iparts></a>
<a href= francuskie

[Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Kryszna

[Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Post autor: Kryszna »

Witam, nie mogę nigdzie znaleźć jaki filtr kabinowy posiada starsze Kangoo, wszędzie znajduje mi od nowej wersji, wie ktoś może jaki to jest typ? Naturalnie Kangoo z klimatyzacją.

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Post autor: kudlaty »

Może nie być wcale filtra. Zdarzały się takie dziwaki, że miały klimę a nie miały kabinowego.

Kryszna

Re: [Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Post autor: Kryszna »

Ale zakładając, że akurat nie jest dziwiakiem to wie ktoś jaki to jest typ? I przy okazji, dostać się do niego mogę tak samo jak w dwójce? czyli np. https://www.youtube.com/watch?v=Blo0AYCmZoA

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Post autor: kudlaty »

W katalogu Hengsta znalazłem nr: E962LI - zwykły (nr oe 77 00 424 098), E962LC (nr oe 77 11 228 912) - węglowy. Oba do klimy.

Kryszna

Re: [Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Post autor: Kryszna »

Co z umiejscowieniem? tak samo mogę się dostać jak w dwójce? np. tamten filmik.

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Kangoo 1.4 98r] Filtr kabinowy

Post autor: kudlaty »

Z tego co mi się wydaje (i google podpowiada) to kabinowy masz w podszybiu. Musisz odkręcić plastikowe podszybie pod maską i tam będziesz miał kabinówkę.

Cytat z neta:
Filtr jest w obudowie parownika. Po zdjęciu podszybia trzeba wyjąć coś w rodzaju daszka, który osłania wentylator i obudowę parownika. Żeby to zrobić trzeba odkręcić 2 wkręty - uwaga - lubią spaść na dół, a wtedy kaplica, trzeba coś dopasowywać albo szukać w błotniku/nadkolu.
Jak już wyjmiesz osłonę to oczom Twoim ukaże się wentylator a za nim obudowa parownika. Pomiędzy jednym i drugim jest filtr. Oczywiście znów jest schowany pod prostokątną klapką. Żeby ją zdjąć trzeba odkręcić jeden (chyba) wkręcik. Również lubi się gubić. Żeby wyjąć filtr trzeba go lekko zmiąć. Żeby włożyć nowy też trzeba pomanewrować, bo otwór przez który mamy go włożyć jest mniejszy od filtra

ODPOWIEDZ