kolega zakupił R21 Newadę. Silnik z wielopunktowym wtryskiem (fotka) benzyna i lpg. Problem polega na zbyt wysokich obrotach rzędu 1,5 do 1,7 tysiąca (przez jakisczas było nawet i ponad 2 tys).
wiele się wyjaśniło jak spojrzałem na dolot powietrza i pokrywę filtra powietrza
do pytania powrócę więc po jego wymianie. Ale jak macie jakieś pomysły to proszę
[R21 Newada 1,7 lpg] za wysokie obroty
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Oklejony
- Posty: 1691
- Rejestracja: środa, 25 marca 2009, 21:10
- Renault: R 25
- Silnik: 2.2 Pb
- Lokalizacja: Łódź
- tombog
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 00:10
- Renault: 25
- Silnik: Z7W760
- Lokalizacja: WA/LU
- Kontakt:
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
Najprawdopodobniej gazownicy znów sie popisali . Zacznij od regulatora wolnych obrotów który jest taki sam jak w R25 . Zresztą na zdjęciu widze ze jest odłaczony. Jeśli działa to ktoś musial majstrować przy przepustnicy.
Jak dzwoniłeś to miałem Ci mówić że lepiej jest szukać silnika F3N740 ( monowtrysk ) niż F3N742 ( wielopunkt ) bo ten drugi niby ma troche KM więcej ale zdecydowanej róznicy nie czuć a problemów z nim jest DUUUUŻO więcej. Gaz też na nim chodzi niestety gorzej . Trzeba się troche nagimnastykować żeby to porządnie załozyć i zestroić.
Jak dzwoniłeś to miałem Ci mówić że lepiej jest szukać silnika F3N740 ( monowtrysk ) niż F3N742 ( wielopunkt ) bo ten drugi niby ma troche KM więcej ale zdecydowanej róznicy nie czuć a problemów z nim jest DUUUUŻO więcej. Gaz też na nim chodzi niestety gorzej . Trzeba się troche nagimnastykować żeby to porządnie załozyć i zestroić.
-
- Oklejony
- Posty: 1691
- Rejestracja: środa, 25 marca 2009, 21:10
- Renault: R 25
- Silnik: 2.2 Pb
- Lokalizacja: Łódź
mówiłeś - ale było już za późno - on już wracał autem z Łęczycy. Nie ma zresztą zielonego pojęcia o budowie silnika, nie odróżnia gaźnikowca od wtrysków
Zacząłem od regulatora. To ja go odłączyłem. Właściciel auta kupił go z odłączonym i sam podłączył. Spróbowałem znów odłączyć ale to nic nie dało. Przepustnica skręcona na maksa. Pewnie jest podcięta
Zacząłem od regulatora. To ja go odłączyłem. Właściciel auta kupił go z odłączonym i sam podłączył. Spróbowałem znów odłączyć ale to nic nie dało. Przepustnica skręcona na maksa. Pewnie jest podcięta
- tombog
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 00:10
- Renault: 25
- Silnik: Z7W760
- Lokalizacja: WA/LU
- Kontakt:
Mam taki sam silniczek
Jeżeli chodzi o obroty to masz kilka możliwości:
Zobacz czy silniczek przepływu powietrza działa(można go rozebrać i wyczyścić )
Przepustnica:
-duże luzy na ośkach(zasysa lewe)
-nie domykają się płytki na ośkach i silnik wyje(najlepiej wyciągnąć i popatrzeć pod światło -ma być szczelnie)
O śrubie do regulacji na przepustnicy chyba już wspominałeś
Powodzenia
Jeżeli chodzi o obroty to masz kilka możliwości:
Zobacz czy silniczek przepływu powietrza działa(można go rozebrać i wyczyścić )
Przepustnica:
-duże luzy na ośkach(zasysa lewe)
-nie domykają się płytki na ośkach i silnik wyje(najlepiej wyciągnąć i popatrzeć pod światło -ma być szczelnie)
O śrubie do regulacji na przepustnicy chyba już wspominałeś
Powodzenia
- tombog
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 00:10
- Renault: 25
- Silnik: Z7W760
- Lokalizacja: WA/LU
- Kontakt: