Mam problem z błędem "Skontroluj wtryski paliwa". Obroty max 2300 obr/min. więc nie ma mocy i nie pozwala cieszyć się z jazdy. Wcześniej błąd sam ustępował po którymś ponownym uruchomieniu silnika, teraz błąd jest na stałe.
Byłem u mechanika, na komputerze wyskoczyły błedy:
DTC1525F3 Zgodność inf. multipl. dla reg./ogr. prędkości
DTC260013 Obwód sterowania przekaźnika pompy wodnej
DTC024313 Obwód sterowania elektrozaworem doładowania
Mechanik zmierzył napiecie na czujniku doładowania turbiny, wyszło ok.12V i nie wiem czy takie ma być, czy może 5V - moze tu leży przyczyna. Sprawdzane także na drugim czujniku na podmiane.
Proszę o pomoc, gdzie nogę znaleźć informację o napięciach jakie powinny być na czujnikach.
Ewentualnie czy możecie polecić warsztat w okolicy Krakowa, który tym się zajmie. W internecie są skrajne opinie a nie chcę płacić za wymieniane elementy nie mające bezpośredniego związku z usterką.
[LAGUNA 3 2.0 GT 204 KM 2009] - Skontroluj wtryski paliwa
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 29 czerwca 2019, 15:20
- Renault: Renault Laguna 3
- Silnik: 2.0 GT 204KM
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1337
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: [LAGUNA 3 2.0 GT 204 KM 2009] - Skontroluj wtryski paliwa
DTC024313 Obwód sterowania elektrozaworem doładowania
Sterowanie to zawsze 12V bo to nie jest czujnik Druga informacja to komputer steruje tym zaworem podając masę a zasilanie jest stałe. Sprawdź kabelki na początek i wtyczki. Potem zajmij się pompą. Pierwszy błąd jest spowodowany 2 i 3 błędem
Sterowanie to zawsze 12V bo to nie jest czujnik Druga informacja to komputer steruje tym zaworem podając masę a zasilanie jest stałe. Sprawdź kabelki na początek i wtyczki. Potem zajmij się pompą. Pierwszy błąd jest spowodowany 2 i 3 błędem
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie