iparts></a>
<a href= francuskie

[Megane 1ph2 1,4 16v] zwiększone spalanie

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
beny1000

[Megane 1ph2 1,4 16v] zwiększone spalanie

Post autor: beny1000 »

Witam co może być przyczyną zwiększonego spalania o 2,5 litra na 100km po wpięciu w kompa wyszedł mi błąd dotyczący jakiegoś czujnika spalania stukowego(gdzie on jest i czy może mieć wpływ na spalanie) ostatnio zauważyłem że na wolnych obrotach nie pracuje równo tek jakby nie pracował na któryś cylinder. Od czego zacząć na co patrzeć?

Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1982
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Vargas »

Pierwsze co to niech Ci sprawdzą dokładnie sondę lambdę.
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."

yari

Post autor: yari »

beny1000 pisze:na wolnych obrotach nie pracuje równo tek jakby nie pracował na któryś cylinder. Od czego zacząć na co patrzeć?
no to chyba od cewek?

marky
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 21:47
Lokalizacja: DC

Post autor: marky »

a moze zaczac jednak od czujnika spalania detonacyjnego co? Skoro wyszedl jego blad to dlaczego wymyslacie jakies cuda zamiast zaczac od tego co moze byc zle?
Skoro jest zle to moze byc cofniety zaplon i dlatego telepie silnikiem i jest wieksze spalanie

Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1982
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Vargas »

marky pisze:spalania detonacyjnego
Czy co?
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."

Awatar użytkownika
Maciej R21
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 957
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
Renault: 25 V6 Injection
Silnik: Z7W
Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Maciej R21 »

Może być także cewka lu świeca , jednym słowem coś w układzie WN nie domaga. Na wolnych obrotach silnik przestaje palić na wszystkie cylindry , powstaje dzwięk podobny do spalania detonacyjnego które czujnik wyłapuje i stąd masz bład. Po wyłapaniu przez czujnik takiego objawu , komputer cofa zapłon o kilka stopni i wówczas może sie to kończyć zwiększonym spalaniem. Oczywiście niedokładne spalanie mieszanki( awaria WN ) też powoduje wzrost spalania.
Obrazek

ODPOWIEDZ