Witam was!
Kupiłem ostatnio Renault Espace III 3,0 V6 12V
Auto do malowania i parę pierdółek do usunięcia ale...
po wciśnięciu gazu pojawia mi się na wyświetlaczu ikonka - coś ala wykres EKG- co to jest?
Nie mam instrukcji - jedyną którą udało mi się gdzieś trafić jest po niemiecku - a ja nie szprecham
Dodam, że wydaje mi się, że powyższa ikona ma chyba coś wspólnego z kickdownem
Druga sprawa to funkcja sport w automacie - z tego co wybadałem to włącza się ją guzikiem na końcu dzwigni zmiany biegów a informacja o włączeniu pojawia się z lewej strony na wyświetlaczu od skrzyni przed kierownicą po lewqej stronie - u mnie nie zaświeca się, nie czuję róznicy podczas jazdy po wduszeniu dego guziora. Skrzynia działa chyba dobrze. Wszystkie ustawienia wchodzą tak jak trzeba.
Trzecie pytanie to jakie ustawienia skrzyni P R N D 3 2 1 do czego?
Dzięki za pomoc kwiat
[espace 97r. 3,0 V6] ikony powiadomień
Moderator: Grupa Moderatorów
[espace 97r. 3,0 V6] ikony powiadomień
Ostatnio zmieniony czwartek, 31 lipca 2008, 12:54 przez transformer, łącznie zmieniany 2 razy.
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
Panie transformer, proszę zastosować się do REGULAMINU tego działu! policja
R - wsteczny
N - luz
D - jazda (Drive) z automatycznym przełączaniem biegów
3,2,1 - blokada odpowiednio 3, 2 i 1 biegu
P - parkingTrzecie pytanie to jakie ustawienia skrzyni P R N D 3 2 1 do czego?
R - wsteczny
N - luz
D - jazda (Drive) z automatycznym przełączaniem biegów
3,2,1 - blokada odpowiednio 3, 2 i 1 biegu
- arek
- Oklejony
- Posty: 231
- Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 23:02
- Renault: Safrane PHII Twingo2
- Silnik: 2.5 20V 1.2 16V
- Lokalizacja: Lublin
PiasQ, jesteś modem to popraw Nie starajmy się robić tego, co swego czasu było dość modne na forum lalki
Kolego transformer. Więcej informacji na temat ASB :
http://olczak.home.pl/vademecum/index.html
Zapewne wiele spraw stanie się jaśniejszych
Co do kontrolki "ekg", to czasem nie masz auta z LPG ? Ta kontrolka "pomarańczowa" oznacza błąd/uszkodzenie w układzie wtrysku. Jeżeli auto z instalacją LPG, to prawdopodobnie należy udać się do gazownika, bo coś marnie pracuje (lub nie pracuje) emulator wtryskiwaczy
ps. Fajnie, że mod podał odpowiedź, dzięki temu post nie jest pusty
Kolego transformer. Więcej informacji na temat ASB :
http://olczak.home.pl/vademecum/index.html
Zapewne wiele spraw stanie się jaśniejszych
Co do kontrolki "ekg", to czasem nie masz auta z LPG ? Ta kontrolka "pomarańczowa" oznacza błąd/uszkodzenie w układzie wtrysku. Jeżeli auto z instalacją LPG, to prawdopodobnie należy udać się do gazownika, bo coś marnie pracuje (lub nie pracuje) emulator wtryskiwaczy
ps. Fajnie, że mod podał odpowiedź, dzięki temu post nie jest pusty
Ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej
http://www.renaultsafrane.eu
http://www.renaultsafrane.eu
Dzięki za pomoc.
Co do "EKG" to gazu nie mam - jeszcze, silnik w 2002 roku był wymieniany - z 2 letnią gwarancją Reno. Gada tak jak powinien. Nie znam się niestety - dodam, że byłem w serwisie w Toruniu i koleś co siedzi przy biurku powiedział, że on nie wie a tego co wie to niema bo akurat ma wolne!
A może ma to coś wspólnego z odcięciem zapłonu? Przy wysokich obrotach - nie wiem jakich bo nie mam obrotomierza - silnik charakterystycznie "faluje" na obrotach - jak na wykresie ekg?
Jeszcze jedno bo bym zapomniał - w kwestii wspomnianego przeze mnie na początku "sportu". Co może być powodem nie działania?
Dodano 31.07.2008 15.37
Arek czytając http://olczak.home.pl/vademecum/index.html nasunęło mi się kolejne pytanie związane z instalacją zasilania gazem. Dzięki ci za to.
Chodzi o TPS. Na wymienionej stronie jest określone że rodzaj TPSu - podwójny - pojedynczy układ - ma istotne znaczenie przy montażu wym. instalacji w pojeździe z ASB
Czy orientujecie się jakie układy TPS montowane były w espacach 1997r. 3,0 V6 12V - zakładam, że nie było opcji wyboru?
Co do "EKG" to gazu nie mam - jeszcze, silnik w 2002 roku był wymieniany - z 2 letnią gwarancją Reno. Gada tak jak powinien. Nie znam się niestety - dodam, że byłem w serwisie w Toruniu i koleś co siedzi przy biurku powiedział, że on nie wie a tego co wie to niema bo akurat ma wolne!
A może ma to coś wspólnego z odcięciem zapłonu? Przy wysokich obrotach - nie wiem jakich bo nie mam obrotomierza - silnik charakterystycznie "faluje" na obrotach - jak na wykresie ekg?
Jeszcze jedno bo bym zapomniał - w kwestii wspomnianego przeze mnie na początku "sportu". Co może być powodem nie działania?
Dodano 31.07.2008 15.37
Arek czytając http://olczak.home.pl/vademecum/index.html nasunęło mi się kolejne pytanie związane z instalacją zasilania gazem. Dzięki ci za to.
Chodzi o TPS. Na wymienionej stronie jest określone że rodzaj TPSu - podwójny - pojedynczy układ - ma istotne znaczenie przy montażu wym. instalacji w pojeździe z ASB
Czy orientujecie się jakie układy TPS montowane były w espacach 1997r. 3,0 V6 12V - zakładam, że nie było opcji wyboru?
Ostatnio zmieniony czwartek, 31 lipca 2008, 14:37 przez transformer, łącznie zmieniany 1 raz.
panowie odświeżę trochę temat, a dokładnie o kontrolkę "EKG" oczywiście mam instalację LPG ale zapala mi się ona (nie zawszę) gdy jadę na benzynie i na LPG, i na zimnym silniku jak i temperatura zewnętrzna do ok 10 stopni, jak temperatura jest wyższa jest wszystko ok . co to może być za problem czy to jakiś inny problem ? w moim scenic 99r 2.0 automat