[Safrane 93 2,2kat] problem z silnikiem
Moderator: Grupa Moderatorów
[Safrane 93 2,2kat] problem z silnikiem
Może ktoś z was mi pomoże ... Mam problem z pracą silnika na benzynie , od ponad 2 lat mam sekwencyjny wtrysk gazu i dotychczas nie miałem problemów, teraz nie chce mi chodzić na benzynie a dokładniej przy wciskaniu pedału gazu zamiast zwiększać obroty dusi sie i tak jak by sie zalewał. Po odłączeniu na kilka minut akumulatora wszystko wraca do normy ale po pewnym czasie jest to samo. Czy ktoś miał coś podobnego w safrance?
- RedHead
- KLUBOWICZ
- Posty: 233
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
- Renault: Safrane Baccara 95
- Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
- Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
- Kontakt:
Sprawdzałeś pompę paliwa? Silnik raczej się nie zalewa tylko nie dostaje wystarczającej ilości paliwa.teraz nie chce mi chodzić na benzynie a dokładniej przy wciskaniu pedału gazu zamiast zwiększać obroty dusi sie i tak jak by sie zalewał
Może być zapchane przy pompie sitko filtrujące paliwo i nie daje rady zasysać a może jak zdarzyło Ci się jeździć na gazie z pustym zbiornikiem paliwa to pompa kończy swój żywot.
Pompa paliwa jest ok , bo po odłączeniu akumulatora przez jakis czas wszystko wraca do normy i chodzi tak jak powinien. Wydaje mi się że to którys z czujników może podawać błędny sygnał i przestawia ustawienia zapłonu ( pytanie tylko który ), a gaz ma własny sterownik i może dlatego na gazie nic się nie dzieje.
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 327
- Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
- Renault: Espace III Espace IV
- Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
- Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
- Kontakt:
sprawdz silniczek krokowy, mozliwe ze membrana puszcza
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
- RedHead
- KLUBOWICZ
- Posty: 233
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
- Renault: Safrane Baccara 95
- Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
- Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
- Kontakt:
układ paliwowy jest ok , na początek wymieniłem kopułkę rozdzielacza, palec, oraz przewody wysokiego napięcia. Nie wiem czy pomogło ale pojawił się inny problem...po odpaleniu obroty silnika trzymają się w okolicy 2000 i tylko na moment spadają niżej jak lekko dodam i puszczę gaz...przewody podciśnieniowe sa oki, a nic nie rozłączałem. Czyżby zbiek okoliczności i kroowy się zablokował lub zawiesił???Pozdrawiam