzenie poboru prądu przez wzmacniacz i sprawdzenie akumulatora.
Swoją drogą to przy sprawnym aku i instalacji nie bardzo jest możliwe rozładowanie akumulatora przez 10 minut, przykładowo mając akumulator 60Ah żeby rozładować go do kompletnie to trzeba by pobierać z niego prąd ok 60A przez 1 godzinę. Piszesz że pada po 10 min co wskazuje na pobór prądu rzędu 200A. Gdyby ten wzmacniacz tyle ciągnął to kończył by żywot w kłębach dymu łącznie z instalacją przez jaką jest podłączony.
Obstawiam na padnięty akku lub gdzieś w przy podłączeniu popełniłeś błąd i robi Ci się zwarcie.
koledzy ja dodatkowe podłączenia zmaczniacze i inne urządzenia podłączam moze prościej mówiąc kabel o odpowiedniej grubosci to jest wazne im grubszy mniejsze straty na urządzeniach no i odpowiednie zabezpieczenie typu dobry bezpiecznik i ciagne bezpośrednio od akumulatora pomijam instalace ruznie z tą insalacją i mam kłopot z głowy a mase to z auta ipodłączam pruba i gra prosto i skutecznie
Jeśli w fabrycznym radiu nie posiadasz remote, to jedynie przełącznik Cię chyba ratuje chyba że używasz kondensatora pod instalacją to musisz zapomnieć o przełączniku. Sprawdź ile prądu pobiera twój wzmacniacz, np mój ma 500 chińskich wattów i pobiera 22A. Może ci też szybko padać aku jak jeździsz często na krótkie trasy i nie nadąża Ci go doładowywać. Sąsiad w takich trasach w seicencie zarżnął w ten sposób akumulator
- malczyk2000
- Forumowicz
- Posty: 295
- Rejestracja: sobota, 28 czerwca 2008, 06:43
- Renault: Espace IV
- Silnik: 2.0T F4RT
Wcale nie, kondensator nie ma tu nic do rzeczy. Kondensator jest podpięty do instalacji cały czas a oddzielnym przewodem puszczasz sobie +12V przez przełącznik do zacisku Remote we wzmacniaczu i po sprawie.maniekxx pisze:chyba że używasz kondensatora pod instalacją to musisz zapomnieć o przełączniku.
Powered by L7XE V6 24V