iparts></a>
<a href= francuskie

[Megane 1,6 8V] Brak przełączania na LPG

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1982
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

[Megane 1,6 8V] Brak przełączania na LPG

Post autor: Vargas »

Witam.
Mam taki problem a mianowicie: odpalam normalnie i zawsze na BP i jak dostanie temperatury i przy 2tyś. obrotach się przełącza, a problem tkwi czasami że na LPG nie chce się własnie przełaczyć, ma temperaturę i obroty a tu nic Poprostu raz się przełączy a raz nie
Co jest odpowiedzialne za takie czyny?
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."

Awatar użytkownika
jaczu1
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: środa, 29 października 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Kontakt:

Post autor: jaczu1 »

może masz padnięty termostat i auto bardzo długo łapie temperaturę a to decyduje o przejściu na zasilanie lpg
Nowa Pasja Maxi Skutery
www.burgmania.net

Espers

Post autor: Espers »

Czy kontrolki na centralce się świecą?? Jeśli nie szukaj bezpieczników od instalki i sprawdź je. Jeden będzie blisko akumulatora, drugi na czerwonym przewodzie blisko cewki zapłonowej. Jeśli się świecą poszukaj właśnie tego czerwonego przewodu przy cewkach i sprawdź czy jest dobrze przylutowany. To jest tzw. impuls i to on odpowiada za zliczanie obrotów i przełączanie.
Pozdrówka.

Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1982
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Vargas »

Espers pisze:Czy kontrolki na centralce się świecą??
Lampki się świecą tak jak powinny.
Espers pisze:poszukaj właśnie tego czerwonego przewodu przy cewkach
A czy on jest zawsze czerwony?
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."

Espers

Post autor: Espers »

Vargas pisze:A czy on jest zawsze czerwony?
W 90% przypadków tak. Generalnie u Ciebie są 4 cewki. Idź po przewodach od cewek w stronę akumulatora. Tam, gdzie schodzą się wszystkie 4 powinien z zewnątrz dochodzić 1 kabelek a na nim powinien być bezpiecznik. Chyba, że go nie założyli. To jest ten kabelek. Sprawdź go.

Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1982
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Vargas »

Ok, dzięki, jutro sprawdzę gdyż teraz jest za ciemno. Na bierząco będę oznajmiał jak mi idzie szukanie tej usterki.
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."

ODPOWIEDZ