Dzień dobry klubowicze.
Może któryś z Was dysponuje rysunkiem ułożenia paska wielorowkowego Espace III 2002r 2.0 16v 140KM. Po wymianie głowicy pasek zamontowałem zgodnie z tym rysunkiem. Niestety pasek spada w momencie dodawania gazu. (Napinacz, rolka prowadzącą, koło pasowe i pasek wymieniony) ciekawostka że dzieje się to tylko na nagrzanym silniku. Mam podejrzenia co do poprawności prowadzenie paska zgodnie z moim rysunkiem ponieważ pasek żeberkami idzie po gładkiej rolce prowadzącej ( na rysunku F) Nigdy wcześniej nie miałem Reni , dlatego mam obiekcje.
[Espace 2.0 16v] Ułożenie paska wielorowkowego
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: wtorek, 21 kwietnia 2020, 17:41
- Renault: Espace
- Silnik: 2002
[Espace 2.0 16v] Ułożenie paska wielorowkowego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- adamos111
- KLUBOWICZ
- Posty: 656
- Rejestracja: poniedziałek, 28 lutego 2011, 21:40
- Renault: Koleos 4x4 automat
- Silnik: 2.0 dCi 2012r
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: Espace 2.0 16v ułożenie paska wielorowkowego
W tym silniku jest to prawidłowo że pasek chodzi 1 po rolce żeberkami.Rysunek jest prawidłowy.Sprawdź koło pasowe na wale korbowym czy nie ma luzów po zdjęciu paska.
Koleos i Modus
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: wtorek, 21 kwietnia 2020, 17:41
- Renault: Espace
- Silnik: 2002
Re: Espace 2.0 16v ułożenie paska wielorowkowego
Dziękuję, jak wcześniej wspomniałem koło jest wymienione , nowe . Jakieś pomysły?
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1339
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: Espace 2.0 16v ułożenie paska wielorowkowego
Spróbuj z ciut krótszym paskiem być może napinacz nie ogarnia. Zakładam że koła nie mają bicia.
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: wtorek, 21 kwietnia 2020, 17:41
- Renault: Espace
- Silnik: 2002
Re: Espace 2.0 16v ułożenie paska wielorowkowego
Dziękuję za sugestie, okazało się że jakiś cep wymieniając alternator zdemontował podstawę i montując ją ponownie nie oczyścił i nie rozurszał tulejek pływających od pompy wspomagania , podstawy i alternatora . W efekcie końcowym składając elementy i dokręcając tulejki zamiast dopasować się w niewielkim stopniu naciągneły i przekosiły podstawę a tym samym napinacz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.