Popropszono mnie o pomoc Kangoo nie odpalało , właściciel wymienił czujnik wału korbowego i tu zaczynają się problemy.
Podłączyłem się do samochodu a tu błędy immobilizer żle zakodowany kluczyk - cewka - brak połączenia z ECU , wykasowałem błędy
i nie powraczją przy próbie odpalenia - Autocom pokazuje w parametrach aktywny i włączony immobilizer a mruga cały czas kontrolka
czerwone kółko .Zapisały Się taż błędy DF025-czujnik położenia koła zamachowego zanika sygnał zębów - DF135 czujnik położęnia
hamulca - oba błędy nieciągłe tymczasowe a nie można ich wykasować nawet na chwile , doskonale rozumiem że powróciłyby przy próbie
odpalenia. Jest to czujnik dwupinowy indukcyjny zasilany 5V ze sterownika a na obydwóch pinach mam napięcie 2.1V przy rozruchu rośnie
2,5V -zwarcie ? ale powinienem mieć wtedy wszędzie 5V. Nie mogę podejrzeć czujnika w Autocomie i w Launch. Czegoś nie nie wiem coś
przegapiłem proszę o pomoć. Podłącze się w sobotę Clipem i zobaczymy , tam też jest funkcja dopasowania czujnika ponoć tak powinno
się robić. Podejrzewam też , że będzie trzeba zakodować kluczyki. Najważniejsze jakie powinno być napięcie na czujniku?
[Renault Kangoo 1.2 16v 2003 rok] Problemy z czujnikiem wału korbowego.
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: czwartek, 2 czerwca 2016, 17:02
- Renault: Kangoo
- Silnik: !.2 16V
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
[Renault Kangoo 1.2 16v 2003 rok] Problemy z czujnikiem wału korbowego.
Npięcie 5V jest napięciem skutecznym w czasie pracy czujnika . Nie pomierzysz więc tego zwykłym miernikiem . Na oscyloskopie zapewne pojawi się te 5V ,