iparts></a>
<a href= francuskie

[Safrane 3.0 ph1 95'] Silnik nie daje się wyłączyć

Moderator: Grupa Moderatorów

Zablokowany
Awatar użytkownika
RedHead
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 233
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
Renault: Safrane Baccara 95
Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
Kontakt:

[Safrane 3.0 ph1 95'] Silnik nie daje się wyłączyć

Post autor: RedHead »

Problem jak w temacie. Przekręcam kluczyk w na off (mogę go również wyjąć), a silnik dalej pracuje (właściwie to obroty lekko falują). Ma ktoś pomysł co to może być? Dodam, że stacyjka jest sprawdzona i działa. Czekam na jakiekolwiek sugestie.

G-Boy

Post autor: G-Boy »

sprawdz przekazniki...wyglada na to ze ktorys sie skleil i nie odkleja po przerwaniu obwodu stacyjką.

Awatar użytkownika
RedHead
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 233
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
Renault: Safrane Baccara 95
Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
Kontakt:

Post autor: RedHead »

tak to właśnie wygląda, tylko jak go zlokalizować cry

G-Boy

Post autor: G-Boy »

no to chyba bedzie dosc proste :p Krzynka (nie piwa) ale z bezpiecznikami, i wg schematu - cokolwiek opisane jako silnik - albo zapalic auto i po kolei wyjmowac przekazniki. Potem pewnie druga skrzyneczka pod maska w komorze silnika jesli jest - ewentualnie tam zacznij poszukiwania.

Awatar użytkownika
RedHead
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 233
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
Renault: Safrane Baccara 95
Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
Kontakt:

Post autor: RedHead »

No i problem rozwiązany, okazało się, że powodem całego zamieszania był wyłącznik pompy paliwa (siakiś skomplikowany - nie przekaźnik) zamontowany przez poprzedniego właściciela. Dzięki za sugestie. Można zamknąć temat.

Zablokowany