Witam
Jestem posiadaczem renault megane II 1,5dCI 2003r.Mam uszkodzony wtrysk lub wtryski.Mam pytanie czy wystarczy je regenerować,czy też bezpieczniej wymienić na nowe.Jaki jest efekt po regeneracji?
[ Komentarz dodany przez: Sidenis: 2010-01-25, 14:15 ]
Na przyszłość -posty w dziale RENOTECH tytułujemy w sposób podobny do tego !
[MEGANE II 1.9]- problem z wtryskami !
Moderator: Grupa Moderatorów
[MEGANE II 1,5dCI 2003r] Problem z wtryskiem/wtryskami
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 25 stycznia 2010, 14:14 przez hype2009, łącznie zmieniany 1 raz.
Hejka.
Ja mialem w tym silniku jeden uszkodzony - wymienilem na regenerowany i silnik pracowal normalnie...tak wiec spokojnie mozesz sobie pozwolic na regenerowany, byle z pewnego zrodla.
Uwazaj na allegro, bowiem bardzo czesto mozna sie nadziac na tanie (ok 500-600zl ) wtryskiwacze niby do megane II 1,5dci a w rzeczywistosci sa one do kangurow (nie da sie przyuczyc do tego silnika - osobiscie sie tak nadzialem). Polecam regeneracje lub zakup regenerowanego poprzez jakis kumaty warsztat i na koncu warto poprosic o przeprowadzenie w twojej obecnosci testu za pomoca CLIPa, ze wszystkie wtryskiwacze sa przyuczone i pracuja jak nalezy. Unikeniesz w ten sposob niespodzianki w postaci okantowania. Dodatkowo - jak dlugo jezdziles z uszkodzonym wtryskiwaczem? Jesli jakis czas - to polecam sprawdzic sprezanie w tym cylindrze - czy jest normalne, czy lejacy wtryskiwacz nie uszkodzil silnika. (tez to osobiscie przechodzilem). Tak pozatym - nie ma przeciwskazan zalozenia regenerowanego wtrysku Jak cos to pisz;) (ewentualnie skorzystaj z ktoregos z warsztatow zaprzyjaznionych z klubem..zawsze jakis rabacik urwiesz.)
Ja mialem w tym silniku jeden uszkodzony - wymienilem na regenerowany i silnik pracowal normalnie...tak wiec spokojnie mozesz sobie pozwolic na regenerowany, byle z pewnego zrodla.
Uwazaj na allegro, bowiem bardzo czesto mozna sie nadziac na tanie (ok 500-600zl ) wtryskiwacze niby do megane II 1,5dci a w rzeczywistosci sa one do kangurow (nie da sie przyuczyc do tego silnika - osobiscie sie tak nadzialem). Polecam regeneracje lub zakup regenerowanego poprzez jakis kumaty warsztat i na koncu warto poprosic o przeprowadzenie w twojej obecnosci testu za pomoca CLIPa, ze wszystkie wtryskiwacze sa przyuczone i pracuja jak nalezy. Unikeniesz w ten sposob niespodzianki w postaci okantowania. Dodatkowo - jak dlugo jezdziles z uszkodzonym wtryskiwaczem? Jesli jakis czas - to polecam sprawdzic sprezanie w tym cylindrze - czy jest normalne, czy lejacy wtryskiwacz nie uszkodzil silnika. (tez to osobiscie przechodzilem). Tak pozatym - nie ma przeciwskazan zalozenia regenerowanego wtrysku Jak cos to pisz;) (ewentualnie skorzystaj z ktoregos z warsztatow zaprzyjaznionych z klubem..zawsze jakis rabacik urwiesz.)
[MEGANE II 1.9]- problem z wtryskami !
Witam jestem użytkownikiem Megi z 2005/2006 ostatnio pojawił mi się komunikat
"EINSPRITZUNG UBERPRUFEN" co po tłumaczeniu brzmi - sprawdzić wtryski .
i do tego świeci się "SERVICE"
CZY ktoś wie jak można to sprawdzić ? czy można zastosować jakiś środek do czyszczenia
owych wtrysków ?
Dodam tylko że jak silnik się zagrzeje to komunikat znika !
Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie .
"EINSPRITZUNG UBERPRUFEN" co po tłumaczeniu brzmi - sprawdzić wtryski .
i do tego świeci się "SERVICE"
CZY ktoś wie jak można to sprawdzić ? czy można zastosować jakiś środek do czyszczenia
owych wtrysków ?
Dodam tylko że jak silnik się zagrzeje to komunikat znika !
Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie .