Najlepiej od razu wymieniaj kilka żaróweczek, bo lubią się szybko po sobie przepalać. W oświetleniu są żaróweczki 1,2W/12v
1. Odkręcasz 3 śruby torx, są przy czarnej obramówce zegarów, wyczujesz je palcem ( górna część).
2. Odkręcasz mały schowek po lewej stronie zegarów, tam gdzie w RXE jest sterowanie gadaczką
3. Zdejmujesz ten plastik otaczający zegary, ostrożnie żeby nie porysować plastiku na kolumnie kierownicy
4. Okręcasz 3 śruby trzymające zegary
5. Jeśli masz PH II to już po kłopocie. Wyjmujesz 2 wtyczki z zegarów i wyciągasz je na kolana. Jeśli masz PH I To tu zaczynają się schody, bo masz linkę prędkościomierza przyczepiona od tylu do zegarów. Niektórzy wyjmują lekko zegary,az poczują opór, następnie wkładają rękę za zegary i odciągają duży biały plastik trzymający linkę w stronę silnika, linka lekko schodzi. Ja to robię inaczej, chyba łatwiej: Wkładam rękę od dołu, z pod kierownicy, sięgam linki, wyczujesz je, jest przy samych zegarach na środku, okrągły długi plastik, odciągasz go w stronę silnika Zakładanie to już ciemno będziesz musiał zrobić, obejrzyj dokładnie tył zegarów żebyś potem palcem mógł namierzyć otwory i po kilku próbach na pewno założysz linkę z powrotem
6.Nastepnie małymi szczypcami wyjmujesz żarówkę od tylu zegarow, wymieniasz żaróweczkę i po sprawie.
7. Przekręć kluczyk, sprawdź czy działa, jeśli tak, zakręcaj wszystko
opracował Umiar albo Tomy, zdjęcia Weasel
[Laguna I] - wymiana podświetlenia zegarów
Moderator: Grupa Moderatorów