[Espace III 2.0 16v] problem z wyświetlaczem centralnym!
Moderator: Grupa Moderatorów
[Espace III 2.0 16v] problem z wyświetlaczem centralnym!
Mam problem z wyświetlaczem centralnym, tzn przestał wyświetlać bezpiecznik jest ok, no i przy okazji razem z tym siadł zamek centralny, słyszałem ze to właśnie od niego mógł przestać działać ten wyświetlacz, wie ktoś może coś na ten temat, a może ktoś miał podobny problem, POMOCY!!
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1316
- Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
- Renault: Renault 19
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: kocialin
to typowa usterka modelu E III
jak to naprawic znajdziesz szczegoly na www.espacepl.org
jak to naprawic znajdziesz szczegoly na www.espacepl.org
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 327
- Rejestracja: piątek, 30 maja 2008, 22:02
- Renault: Espace III Espace IV
- Silnik: F3R z LPG F4Rt z LPG
- Lokalizacja: Milejów-Osada (LLE)
- Kontakt:
blondasku juz koledze na PW rzucilem haselko z tym adresikiem
Forum Espace,Avantime
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
był EII 2,0 LPG 93r
jest EIII F3R 97r LPG, EIV F4Rt 03 LPG
Klub Renault Espace na Facebook'u
- topol
- KLUBOWICZ
- Posty: 472
- Rejestracja: poniedziałek, 13 września 2010, 16:12
- Renault: Grand Espace III
- Silnik: 2.0 16v F4R [matra]
- Lokalizacja: Łódź (EL)
- Kontakt:
Pomógł bym gdyby koledzy mnie nie uprzedzili hehehe
był krótki zielony EIII 2.2dT 97' RXT(matra G8T JE0E)
jest długi granatowy EIII 2.0 16v 01' The Race(matra F4R JE0L)
topol pozdrawia Forum Użytkowników Renault Espace i Avantime - Klub Renault Espace
jest długi granatowy EIII 2.0 16v 01' The Race(matra F4R JE0L)
topol pozdrawia Forum Użytkowników Renault Espace i Avantime - Klub Renault Espace
-
- Forumowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 18 października 2016, 17:43
- Renault: Dacia Lodgy
- Silnik: 1.5 dci 110 koni
- Lokalizacja: Francja
Re: [Espace III 2.0 16v] problem z wyświetlaczem centralnym!
Ja trafilem na taki sam przypadek w E III. Przyczyna bylo zbyt niskie zasilanie okolo 5v zamiast 12 w niebieskiej kostce. Przeciagnolem nowy przewod od bezpiecznika zegarow do licznika i po problemie.