Od nie dawna jestem posiadaczem Laguny 1.8RT z 94r.
Mam problem z nie rowna praca silnika..jest podobnie jesli auto nie pali na wszystkie gary.
Sprawdzalem swiece jednak wszystkie sa czyste zadna nie jest zarzucona olejem.
Mechanicy u ktorych bylem stwierdzili luzny pasek,i podobno naciagali,jednak zadnego rezultatu..
Silnik jak kaleczyl tak kaleczy.
Obroty sa na poziomie 1000obr.
Jednak ta nie rowna praca mnie dobija,prosze pomozcie mi!!!!!!!!!!!!!!!!
[Laguna 1.8 94r] - nierowna praca silnika
Moderator: Grupa Moderatorów
[Laguna 1.8 94r] - nierowna praca silnika
Ostatnio zmieniony niedziela, 4 stycznia 2009, 20:35 przez tommiddz, łącznie zmieniany 1 raz.
opcja szukaj,
viewtopic.php?t=1334
viewtopic.php?t=1334
luźny pasek czego i jeśli podobno to co to za mechanik?tommiddz pisze:stwierdzili luzny pasek,i podobno naciagali
Raczej chodzilo mu o pasek rozrzadu
Taki wlasnie z niego mechanik ze nadal silnik chodzi nierowno.
EDIT:
A to jest sama benzyna bez lpg.
[ Komentarz dodany przez: PiasQ: 2009-01-04, 20:44 ]
Nie piszemy post pod postem w jednej chwili!
[ Komentarz dodany przez: Broov: 2009-01-04, 20:45 ]
Od siebie dodam , ze stosujemy sie do uwag JA i M , w przeciwnym razie posypia sie ostrzeżenia !
Taki wlasnie z niego mechanik ze nadal silnik chodzi nierowno.
EDIT:
A to jest sama benzyna bez lpg.
[ Komentarz dodany przez: PiasQ: 2009-01-04, 20:44 ]
Nie piszemy post pod postem w jednej chwili!
[ Komentarz dodany przez: Broov: 2009-01-04, 20:45 ]
Od siebie dodam , ze stosujemy sie do uwag JA i M , w przeciwnym razie posypia sie ostrzeżenia !
Ostatnio zmieniony niedziela, 4 stycznia 2009, 20:43 przez tommiddz, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym szukal przyczyny w ukladzie zaplonu od poczatku,zobaczyk czy kazden przewod daje iskre albo bezposrednio na swiecy,przylozyc do masy czyli do silnika i zobaczyc czy jest iskra i tak kazda albo miernikiem sprawdzic czy jest przeplyw na przewodach w granicach paru omow ,jesli jest duzy opor tez nie jest dobrze,jesli wszedzie jest iskra to nicz zaplonem,swiece tez mozna sprawdzic ich opor omomierzem czy nie jest pierdyknieta ewentualnie i tez na to stawiam bo to jest banal a czesto tak sie dzieje,sprawdz czy nigdzie nie spadl przewo od podcisnienia i czy nie lapie lewego powietrza,jesli pedal hamulca jest twardy i nie jest tak z nim jak byc powiino to przewod od serwa hamulcow i silnik lapie lewego powietrza i tez moze byc przyczyna,probuj tego a jak nie to bedziemy sprawdzac dalej,pozdrawiam i milej nocki.
[ Komentarz dodany przez: PiasQ: 2009-01-05, 11:40 ]
Zbędne posty (nie dotyczące porad) nie są potrzebne w tym dziale - post usunąłem
[ Komentarz dodany przez: PiasQ: 2009-01-05, 11:40 ]
Zbędne posty (nie dotyczące porad) nie są potrzebne w tym dziale - post usunąłem
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 5 stycznia 2009, 11:41 przez tomek3, łącznie zmieniany 1 raz.