[Laguna I phII '00 1.8 16V f4p] - zatarty silnik - czy możliwy swap na f4r ?
: sobota, 15 lipca 2017, 01:59
Witam forumowiczów,
Pytanie do was bo internety mi nie podpowiedziały za wiele Mam u siebie w lagunce do wymiany silnik. Internet po wpisaniu modelu silnika, naprowadza mnie na ten silnik ale z laguny II. Chciałbym się upewnić przede wszystkim czy to jest ten sam silnik.
Ale główną sprawą o którą chce zapytać to to, czy da się zrobić bezboleśnie swap silnika z f4p na f4r (czyli na 2.0 16v). Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie, podobni różnią się budową głowicy i skokiem. Czy ktoś z was wie jak się sprawa ma ? Czy taki silnik wgl by pasował. Jeśli tak to czy przy takim swapie (wiadomo że komputer od razu trzeba nowy) trzeba wymieniać cały osprzęt (alternator itd itp.) czy to co jest to pasuje. To co i od razu będę wymieniał to pompa wody i rozrząd więc tego pod uwagę nie biorę.
Dajcie znać co sądzicie i z góry dzięki za pomoc
Pytanie do was bo internety mi nie podpowiedziały za wiele Mam u siebie w lagunce do wymiany silnik. Internet po wpisaniu modelu silnika, naprowadza mnie na ten silnik ale z laguny II. Chciałbym się upewnić przede wszystkim czy to jest ten sam silnik.
Ale główną sprawą o którą chce zapytać to to, czy da się zrobić bezboleśnie swap silnika z f4p na f4r (czyli na 2.0 16v). Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie, podobni różnią się budową głowicy i skokiem. Czy ktoś z was wie jak się sprawa ma ? Czy taki silnik wgl by pasował. Jeśli tak to czy przy takim swapie (wiadomo że komputer od razu trzeba nowy) trzeba wymieniać cały osprzęt (alternator itd itp.) czy to co jest to pasuje. To co i od razu będę wymieniał to pompa wody i rozrząd więc tego pod uwagę nie biorę.
Dajcie znać co sądzicie i z góry dzięki za pomoc