Cześć.
Były problemy z dynamicznym przyspieszaniem.
Przy wciśnięciu pedału w podłogę czasem szarpnęło, czasem brało mocy...i zaraz dalej szła jak trzeba.
Następny dzień to samo i się zaczęły problemy.
DDT zgłasza błąd P0313, czyli coś z zapłonem.
Czuć lekkie wibracje na jałowym. Równomierne.
Podczas ruszania jednostajnie wibruje. Równo. Zgodnie z rosnącymi obrotami.
Mocy "nawet" ma, wzrost prędkości jest stały ale bardzo trzęsie.
Przy odpinaniu cewek różnica jest znaczna. Telepie silnikiem 5x bardziej.
Zmienione świece na Denso PK20PR-P8, poprzednie już dokonały żywota.
Cewki Beru.
Gdzie / jak szukać problemu? Z tego co czytam mogą to być cewki.
W sumie standardowy problem.
Można jakoś w DDT sprawdzić zapłony i zlokalizować która cewka?
Nie zgłasza błędu P030x chyba, że trzeba do tego trochę przejechać.
Po skasowaniu i odpaleniu (bezproblemowym) od razu wskakuje z P0313.
Drgania zanikają gdy go lekko rozkręcić w okolice 2-3krpm.
Tak to wygląda na jałowym i po podniesieniu do 3k (wówczas drżenie znika) :
https://www.youtube.com/watch?v=LZekXMMqKnk" target="_blank" target="_blank
[Laguna II 2.0 GT] Wibracje silnika, błąd P0313
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: środa, 8 marca 2017, 15:45
- Renault: Laguna II GT
- Silnik: 2.0T 16V
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1339
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: [Laguna II 2.0 GT] Wibracje silnika, błąd P0313
http://www.klubrenaultclio.pl/viewtopic.php?f=69&t=1265" target="_blank
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie